Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas erikoinen ja töykeä lääkäri! Menin poistattamaan selästä luomia joita olen vahingossa raapinut

Vierailija
03.03.2022 |

Kun atopinen iho kutisee ja lääkärin mielipide oli "Kyllä aikuisen pitää osata olla repimättä itseään!" Luomia ei kuulemma tarvitse poistaa, kunhan en raavi niitä rikki. Ettå mittee?
Hermostui siitäkin, kun jutellessamme aloin tiedostamatta raapia vatsaani "No Johan on kun kädet ei pysy kurissa!"
Katsoi selkäni ja haukkui ,kun oli kynnenjälkiä. Kahdesta isosta luomesta ei sanonut mitään.
Tuli olo,että lääkärillä on hullunkiilto silmissä ja ammattitaito hukassa suoraan sanoen pelott. En olisi loppujen lopuksi edes halunnut tätä terävien esineiden kanssa lähelleni! 😬
Toivottavasti kukaan ei vie lastaan kys. Asiakaspalvelun helmelle..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa herkkänahkainen, ap. Tottahan se lääkäri puhui. 

Ei se mitään totta puhunut. Kun kutina on tarpeeksi kova, se on sietämätöntä siinä missä kova kipukin.

Sitä paitsi nukkuessa jos kutisee, siinä ei auta, vaikka kuinka olisi valveilla päättänyt olla raapimatta.

-eri

Vierailija
22/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuiko sujuvaa suomea?

Tuskin ainakaan selkosuomea, jota ehkä ymmärtäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutina yötä päivää on todella hermoihin käypää, ei siinä pysty olemaan raapimatta.

Vierailija
24/29 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee valitus.

Atopiaa harva lääkäri ymmärtää. Minulle on kolme lääkäriä sanonut, että atooppinen ihottuma on henkisten ongelmien syytä. Olen aineenopettaja, töissä homekoulussa, joten työpaikka pahentaa atopiaa. Minulla ei ole mt-historiaa, ei koskaan mitään muuta lääkitystä kuin allergialääkitys. Silti niiden lääkärien mukaan atopia on vain henkinen ongelma. Nämä toki julkisella, yksityisellä tajutaan, että tämä on itsestä riippumaton sairaus.

Tää on kyllä jännä. Itsellä kun on jo vauvana ollut atooppinen iho. Melkoinen mt-vauva varmaan olin, jolla isot henkiset ongelmat. 

Mulla on toinen(kin) ihosairaus, ja kyllä vain olen kuullut useaan kertaan että älä vain raavi sitä ihoa rikki, että pitää vai pystyä olemaan raapimatta, ja että kyllä se onnistuu, kun on aikuinen ihminen kyseessä.

Ihminen joka noin sanoo, ei koskaan ole kutissut. Korkeintaan luullut vain.

Luomet multa onneksi poistettiin ilman kitöitä.

Meidän tk:seen on tullut kaksi vanhempaa mieslääkäriä, siis ovat jo eläkkeellä molemmat, ja jostain syystä heiltä onnistuu kaikenlainen ihmisen hoito ripeästi ja normaalisti, eli jos on häiritsevä luomi, se poistetaan, eikä aleta yhtään kikkailemaan.

Vierailija
25/29 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisella uskaltavat sanoa suoraan mistä on kyse

Niinpä.

"Ei sulla olis mitään ongelmaa jos lakkaisit olemasta sairas."

Hyviä neuvoja, kertakaikkiaan.

Niinpä :D

Itsekin olen aina ihmetellyt miten näin terve ja kivuton ihminen voi olla näin sairas ja kipeä :D

Vierailija
26/29 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkikseen pääsee matemaattis-luonnontieteellisellä osaamisella. Ihmisen psyykkisestä puolesta ei tarvitse ymmärtää mitään, eikä siellä sitä juuri opetetakaan.

Ymmärrän tuon. Kuitenkin koiratkin käyvät läpi luonnetestin, ennen virkahommiin pääsyään. Olisi paikallaan myös lääkäreille.

Vierailija
27/29 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

"Ei sulla olis mitään ongelmaa jos lakkaisit olemasta sairas."

Hyviä neuvoja, kertakaikkiaan.

No huh! 

Mullekin löytyi kiva tyyppi. Kun kerroin että olen tehnyt kaikkeni laihdutuksen eteen, ja saanut painoa pois kymmeniä kiloja, mutta lääkitys nostanut sitä takaisin ja että nyt voisi olla laihdutuslääke paikallaan, tokaisi "Miten paaljon oikein painat, mene tuohon vaakalle, ai et mene, vai"? Istuin vain hiljaa. "Ozempic  hyva, mutta sun pita ensin laidutta" :D Tällaisia itämaan ihmeitä, voisi opetella edes kelvollista suomea.

Olipa ap:llä melkoinen käynti :(

Vierailija
28/29 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mietin vain, että miksiköhän tällä sivustolla on lähes tyystin heitä, joilla on huonoja kokemuksia lääkäreistä? Itse en olisi tässä ilman lääkäriä ja sieltä saamaani hyvää palvelua, ihan sieltä yeisestä terveysasemalta alkaen. Syöpään olisin menehtynyt. Tästä sairaudesta on jo pitkä aika, mutta sen jälkeiset kokemukset ovat yhtä hyviä.  Paras kokemus julkisella puolella minulla on yksityisen pitämästä terveysasemasta, mutta asiallista palvelua olen saanut kautta linjan. Valitettavasti et voi saa aina sitä magneettikuvaa ja täyttä patteristoa kaikkia tutkimuksia kerran vuodessa - varalta. Nettilääkäreitä riittää. Tutustupa vaikka johonkin Duodecim-lehteen. Nitä löytynee kirjastosta. Kun itse luen sitä, niin ymmärrän  teksistä noin 20 - 25 %.  Sitten alkaa mennä ns. yli hilseen. Olen kuitenkin akateemisen koulutuksen omaava, joten keskimääräistä ymärrystaitoa ehkä löytyy. 

Minäkään en olisi ilman lääketiedettä tässä, eikä myöskään lapseni. Se että lekuri ei tap

panut verenmyrkytykseen käytettävien lääkkeiden epäämisellä minua, ei oikeastaan ole mikään järjetön näyttö ammattitaidosta tai hyvästä kohtelusta, vaan melko selviö, jos kyseistä ammattia harjoittaa.

Eihän siivoojakaan saa erityiskiitosta siitä että hän pesi lattian, se kuuluu hänen hommiinsa.

29/29 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan halutaan säästää kuluissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi