Mies oli huolissaan että luulen hänen olevan pelimies
Mitä mieltä olette? Siis mies oli todella huolestununeen näköinen, otti minut syleilyynsä ja sanoi että "en tiedä millaisen kuvan oot musta saanut, mut en halua että luulet että mä oon joku pelimies. Haluan muuttaa sen kuvan jos oot musta saanu tuommoisen ajatuksen. En ihan oikeesti harrasta tämmöisiä juttuja.. ja säkin vaikutat ihan fiksulta naiselta.. mutta olet vaan niin nuori" (6vuoden ikäero, mies vanhempi)
en siinä sitten tajunnut kysyä et miks tämmönen "baarisäätö" kertoo mulle tämän asian....?? Ei kukaan oo koskaan ennen alkanu selittelemään yhtään mitään. Ja siis ollaan tän kans nukuttu (ja pantu) yhdessä 3 yötä. ...
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:21"]Siis haluaa että häntä pidetään pelimiehenä[/quote]
Tämä mullekin tulee mieleen. Mies haluaa ajatella olevansa kova naistenkaataja ja näin laittaa ajatuksen ap:n päähän. Ei kai tuollaista muuten alkaisi selittää.
Tyypillinen pelimiehen juoni. Jätä se sika.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:18"]Tyypillinen pelimiehen juoni. Jätä se sika.
[/quote]
Mietinkin tätä haha... :D ap
Siis haluaa että häntä pidetään pelimiehenä
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:22"]Selityksen makua!
[/quote]
Mutta mitä se alkoi sitä selittelemään kun en edes maininnut epäileväni pelimieheyttä hänessä :DD ap
Kur kur. Poika on pikkutytön huumassa, nam.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:22"]Selityksen makua! [/quote] Mutta mitä se alkoi sitä selittelemään kun en edes maininnut epäileväni pelimieheyttä hänessä :DD ap
[/quote]
Se on rakastunut sinuun, idiotti! Ja haluaa antaa hyvä kuvan itsestään, eikä normaalisti harrasta mitään panojuttuja, kuten nyt sinun kanssasi. On tähän asti viettänyt aikaa itseään arvostavien tyttöjen kanssa ja on päästään ihan sekaisin kun löysi "riettaan" tytön!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:22"]Selityksen makua! [/quote] Mutta mitä se alkoi sitä selittelemään kun en edes maininnut epäileväni pelimieheyttä hänessä :DD ap
[/quote]
Se on rakastunut sinuun, idiotti! Ja haluaa antaa hyvä kuvan itsestään, eikä normaalisti harrasta mitään panojuttuja, kuten nyt sinun kanssasi. On tähän asti viettänyt aikaa itseään arvostavien tyttöjen kanssa ja on päästään ihan sekaisin kun löysi "riettaan" tytön!
[/quote]
XDDD voi kuule. jos mies olisi rakastunut minuun niin luulisimpa että hän veisi minut treffeille. :) joten ei, tästä ei ole kyse koska tapaamme vain seksin merkeissä. Ja epäilen itse että tämä on vain joku pelimiehen juoni mitä joku tässä sanoi. En vain käsitä sen logiikkaa.. :D ap
Mies haluaa vain sanoa, että teidän hommat eivät ole fiksujen ihmisten juttuja.
Kerro rehellisesti että olet tottunut olemaan vain säätö ja se on ihan ok sinulle.
Jossain vaiheessa kannattaa kaivaa se itsetunto jostain.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:25"] [quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:22"]Selityksen makua! [/quote] Mutta mitä se alkoi sitä selittelemään kun en edes maininnut epäileväni pelimieheyttä hänessä :DD ap [/quote] Se on rakastunut sinuun, idiotti! Ja haluaa antaa hyvä kuvan itsestään, eikä normaalisti harrasta mitään panojuttuja, kuten nyt sinun kanssasi. On tähän asti viettänyt aikaa itseään arvostavien tyttöjen kanssa ja on päästään ihan sekaisin kun löysi "riettaan" tytön! [/quote] XDDD voi kuule. jos mies olisi rakastunut minuun niin luulisimpa että hän veisi minut treffeille. :) joten ei, tästä ei ole kyse koska tapaamme vain seksin merkeissä. Ja epäilen itse että tämä on vain joku pelimiehen juoni mitä joku tässä sanoi. En vain käsitä sen logiikkaa.. :D ap
[/quote]
Unohda! Ja hymiöitä perään.
Tai kysy ja lisää hymiöitä
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:33"]Mies haluaa vain sanoa, että teidän hommat eivät ole fiksujen ihmisten juttuja.
Kerro rehellisesti että olet tottunut olemaan vain säätö ja se on ihan ok sinulle.
Jossain vaiheessa kannattaa kaivaa se itsetunto jostain.
[/quote]
Jos miehen mielestä emme käyttäydy fiksusti niin miksi hän haluaa jatkaa...taas se miehen logiikka jos tästä on todella kyse!! itsetuntoni on ihan ok kunnossa, kiitos vaan :D ap
Hänellä ei ole normaalisti tapana "huorata" ja nyt oman arvontunto nostaa päätää ja koitaa vähän vihailla sinullekin, että tunnut ihan fiksulta tytöltä, että pitäisikö sinunkin arvostaa vähän itseäsi.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:33"]Mies haluaa vain sanoa, että teidän hommat eivät ole fiksujen ihmisten juttuja. Kerro rehellisesti että olet tottunut olemaan vain säätö ja se on ihan ok sinulle. Jossain vaiheessa kannattaa kaivaa se itsetunto jostain. [/quote] Jos miehen mielestä emme käyttäydy fiksusti niin miksi hän haluaa jatkaa...taas se miehen logiikka jos tästä on todella kyse!! itsetuntoni on ihan ok kunnossa, kiitos vaan :D ap
[/quote]
Miksi ihmettelet jonkun sinulle täysin vieraan ja merkityksettömön ihmisen jorinoita?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:33"]Mies haluaa vain sanoa, että teidän hommat eivät ole fiksujen ihmisten juttuja. Kerro rehellisesti että olet tottunut olemaan vain säätö ja se on ihan ok sinulle. Jossain vaiheessa kannattaa kaivaa se itsetunto jostain. [/quote] Jos miehen mielestä emme käyttäydy fiksusti niin miksi hän haluaa jatkaa...taas se miehen logiikka jos tästä on todella kyse!! itsetuntoni on ihan ok kunnossa, kiitos vaan :D ap
[/quote]
Miehillä ei ole logiikkaa, kun kyse on helposta pillusta!
Haluatko oikeasti tietää? Oletko sen arvoinen?
Ihmettelen, kannattaako tänne tunkiolle helmiä kaataa. Ne menee sonnan mukana viemäriin kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:44"]Kuinka vanhoja olette? :)
[/quote]
21 minä ja 27 mies :) ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:36"]
[/quote]
Miksi ihmettelet jonkun sinulle täysin vieraan ja merkityksettömön ihmisen jorinoita?
[/quote]
No ei hän nyt minulle täysin merkityksetön ole, en minä hänen kanssaan muuten viettäisi aikaa. Ja toi sen sanoma asia kuulosti jotenkin niin hassulta kun ei kukaan oo ilman syytä koskaan alkanut tuommoista minulle selittelemään. :D ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:03"]Vau. Homma on siis niin, että todellakin harrastuksesi on miesten kanssa paneskelu. Nyt sitten yksi mies on puhunut yhden, ei, vaan peräti useamman lauseen verran ja sinä siihen, että mitäääh? No, jotkut miehet ovat kykeneviä myös verbaaliseen viestintään, mitä sinä sitten et ole ollenkaan ymmärtänyt. Suomennetaan. Miehen mielestä paneskelu pitkin kyliä kenen kanssa vain on huono tapa, vaikka sitä itsekin huolettomasti harrastaa. Se ei oikeasti kuitenkaan mairittele ketään ja mies haluaa nyt antaa sen kuvan, että hän ei tosiaankaan sellaista harrasta. Hän ei halua, että levittelet muille ihmisille sellaista kuvaa hänestä. Olettehan jo kolme yötä tuhertaneet yhdessä, niin saatathan jo hänestä mainita jollekulle tuttavalle. [/quote] Mitenniin harrastukseni on miesten kanssa paneskelu? Enkä ole mikään juttujen levittelijä... Olisiko minun aloitukseen pitänyt tosissaan merkata kuinka monen miehen kanssa olen elämäni aikana ollut + kaikki muut taustatekijät elämässäni, niin ette olisi saaneet näin huoramaista kuvaa minusta. Sanotaanko nyt sitten näin: minullakaan ei ole tapana baarijuttuja harrastaa, niitä minulla on takana ollut vain 2. En todellakaan paneskele ristiinrastiin eri miehiä. Tämänkin miehen luo menen aina, koska välitän hänestä ehkä enemmän kuin panona. Ap
[/quote]
"Ei kukaan oo koskaan ennen alkanu selittelemään yhtään mitään. Ja siis ollaan tän kans nukuttu (ja pantu) yhdessä 3 yötä. ..."
Kyllä tuo kuulostaa siltä, että niitä entisiä panojuttuja on ollut useampikin.
Vaan kyllähän tietenkin arvasi, että sinä tässä haluat jotain enemmän kuin pelkkää seksiä ja haluat palstalta vahvistusta sille, että miehen puheet voidaan tulkita selkeäksi kiinnostukseksi juuri sinua kohtaan. Voihan se olla ja voipi olla olemattakin.
Ota selvää.
Ja kyllä niistä yhdenillanjutuista voi joskus kehittyä pidempiäkin suhteita. Tutustu häneen ja sittenpähän näet.