Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas erikoinen ja töykeä lääkäri! Menin poistattamaan selästä luomia joita olen vahingossa raapinut

Vierailija
03.03.2022 |

Kun atopinen iho kutisee ja lääkärin mielipide oli "Kyllä aikuisen pitää osata olla repimättä itseään!" Luomia ei kuulemma tarvitse poistaa, kunhan en raavi niitä rikki. Ettå mittee?
Hermostui siitäkin, kun jutellessamme aloin tiedostamatta raapia vatsaani "No Johan on kun kädet ei pysy kurissa!"
Katsoi selkäni ja haukkui ,kun oli kynnenjälkiä. Kahdesta isosta luomesta ei sanonut mitään.
Tuli olo,että lääkärillä on hullunkiilto silmissä ja ammattitaito hukassa suoraan sanoen pelott. En olisi loppujen lopuksi edes halunnut tätä terävien esineiden kanssa lähelleni! 😬
Toivottavasti kukaan ei vie lastaan kys. Asiakaspalvelun helmelle..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus.

Atopiaa harva lääkäri ymmärtää. Minulle on kolme lääkäriä sanonut, että atooppinen ihottuma on henkisten ongelmien syytä. Olen aineenopettaja, töissä homekoulussa, joten työpaikka pahentaa atopiaa. Minulla ei ole mt-historiaa, ei koskaan mitään muuta lääkitystä kuin allergialääkitys. Silti niiden lääkärien mukaan atopia on vain henkinen ongelma. Nämä toki julkisella, yksityisellä tajutaan, että tämä on itsestä riippumaton sairaus.

2/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti julkisen puolen lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella uskaltavat sanoa suoraan mistä on kyse

Vierailija
4/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella uskaltavat sanoa suoraan mistä on kyse

Niinpä.

"Ei sulla olis mitään ongelmaa jos lakkaisit olemasta sairas."

Hyviä neuvoja, kertakaikkiaan.

Vierailija
5/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen lääkäriä viimeiseen asti traumaattisen huonojen kokemusten takia. Ap:n kannattaa kuitenkin valittaa ja varata aika jollekin toiselle lääkärille mieluiten samaa sukupuolta olevalle. Olen itse joutunut asioimaan paljon mm. sosiaalityöntekijöiden tai TE-toimiston kanssa ja olen naisena huomannut pystyväni asioimaan vain naisten kanssa. Vaadin aina naistyöntekijää. Toki palvelu näinkin on surkeaa ja asiointi vaikeaa, eivätkä asiat hoidu,mutta ainakaan ahdistelua ei näin tarvitse pelätä.

Vierailija
6/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit tykkäävät kyykyttää. Minulla oli umpisuoli puhjennut, lääkäri sanoi, ettei saa rampata turhaan lääkärissä, kun tulin neljättä kertaa lääkäriin kahden päivän sisällä hirveän mahakivun takia. Onneksi huoneessa ollut sairaanhoitaja haki toisen lääkärin, joka diagnosoi umpisuolen heti. Vatsakalvot olivat tulehtuneet ja olin todella lähellä jo menehtynistä.

Vierailija
7/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen puolen lääkärit ovat ihan hirveitä. Ei osaamista, ei sosiaalisia taitoja.

Vierailija
8/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärikoulutus voitaisiin ihan hyvin toteuttas toisena asteena ammskoulutasoisena, kun kerran osasmistaso vastaa sitä jo nyt. Saataisiin nuoretkin sitoutettua opintoihin kivalta kuulostavalla tittelillä. Palkkaharmonisaatio saataisiin myös vietyä realistiselle tasolle eli 2500 e/kk.

Vierailija
9/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa herkkänahkainen, ap. Tottahan se lääkäri puhui. 

Vierailija
10/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mietin vain, että miksiköhän tällä sivustolla on lähes tyystin heitä, joilla on huonoja kokemuksia lääkäreistä? Itse en olisi tässä ilman lääkäriä ja sieltä saamaani hyvää palvelua, ihan sieltä yeisestä terveysasemalta alkaen. Syöpään olisin menehtynyt. Tästä sairaudesta on jo pitkä aika, mutta sen jälkeiset kokemukset ovat yhtä hyviä.  Paras kokemus julkisella puolella minulla on yksityisen pitämästä terveysasemasta, mutta asiallista palvelua olen saanut kautta linjan. Valitettavasti et voi saa aina sitä magneettikuvaa ja täyttä patteristoa kaikkia tutkimuksia kerran vuodessa - varalta. Nettilääkäreitä riittää. Tutustupa vaikka johonkin Duodecim-lehteen. Nitä löytynee kirjastosta. Kun itse luen sitä, niin ymmärrän  teksistä noin 20 - 25 %.  Sitten alkaa mennä ns. yli hilseen. Olen kuitenkin akateemisen koulutuksen omaava, joten keskimääräistä ymärrystaitoa ehkä löytyy. 

Vierailija
11/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärikoulutus voitaisiin ihan hyvin toteuttas toisena asteena ammskoulutasoisena, kun kerran osasmistaso vastaa sitä jo nyt. Saataisiin nuoretkin sitoutettua opintoihin kivalta kuulostavalla tittelillä. Palkkaharmonisaatio saataisiin myös vietyä realistiselle tasolle eli 2500 e/kk.

Kateus on todella  ikävä piirre ihmisessä. Voithan pyrkiä lääkikseen. ja opintojen jälkeen olet se ainoa hyvä lääkäri.

Vierailija
12/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä raavi ihoasi ja luomasi rikki. Rauhoitu hyvä ihminen.

Vierailija
13/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkikseen pääsee matemaattis-luonnontieteellisellä osaamisella. Ihmisen psyykkisestä puolesta ei tarvitse ymmärtää mitään, eikä siellä sitä juuri opetetakaan.

Vierailija
14/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiaahan hän puhui. Ei aikuinen revi ihoaan rikki vaan hoitaa ihoaan.

Vierailija
15/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuiko sujuvaa suomea?

Vierailija
16/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyshuollon lääkäri ihmetteli, että minähän tiedän enemmän kuin hän - syövän takia tehdyn imusolmukkeiden poiston mahdollisista haitoista. Niin tiesinkin, koska en halunnut, että leikattu käteni turpoaisi jättikädeksi.

Vierailija
17/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan?

Vierailija
18/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit tykkäävät kyykyttää. Minulla oli umpisuoli puhjennut, lääkäri sanoi, ettei saa rampata turhaan lääkärissä, kun tulin neljättä kertaa lääkäriin kahden päivän sisällä hirveän mahakivun takia. Onneksi huoneessa ollut sairaanhoitaja haki toisen lääkärin, joka diagnosoi umpisuolen heti. Vatsakalvot olivat tulehtuneet ja olin todella lähellä jo menehtynistä.

jos umpisuolesi olisi puhjennut et todellakaan olisi rampannut missään. valehtelet asioista joista et tiedä mitään.

Vierailija
19/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä umpparia kyllä heti diagnostisoida ilman kuvantamistutkimuksia. Epäillä toki voidaan. Ja nykyäänhän ollaan menossa siihen suuntaan, että umppari hoidetaan antibiootilla, terveyskeskuksessakin.

Vierailija
20/29 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetaanko tällä hetkellä muka luomia jossain terveyskeskuksessa?! Ei täällä meinaa saada lääkärìaikaa vakavammissakaan vaivoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä