Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies oli huolissaan että luulen hänen olevan pelimies

Vierailija
28.07.2015 |

Mitä mieltä olette? Siis mies oli todella huolestununeen näköinen, otti minut syleilyynsä ja sanoi että "en tiedä millaisen kuvan oot musta saanut, mut en halua että luulet että mä oon joku pelimies. Haluan muuttaa sen kuvan jos oot musta saanu tuommoisen ajatuksen. En ihan oikeesti harrasta tämmöisiä juttuja.. ja säkin vaikutat ihan fiksulta naiselta.. mutta olet vaan niin nuori" (6vuoden ikäero, mies vanhempi)

en siinä sitten tajunnut kysyä et miks tämmönen "baarisäätö" kertoo mulle tämän asian....?? Ei kukaan oo koskaan ennen alkanu selittelemään yhtään mitään. Ja siis ollaan tän kans nukuttu (ja pantu) yhdessä 3 yötä. ...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:43"]Tätä palstaa lukiessa selviää todellakin,miten ahdasmielistä ja kaksinaismoralistista porukkaa ihmiset oikeasti on. Nainen leimataan heti horoksi ja idiootiksi, jos harrrastaa seksiä. Aloittajahan ei kertonut juuri mitään muuta viestissään. Tai sitten täällä käy kommentoimassa pelkästään jotkut vanhoillislestat ja katkeroituneet kotiäidit, joilla ei ole koskaan mitään seksiä miestensä kanssa.
[/quote]

Ihmettelin samaa. Ehkä aloituksestani sitten jotenkin sai kuvan, että olen ollut monien kanssa sängyssä. Asia ei ole niin vaikka en itse edes pidä pahana sitä, että naisellakin on omat halunsa. Miksi mies on aina vain oikeutettu harrastamaan seksiä? Naisesta tulee vain automaattisesti huora... :/ ap

Vierailija
42/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, että sinä ihastut ja toivot parisuhdetta, koska silloin hän saa pidempään vakkarilta seksiä. Niin kuin sanoit, on outoa alkaa selitellä ja puolustella itseään, vaikka sinä et ole häntä miksikään epäillyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "panomies" etsii oikeasti kumppania ja joskus suhteet vaan alkaa tuolla panemisella. Nyt ollaan tilanteessa että panomies haluaa enemmän ja mä hänestä kokonaan eroon. Ehkä tuo ei-panomieheksi itseään nimittäminen kertoo että on valmis suhteeseenkin, mut jos sitä ei tule niin naiskennellaan sitten vaan.

Vierailija
44/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:52"]Haluaa, että sinä ihastut ja toivot parisuhdetta, koska silloin hän saa pidempään vakkarilta seksiä. Niin kuin sanoit, on outoa alkaa selitellä ja puolustella itseään, vaikka sinä et ole häntä miksikään epäillyt.
[/quote]

Jos hän olisi tätä mieltä, miksi hän ei itse sanoisi minulle haluavansa parisuhdetta? Ja niin... Se minusta olikin outoa, koska en ole missään vaiheessa hänelle sanonut mitään siihen viittaavaa. Ap

Vierailija
45/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:53"]Mun "panomies" etsii oikeasti kumppania ja joskus suhteet vaan alkaa tuolla panemisella. Nyt ollaan tilanteessa että panomies haluaa enemmän ja mä hänestä kokonaan eroon. Ehkä tuo ei-panomieheksi itseään nimittäminen kertoo että on valmis suhteeseenkin, mut jos sitä ei tule niin naiskennellaan sitten vaan.
[/quote]

Niin voi olla, mutta en tiedä sitten mitä minun olisi hänelle pitänyt siihen vastata. Ensi kerralla pitäisi varmaan jotenkin ottaa selvää miehen ajatuksista. Tuo on muuten erikoinen juttu kun sanoit että panomiehesi suhteet alkavat usein seksillä. Itse olen monesti kuullut, että mies ei voisi koskaan seurustella naisen kanssa joka antaa ekalla kerralla. Ehkä tämä on taas niiden vanhoillisten puhetta? Miehiäkin varmaan erilaisia. :) ap

Vierailija
46/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies. Ne selittelee juurikin tuota, kuinka ei tosiaan ole tapana, eikä yhtään ymmärrä kuinka tässä nyt näin äkkiä näin kävi, kun ei siis tosiaankaan normaalisti mitään yhden yön baarisäätöjä harrasta ja vielä vähemmän niitä hakisi ja että onhan tässä jutussa nyt oltava jotain tosi spesiaalia.. Ja sama hilirimpsu toiseen suuntaan ja erilaisilla variaatioilla. Ja toistetaan niin monta kertaa, että nainen menee pyörälle päästään ja alkaa kuvitella olevansa enemmän kuin baarisäätö. Sillälailla siltä lohkeaa joka kerta tarvittaessa eli aina kun ei satukaan baarissa käymään flaksi.

Vierailija
47/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:52"]Haluaa, että sinä ihastut ja toivot parisuhdetta, koska silloin hän saa pidempään vakkarilta seksiä. Niin kuin sanoit, on outoa alkaa selitellä ja puolustella itseään, vaikka sinä et ole häntä miksikään epäillyt. [/quote] Jos hän olisi tätä mieltä, miksi hän ei itse sanoisi minulle haluavansa parisuhdetta? Ja niin... Se minusta olikin outoa, koska en ole missään vaiheessa hänelle sanonut mitään siihen viittaavaa. Ap

[/quote]

Olet siis paneskellut miehen kansaa kolme yötä tuntematta häntä etukäteen ollenkaan. Tuo nyt ei ole ihan tavallinen tapa "tutustua".

Vielä jopa ujostelet keskustella asioista ko henkilön kanssa. Sänkyyn sen sijaan painelet tuntemattoman kanssa, omituista. Kannttaisi vähän miettiä omaa käytöstä ja mitä sillä viestii.