Minulla on rahaa mutten jaa sitä kenenkään naisen kanssa
Hihhih :) En anna, en. Nautin rahoistani ihan itse. Joo joo, naiset tienaa nykyään omat rahansa mutta taitaisi se 100 neliön asunto Eirassa silti kelvata. Njäh njäh.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:12"]En mäkään jaa KELArahojani kenenkään kanssa. Enkä näköjään pippeliänikään... Siitäs saatte naiset ja miksei miehetkin. Leikin vekottimellani ihan itse!
[/quote]
KELA-pippelisi ei olekaan kovin haluttu.
ok. Eikä kyllä kiinnosta eiran kämppäkään....muutan mieluummin vaikka punkalaitumelle kuin pääkaupunkiseudulle.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:46"]Juhako se siellä huutelee?
[/quote]
Tunnetaanko?! Sano etunimesi kaksi ekaa kirjainta.
Uuuu aaaa. Riiiiikas mies.
Ei kiinnosta, kun en ole kaupunki- enkä oikeastaan edes merenrantatyyppi. Mutta muuten sopis kyllä ihan hyvin sun rahat on sun rahat ja mun rahat on mun rahat, joita niitäkin on ihan mukavasti. Jotenkin vaan ei muuten natsaa eli toivottavasti löydät jonkun toisen omillaan toimeentulevan.
Oot joku reppana kynäniskakoodari joka ei saa naista? "Njäh njäh".
Eiran taloyhtiöt on tosi huonossa kunnossa.
Ja mulla on oma 110 neliötä ullanlinnassa...
terv, asianajaja
Vanhempasi saivat sinut iäkkäinä, joten kärsit nyt useista psyykkisistä ongelmista?
Hihhih!
Miksi ihmeessä sinun pitäisi jakaa naisten kanssa? Jos haluaa lasin maitoa, ei tarvitse ostaa koko lehmää!
Totta puhuen, myös avioliitossa on perusperiaate omaisuuden erillisyys. Toki molempien nimiin yhdessä hankittu omaisuus on yhteistä. Toisen omaisuuteen voi saada tasinko-oikeuden vain kuoleman tai avioeron tapahtuessa, jos avioehtoa ei ole. Monet miehet ovat raha-asioissa tolloja ja sinisilmäisiä. Tosin monet naisetkin ovat sellaisia. Jotkut eronneet tuhlaavat lastensa perinnötkin uusien rahaa janoavien puolisoiden p...seeseen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:50"]Oot joku reppana kynäniskakoodari joka ei saa naista? "Njäh njäh".
[/quote]
Jos kutsut myös Elon Muskin kynäniskakoodariksi niin sitten olen sellainen, Hih!
Minullapas on pillu, mutten jaa sitä kenenkään miehen kanssa.
Mulla ei rahhoo oo, mut naisia tuntuu riittävän...
En mäkään jaa KELArahojani kenenkään kanssa. Enkä näköjään pippeliänikään... Siitäs saatte naiset ja miksei miehetkin. Leikin vekottimellani ihan itse!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:50"]Oot joku reppana kynäniskakoodari joka ei saa naista? "Njäh njäh". [/quote] Jos kutsut myös Elon Muskin kynäniskakoodariksi niin sitten olen sellainen, Hih!
[/quote]
Elon Musk opetellut suomea? Ei enää riittänyt uusien energia- ja liikennemuotojen kehittely haastamaan aivoja? Miksi vaan sata neliötä Eirasta?
Käytä ne rahat sitten miehen kanssa
Minulla taas omakotitalo jonka mielelläni jaan hyvän miehen kanssa. Hupsis, minullahan on jo sellainen. Njäh njäh!
Minulla taas omakotitalo jonka mielelläni jaan hyvän miehen kanssa. Hupsis, minullahan on jo sellainen. Njäh njäh!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:28"]
Lompakkoloiset löysi ketjuu heti , femakkosheimauksineen. Siitä vaan ihan omia rahoja tienaamaan, joko koulutuksella/töitä tekemällä tai sitten etsitte sen typerän miehen jonka lompakolla loisitte.
Tosin kaikki miehet voisivat sanoa stop loisimiselle.
[/quote]
Täällä taas naisia loisiksi haukkumassa tämä tahallaan työtön sankari, joka loisii surutta yhteiskunnan (= meidän kaikkien) lompakoilla? Cute.