Ysäripalstaillaan!
Kävelin Lasipalatsin ohi ja näin vilaukseni Molli-Ollin tukasta.
Kommentit (441)
Ei vitsi mulla on uus lempibändi: HANSON <3 MMMBOP!!!! AAAAAH!
Telkkarista tulee Pelottaako?, se on ihan huippu! Onneksi äiti oli ostanu Cool Bitsejä, niitä on kiva syödä samalla. Onko kukaan muuten lukenu uusinta Sweet Valley High -kirjaa?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 22:56"]Gallup: Millä autolla ajat ajotunneilla autokoulussa? Mä ajan Volkswagen Ventolla.
[/quote]
Mazda 626
[/quote] 500-sarjan Bemarilla!
Muumilaakson tarinat alkaa uusintana ensi sunnuntaina! Ihana sarja.! Olen ostanut kolme tyhjää videokasettia, niin voin alkaa äänittää sarjaa muksuille.
Mä kävin just hakemassa Alkosta Omppua, Pink Catia ja Gin Lemonia. En osannut päättää. Sit lähetään heti kymmeneltä yökerhoon ku siellä on Happy Hour kahteentoista. Siiderituoppi maksaa vaan 10mk. Toivottavasti DJ soittais Aikakoneen Odota.
En malta oottaa viikonloppuun, et saa taas aamulla herätä katsomaan Ankronikan ja Animaaniset!
Hyvä sarja tuo uus Salatut Elämät!! Miia ja Saku on parhaita alkaispa ne olee. Ärsyttävää vaan ku äiti käskee aina nukkumaan sen jälkeen eikä saa kattoa Puhtaat valkeat lakanat ohjemaa sekin on hyvä. Mutta jee sain halpahallista paksupohjaiset kengät makso 20mk!
Tv. tyttö9v
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:18"]
Mä kävin just hakemassa Alkosta Omppua, Pink Catia ja Gin Lemonia. En osannut päättää. Sit lähetään heti kymmeneltä yökerhoon ku siellä on Happy Hour kahteentoista. Siiderituoppi maksaa vaan 10mk. Toivottavasti DJ soittais Aikakoneen Odota.
[/quote]
Mä ostin pullon persikka Ofeliaa, nam!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:02"]
Mä en kestä! Puhuva pää luki just mun viestin.
[/quote]
Tv-chatit tulivat vasta 2000-luvulla.
ei vitsi, mä ostin tänään niitä vaippapöksy-nukkeja. tiiättekö? nekun kastaa veteen niin niillä menee vaippa joko pinkiks tai siniseks!
Kävin koulumatkal kiskal ostamas markalla merkkareita ja ne tarttu taas mun hammasrautoihin. Mutsi kyl suuttuu ku kuulee et ne on taas rikki.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:02"]
Mä en kestä! Puhuva pää luki just mun viestin.
[/quote]
Niin, eli mee ysärillä syntyny pois täältä keskustelusta!!!
Tv-chatit tulivat vasta 2000-luvulla.
[/quote]
Kumpi parempi, Dinkie Dino vai Rakuraku Dinokun?
Jee sain just neljännen Hopeanuoli VHS:n!
Onks kukaan katsonut tota Milkshake-sarjaa? Hieman outo!
Mun teiniserkku pukeutuu niin coolisti nykyään! Sillä on aina sellaiset paksupohjaiset korkkarit, farkkuhame ja napapaita. Siisteintä on kuitenkin ne sen tatuointikorut! Vielä joskus mäkin aion pukeutua just noin. t. 7v minä
Trumpettilahkeet, musta satiinipaita ja Alanis Morisette. Ai niin, ja tietysti CK one.
Tilasin just pinkkiä hiusväriä, hihamerkkejä ja panosvyön Dekadenzistä!
Kavereiden kans vaihdeltiin tänään tarroja koulussa ja mä onnistuin saamaan hienoimman kimalletarran ikinä! Siinä on yksisarvinen ja sateenkaari :'D olin himoinnut sitä ties miten pitkään, nyt vihko alkaa kyllä olla jo aika täynnä.