Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä en saisi syödä kunnon annoksia ruokia

Vierailija
03.03.2022 |

Pakko tänne laittaa tilanteemme:
Ollaan 33-37v pariskunta, aiemminkin asuttu avoliitoissa tahoillamme.
Kumpikin tekee ruokia ja hyvä niin. Mutta on alkanut ärsyttää mieheni kontrollointi koskien syömisiäni. Hän haluaisi että söisin vähemmän ruokaa etten lihoisi. Hoikka olen ollut aina, kulutan sen minkä syön. Hänen eksänsä oli pulska ja mies sanoo että silti hän lihoi vaikka söi tosi vähän ruokaa. Olen sanonut että hän on syönyt salaa karkkeja/hamppareita tms, mutta mies ei usko vaan luulee nyt että minä lihon kohta.

Koko ikäni olen syönyt normaaleita annoksia. Jos tehdään vaikka lihapullakastike, miehen mielestä hän voisi ottaa jotain 10 lihapullaa plus lisukkeet ja minä jonkun 4 pullaa plus lisukkeet. Eihän mulla nälkä siitä lähde mutta mies jauhaa vain että et ota enempää. Minä kyllä otan, en halua jäädä nälkään.

Onko kellään kokemusta mitä tässä voisi tehdä? Suoraan sanoen itse olen hoikempi kuin mieheni.

Tilannetta pahentaa se että moni ystäväpiirin naisista syö julkisesti vähän mutta salaa sitten suklaata ym, ja he ovat minua pulskempia. Eivätkö miehet tajua tätä ikivanhaa juttua mitä osa naisista tekee? Sitten ihmetellään kun otan kokonaisen pihvin että apua sä lihot!

Enkä varmasti ala syömään salaa tyyliin kaalipataa mieheltäni että hän olisi hiljaa.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jo ruvennut löllöämään sohvalla?

Vierailija
2/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon, tuollainen kontrollointi on sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari, miehesi on toope. Jos nyt alat hoikkana ihmisenä vähentää terveellisen kunnon ruoan syömistä alle järkevän tarpeen, niin kyllä saatkin ruokailutottumuksesi ja aineenvaihduntasi sekoitettua niin, että vielä lihot. Pitäisi olla selvää, että jos olet tuossa iässä ollut koko ikäsi hoikka, niin tähänastinen ruokavaliosi on oikein sopiva.

En tiedä, mitä miehellesi voisi sanoa, kun hänellä ei tuon vertaa järki leikkaa.

Vierailija
4/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä on sun mielestä ihanne mies, niin eihän siinä voi mitään tehdä. Mutta kyllä mä ihmettelen miten löydätte tällaisia?

Vierailija
5/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle että saa valita joko ei kyttää syömistäsi tai rupeaa kattelemaan uutta kämppää ja naisystävää.

Vierailija
6/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies puhuu noin niin nappaa heti miehen lautaselta pari lihapullaa pois ja sano että sinua pelottaa että mies alkaa lihomaan. Aina jos mies kontrolloi syömisiäsi niin alat kontrolloida hänen syömistään.

Tai mikä helpointa mietit että mies ei halua sinua jos lihot. Jos haaveilette hommaavanne lapsia niin mieti millaista olisi raskausaika ja sen jälkeinen aika kun mies kontrolloidusti sinun syömisiäsi. Univelka, stressi raskaudesta, sitten valvottava vauva ja miehelle olisi tärkeintä ettet liho. Ja entä jos lihoisit tai sairastuisi mutten niin että joutuisit pyörätuoliin tai jotain vastaavaa niin jättäisikö mies sinut?

Anna kun arvaan. Mies on sinua vanhempi. Haluaa nuoren ja hoikan naisen. Sitten jos vanhenet tai lihot niin jättää… arvostaa vain ulkonäköä.

Vierailija
7/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä katselet tuollaista, aikuinen ihminen? Siinä tapauksessa olet pskasi ansainnut. En voi ymmärtää teitä kynnysmattoja. Totta kai hullut ja sairaat miehet liimautuu teihin heikkoihin, kun te annatte sen tapahtua. Älä sitten viiden vuoden päästä toitota miten mies on narsisti ja että ihan kuka vaan voisi joutua narsistin uhriksi. 95% naisista haistattaisi ukolle pskat ja lähtisi menemään tuossa vaiheessa, sinä olet se harvinaisen heikko nyhverö joka ei lähtenyt.

Vierailija
8/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä hullun kontrolloivalta mieheltä. Kannattaa harkita tarkkaan kannattaako tuollaisen kanssa jatkaa, sellaisessa menettää herkästi mielenterveytensä.

Vierailija
9/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta!

Vierailija
10/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vielä yhdessä ääliön kanssa?

Vierailija
11/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän vastasi, kun sanoit hänelle silloin kun tuo ensimmäisen kerran tapahtui, että et suostu kuuntelemaan tuollaista komentelua?

Vierailija
12/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas vtutaa, kun oma nainen aina arvostelee syömistapaani. Muistitko nyt varmasti nauttia ruuasta, kun söit sen niin nopeasti, on ainainen hokema. No vtu, kyllä nautin. En tiedä mitä tekisin sen väliajan, jos pitäisi aina pitää tyyliin minuutin tauko, että saa laittaa seuraavan haarukallisen suuhunsa. Siinä vaiheessa nyt en ainakaan nauttisi ruokailusta

Vierailija
13/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot miehelle että saa valita joko ei kyttää syömistäsi tai rupeaa kattelemaan uutta kämppää ja naisystävää.

Kun ei parempaakaan saa ja yksin ei haluta olla.

Vierailija
14/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuosta se kontrollointi lähtee. Kohta koskee rahankäyttöä, muiden ihmisten tapaamista jne... en jatkaisi suhdetta, mies ei kunnioita sinua eikä se tule muuttumaan.

Vierailija
15/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtoon, tuollainen kontrollointi on sairasta.

Jep, nyt vahditaan annoskokoa, huomenna kaikkia kaverisuhteita.

Vierailija
16/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sinun pitäisi jättää miehesi välittömästi.

Vierailija
17/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä miehiä vaivaa, että naisen syömiseen on aina puututtava. Minä olen hoikka ja urheilullinen, edellinen tapailukumppanikin oikein hoikaksi kommentoi, mutta silti hän oli ihan ihmeissään, kun viikonloppureissulla söin about saman verran kuin hänkin. Joo, kyllä naisetkin tarvii ruokaa. Miksi en saisi syödä? Tietenkään en arkena syö yhtä suuria annoksia ravintolaruokaa kuin reissussa, mutta en minä siitä liho, jos nyt reissussa vähän ravintola-annoksia nautinkin. Todella ärsyttävää puuttumista. Suhde loppui kyllä muista syistä.

Vierailija
18/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin avoliittoon, erilliseen asuntoon, tai jätä se sika. 

Vierailija
19/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vittua nyt taas. Löydättekö te oikeasti nuo miehenne ravistamalla pihamäntyä ja katsomalla mitä putoaa, vai naaraamalla lähimmän järven mutapohjaa helmien toivossa?

Vierailija
20/90 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä miehiä vaivaa, että naisen syömiseen on aina puututtava. Minä olen hoikka ja urheilullinen, edellinen tapailukumppanikin oikein hoikaksi kommentoi, mutta silti hän oli ihan ihmeissään, kun viikonloppureissulla söin about saman verran kuin hänkin. Joo, kyllä naisetkin tarvii ruokaa. Miksi en saisi syödä? Tietenkään en arkena syö yhtä suuria annoksia ravintolaruokaa kuin reissussa, mutta en minä siitä liho, jos nyt reissussa vähän ravintola-annoksia nautinkin. Todella ärsyttävää puuttumista. Suhde loppui kyllä muista syistä.

Hoikka ja urheilullinen.

Meneekö yhdellä jalalla kyykky?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi