Seuraako kukaan Ruotsin Maajussille morsianta?
Saataisiinko siitä jonkulainen keskustelu aikaiseksi? :)
Kommentit (14)
Ikävä kyllä tiedän kenet Pelle valitsee. Olen nähnyt joskus jonkun hää- tms. jakson. Tytöistä tykkäävä tyttö pitää mielestäni eniten Malinista. Nuori maajussi on minusta niin tasapuolinen etten tiedä... En oikein muista nyt nimiä... Ja katson jaksot nauhalta, eli olen pari jaksoa jäljessä tällä hetkellä.
2
Se Johanna on just ihana! Terv lesbo
Oli pakko käydä googlaamassa Pellen myöhempiä vaiheita koska oli jotenkin semmoinen fiilis että kaikki ei ole ihan sitä miltä näyttää. Tehkääpä niin tekin sitten ohjelma päöttyy.
Mua on jotenkin ruvennut ällöttämään se Pelle. On komea ja aluksi olin itsekin vähän lääpälläni, mutta vaikuttaa jotenkin itserakkaalta paskiaiselta. Se esteratsastusjakso jotenkin vahvisti tätä fiilistä. Kyseli siltä yhdeltä (onkohan Sophie nimeltään, en muista) millainen tyttöystävä se on, siivoaako se esim. Pellelle sopisi parhaiten varmasti Helene (on muuten paljon vanhemman näköinen kuin 30!), mutta valitseekohan Sophien kuitenkin... Camillaa ei ainakaan. Onneksi heitti pihalle sen yhden draamakuningattaren tosiaan.
Frederik vaikuttaisi olevan ihastunut Thereseen, eilisen jakson perusteella ainakin. Maddekin on ihan kiva ja nätti, mutta ehkä vähän liian vanha Frederikille. Sanoisin, että yllättävän kauniita naisia on Frederikin vaimokandidaatteina, mies on kuitenkin sellainen ujo ja hintelä.
Johanna taitaa olla ihastunut Maliniin.
Ja se vanhempi ukkeli varmaan valitsee Yvonnen. Jos Yvonnelle kelpaa. Vaikuttaa aika törpöltä koko mies, ei ollenkaan sellainen herrasmies, miltä ehkä ulkoisesti vaikuttaa.
Samaa mieltä olen siitä, että tämä on jotenkin paljon kivemmin toteutettu kuin Suomen maajussit, maisemat on kauniita, samoin ihmiset.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:04"]
Mua on jotenkin ruvennut ällöttämään se Pelle. On komea ja aluksi olin itsekin vähän lääpälläni, mutta vaikuttaa jotenkin itserakkaalta paskiaiselta. Se esteratsastusjakso jotenkin vahvisti tätä fiilistä. Kyseli siltä yhdeltä (onkohan Sophie nimeltään, en muista) millainen tyttöystävä se on, siivoaako se esim. Pellelle sopisi parhaiten varmasti Helene (on muuten paljon vanhemman näköinen kuin 30!), mutta valitseekohan Sophien kuitenkin... Camillaa ei ainakaan. Onneksi heitti pihalle sen yhden draamakuningattaren tosiaan.
Frederik vaikuttaisi olevan ihastunut Thereseen, eilisen jakson perusteella ainakin. Maddekin on ihan kiva ja nätti, mutta ehkä vähän liian vanha Frederikille. Sanoisin, että yllättävän kauniita naisia on Frederikin vaimokandidaatteina, mies on kuitenkin sellainen ujo ja hintelä.
Johanna taitaa olla ihastunut Maliniin.
Ja se vanhempi ukkeli varmaan valitsee Yvonnen. Jos Yvonnelle kelpaa. Vaikuttaa aika törpöltä koko mies, ei ollenkaan sellainen herrasmies, miltä ehkä ulkoisesti vaikuttaa.
Samaa mieltä olen siitä, että tämä on jotenkin paljon kivemmin toteutettu kuin Suomen maajussit, maisemat on kauniita, samoin ihmiset.
ap
[/quote]
Se olikin Louise, ei Sophie.
ap
Mäkin googletin Pellestä. Moni kakku päältä kaunis....elämänhallinta kuin mun eksällä, jee.
Mitä te oikein siitä Pellestä löysitte? Googlasin myös, ja löysin vaan erouutisia jne.
Ratsutilan vei vouti, upeat häät oli yhden maajussimorsiamen kanssa. Ilmeisesti Pellellä ollut vipinää ikävä kyllä nuorempien heppatyttöjen kanssakin. Mutta voi olla kateellisten panetteluakin.
Pellellä on ulosottovelkaa sikana, salattu avioton lapsi pohjoisessa, pyörittää nuoria tyttöjä joista nuorin heila ollut 16v. Naiset tuntuvat vaihtuvan tiheään, ja jos oikein käsitin, niin kun tuo maajussille morsian erosi hänestä, Pelle haukkunut hänet lehdistössä jne.
No mitä ajatuksia 2? Kenet kukakin valitsee? Tää on mun ja 9-vuotiaan tyttöni yhteinen iltaharrastus nykyään. :)
ap
Joo. Ruotsalaiset vaikuttaa niin kohteliailta ja iloisilta ja naiset kauniita Suomeen verrattuna. Onneksi se komea ratsastajamies pudotti sen draamakuningattaren, jonka oli vielä lähtiessään pakko itkeskellä, että sää sanoit vaikea ja helppo päätös, olitpa törkeä kun käytit sanaa helppo(vaikka asia ei välttämättä mitenkään liittynyt häneen). Rasittava akka. Lesbot on tylsiä, enkä tajua mitä ne muut näkevät siinä Johannassa. Se nuori kundi on aika tiukka peluri, vaikka alussa oli niin hermona ja lukossa.
Toi Pellen hääjakso oli ällöttävä. Vaikka en ollut mitään googlannut enkä täältä lukenut, näki sen jo alusta asti kauas, että on peluri ja jotenkin limainen jätkä.