Kuinka usein syötte ulkona?
Mä jotain kerran viikos ,hese alakerras ,niin pakko.
Kommentit (22)
Näin lomalla lähes päivittäin. Kun työt jälleen alkavat, niin kerran viikossa, joskus useamminkin.
Vähintään kerran viikossa jos lounasruokailua ei lasketa. Ei koskaan pikaruokapaikoissa.
6 viikkoa vuodessa ulkomailla 2x päivässä - tuosta tullee n 84 kertaa.
Suomessa n 5x vuodessa, en maksa ruuasta mikä on huonompaa kuin omatekemä. Lounaalla tulee käytyä joskus ystäviä tapaamassa. Työpaikkaruokailua en laske tähän.
Nuo siis oikeissa ravintoloissa käyntejä, hampurilaispaikoissa en koskaan.
Pikaruokaa ehkä 2-3 kuukauden välein. "Oikeissa" ravintoloissa ehkä kerran vuodessa.
Harvoin, ulkona on nytkin aika kylmä, mukavempi syödä sisällä.
1-3 kertaa viikossa. Olen laiska tekemään ruokaa. En siis käy pikaruokaravintoloissa/pizzerioissa kuin harvakseltaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:21"]
Harvoin, ulkona on nytkin aika kylmä, mukavempi syödä sisällä.
[/quote]
Totta, tänäkesänä ei ole montaa kertaa tullut oikeasti ulkona syötyä - aamiaisia ei kertaakaan!!
Yleensä sillon kun ulkona on tarpeeksi lämmintä.
Mä luulin että tarkoitettiin oikeita ravintoloita... En laske heseä enkä mäkkäriä sellaisiksi
1-3 kertaa viikossa, harrastuksena kierrellä ravintoloita
Synttärit ja hääpäivä. Joskus (harvoin) juhlitaan jotain muuta. On aika tiukka budjetti, ravintola-illallinen = meillä viikon ruoka-ostokset.
En koskaan, haluan tehdä itse ruokani.
Pikaruokapaikoissa ehkä 1-2 kertaa vuodessa. en oikeasti tykkää niistä tuotteista. Oikeassa ravintolassa liian harvoin nyt kun mietin, ehkä 5 kertaa vuodessa. Ens viikonloppuna pääsee ulos syömään kun anoppi tulee kylään:). En tee ruokaa, koska mikään laittamani ei kelpaa hänelle. Olen siis jo ajat sitten lopettanut kokkaamisen anopin vierailun aikana. En tee edes aamupalaa, mies tekee:). Hyvin on sujunut.
Olen 4kk aikana käynyt 7kertaa syömässä joista 3 oli armotonta ulostetta. 1kerta tuntui vain olevan ulkona syömiseltä. Yksi toinen kerta oli myös varmasti paras mutta asiakaspalvelija tuntui nauravan sisällään minulle... En mene toiste. Lasketaan 1 vielä lisää. Elikkä 8kertaa. Elikkäs 2viikon välein. No jokatapauksessa liikaa. 9kertaa olen käynyt 4kk aikana. 10 kertaa. Ellei enemmän.
Töissä käymme montakin kertaa viikossa lounaalla ulkona. Lasketaanko se?
Yhä harvemmin nykyään. Tuntuu, että ei ole syytä. Jos ravintolassa edes saisi parempaa ruokaa kuin kotona. Mutta ei. Aika moni Helsingin ravintola on tullut koluttua vuosien varrella. Monesti on ihmetellyt, miksi vaivautui paikalle...
7krt/vko arvioisin. Lounaalla 5kertaa. Eli 2 kertaa lounasajan ulkopuolella.
Nykyään noin 2-3 kertaa viikossa. Kun asuin Saksassa niin joka päivä. Kotona en tehny kuin aamukahvin. Sämpylän ostin valmiina leipomosta.