Mies oli huolissaan että luulen hänen olevan pelimies
Mitä mieltä olette? Siis mies oli todella huolestununeen näköinen, otti minut syleilyynsä ja sanoi että "en tiedä millaisen kuvan oot musta saanut, mut en halua että luulet että mä oon joku pelimies. Haluan muuttaa sen kuvan jos oot musta saanu tuommoisen ajatuksen. En ihan oikeesti harrasta tämmöisiä juttuja.. ja säkin vaikutat ihan fiksulta naiselta.. mutta olet vaan niin nuori" (6vuoden ikäero, mies vanhempi)
en siinä sitten tajunnut kysyä et miks tämmönen "baarisäätö" kertoo mulle tämän asian....?? Ei kukaan oo koskaan ennen alkanu selittelemään yhtään mitään. Ja siis ollaan tän kans nukuttu (ja pantu) yhdessä 3 yötä. ...
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:44"]
Haluatko oikeasti tietää? Oletko sen arvoinen?
Ihmettelen, kannattaako tänne tunkiolle helmiä kaataa. Ne menee sonnan mukana viemäriin kuitenkin.
[/quote]
Ei kannata. Ei ap hymiöineen ainakaan ole sen arvoinen.
[/quote]
Lämmittipä mieltä! Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:44"] Haluatko oikeasti tietää? Oletko sen arvoinen? Ihmettelen, kannattaako tänne tunkiolle helmiä kaataa. Ne menee sonnan mukana viemäriin kuitenkin. [/quote] Ei kannata. Ei ap hymiöineen ainakaan ole sen arvoinen. [/quote] Lämmittipä mieltä! Ap
[/quote]
Hymiö unohtui. :)
Vau. Homma on siis niin, että todellakin harrastuksesi on miesten kanssa paneskelu. Nyt sitten yksi mies on puhunut yhden, ei, vaan peräti useamman lauseen verran ja sinä siihen, että mitäääh? No, jotkut miehet ovat kykeneviä myös verbaaliseen viestintään, mitä sinä sitten et ole ollenkaan ymmärtänyt. Suomennetaan. Miehen mielestä paneskelu pitkin kyliä kenen kanssa vain on huono tapa, vaikka sitä itsekin huolettomasti harrastaa. Se ei oikeasti kuitenkaan mairittele ketään ja mies haluaa nyt antaa sen kuvan, että hän ei tosiaankaan sellaista harrasta. Hän ei halua, että levittelet muille ihmisille sellaista kuvaa hänestä. Olettehan jo kolme yötä tuhertaneet yhdessä, niin saatathan jo hänestä mainita jollekulle tuttavalle.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:36"] [quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:33"]Mies haluaa vain sanoa, että teidän hommat eivät ole fiksujen ihmisten juttuja. Kerro rehellisesti että olet tottunut olemaan vain säätö ja se on ihan ok sinulle. Jossain vaiheessa kannattaa kaivaa se itsetunto jostain. [/quote] Jos miehen mielestä emme käyttäydy fiksusti niin miksi hän haluaa jatkaa...taas se miehen logiikka jos tästä on todella kyse!! itsetuntoni on ihan ok kunnossa, kiitos vaan :D ap [/quote] Miksi ihmettelet jonkun sinulle täysin vieraan ja merkityksettömön ihmisen jorinoita? [/quote] No ei hän nyt minulle täysin merkityksetön ole, en minä hänen kanssaan muuten viettäisi aikaa. Ja toi sen sanoma asia kuulosti jotenkin niin hassulta kun ei kukaan oo ilman syytä koskaan alkanut tuommoista minulle selittelemään. :D ap
[/quote]
Ekaa kertaa ihmisen kanssa joka arvostaa itseään ja sinua. Ehkä hän on hieman hämmentynyt, että toimii eritavalla kuin on yleensä toiminut ja eikä hän ole ollut sinunlaisten tyttöjen kanssa ja pelkää antavansa väärän kuvan itsestään. Voisiko oikeasti olla ihastunut?! Jos leikit isojen tyttöjen leikkeja niin voit varmaan ottaa myös sitä vastuuta ja kysyä asiasta, jos se sinua noin paljon vaivaa.
Oletko viettänyt pääsääntöisesti aikaa oman ikäistesi kanssa ja henkisesti kypsempi mies aiheuttaa sinussakin hämmennystä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:03"]Vau. Homma on siis niin, että todellakin harrastuksesi on miesten kanssa paneskelu. Nyt sitten yksi mies on puhunut yhden, ei, vaan peräti useamman lauseen verran ja sinä siihen, että mitäääh? No, jotkut miehet ovat kykeneviä myös verbaaliseen viestintään, mitä sinä sitten et ole ollenkaan ymmärtänyt. Suomennetaan. Miehen mielestä paneskelu pitkin kyliä kenen kanssa vain on huono tapa, vaikka sitä itsekin huolettomasti harrastaa. Se ei oikeasti kuitenkaan mairittele ketään ja mies haluaa nyt antaa sen kuvan, että hän ei tosiaankaan sellaista harrasta. Hän ei halua, että levittelet muille ihmisille sellaista kuvaa hänestä. Olettehan jo kolme yötä tuhertaneet yhdessä, niin saatathan jo hänestä mainita jollekulle tuttavalle.
[/quote]
Mitenniin harrastukseni on miesten kanssa paneskelu? Enkä ole mikään juttujen levittelijä... Olisiko minun aloitukseen pitänyt tosissaan merkata kuinka monen miehen kanssa olen elämäni aikana ollut + kaikki muut taustatekijät elämässäni, niin ette olisi saaneet näin huoramaista kuvaa minusta. Sanotaanko nyt sitten näin: minullakaan ei ole tapana baarijuttuja harrastaa, niitä minulla on takana ollut vain 2.
En todellakaan paneskele ristiinrastiin eri miehiä. Tämänkin miehen luo menen aina, koska välitän hänestä ehkä enemmän kuin panona. Ap
Hän saattaa myös puhua totta. Päästäthän hänet vapaaksi, niin ei mene hyvä mies hukkaan. Sinä et ole hänelle baarisäätö, koska hän ei tapaa sellaisia harrastaa.
Huolissaan maineestaan?! Hänellä kiikarissa kunnon tyttö ja nyt pelkää millaisen kuvan hän voi saada hänestä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:36"] [quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:33"]Mies haluaa vain sanoa, että teidän hommat eivät ole fiksujen ihmisten juttuja. Kerro rehellisesti että olet tottunut olemaan vain säätö ja se on ihan ok sinulle. Jossain vaiheessa kannattaa kaivaa se itsetunto jostain. [/quote] Jos miehen mielestä emme käyttäydy fiksusti niin miksi hän haluaa jatkaa...taas se miehen logiikka jos tästä on todella kyse!! itsetuntoni on ihan ok kunnossa, kiitos vaan :D ap [/quote] Miksi ihmettelet jonkun sinulle täysin vieraan ja merkityksettömön ihmisen jorinoita? [/quote] No ei hän nyt minulle täysin merkityksetön ole, en minä hänen kanssaan muuten viettäisi aikaa. Ja toi sen sanoma asia kuulosti jotenkin niin hassulta kun ei kukaan oo ilman syytä koskaan alkanut tuommoista minulle selittelemään. :D ap
[/quote]
Ekaa kertaa ihmisen kanssa joka arvostaa itseään ja sinua. Ehkä hän on hieman hämmentynyt, että toimii eritavalla kuin on yleensä toiminut ja eikä hän ole ollut sinunlaisten tyttöjen kanssa ja pelkää antavansa väärän kuvan itsestään. Voisiko oikeasti olla ihastunut?! Jos leikit isojen tyttöjen leikkeja niin voit varmaan ottaa myös sitä vastuuta ja kysyä asiasta, jos se sinua noin paljon vaivaa.
Oletko viettänyt pääsääntöisesti aikaa oman ikäistesi kanssa ja henkisesti kypsempi mies aiheuttaa sinussakin hämmennystä.
[/quote]
Voi olla, että aiheuttaa minussakin hämmennystä. En ole tottunut siihen, että miestä kiinnostaa mitä mieltä olen jostain asiasta, ei kukaan koskaan ole yrittänyt miellyttää minua. Mies tosiaan on kypsempi kuin muut miehet keiden kanssa olen koskaan ollut missään tekemisissä. Ap
Hänen suurin pelkonsa on, että hänelle merkityksellinen ihminen ymmärtäisi hänet väärin. Hän ei osaa toimia tilanteessa toisinkaan, eikä hän edes välittäisi toimia toisin, hänelle tärkeintä on olla sinulle avoin ja paljastaa siksi haavoittuvuutensa. En tosiaan ole aivan varma, oletkö sinä hänelle juuri se, jos et tätä aitoutta hänessä itse havainnut.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:19"]Hänen suurin pelkonsa on, että hänelle merkityksellinen ihminen ymmärtäisi hänet väärin. Hän ei osaa toimia tilanteessa toisinkaan, eikä hän edes välittäisi toimia toisin, hänelle tärkeintä on olla sinulle avoin ja paljastaa siksi haavoittuvuutensa. En tosiaan ole aivan varma, oletkö sinä hänelle juuri se, jos et tätä aitoutta hänessä itse havainnut.
[/quote]
En osaa oikein vastata tähän mitään järkevää. Minulle on todella vaikea tulkita toisen ihmisen (varsinkin miehen) käyttäytymistä. Ehkä olette oikeassa etten ole tarpeeksi arvokas tälle miehelle. Ap
Tätä palstaa lukiessa selviää todellakin,miten ahdasmielistä ja kaksinaismoralistista porukkaa ihmiset oikeasti on. Nainen leimataan heti horoksi ja idiootiksi, jos harrrastaa seksiä. Aloittajahan ei kertonut juuri mitään muuta viestissään. Tai sitten täällä käy kommentoimassa pelkästään jotkut vanhoillislestat ja katkeroituneet kotiäidit, joilla ei ole koskaan mitään seksiä miestensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:19"]Hänen suurin pelkonsa on, että hänelle merkityksellinen ihminen ymmärtäisi hänet väärin. Hän ei osaa toimia tilanteessa toisinkaan, eikä hän edes välittäisi toimia toisin, hänelle tärkeintä on olla sinulle avoin ja paljastaa siksi haavoittuvuutensa. En tosiaan ole aivan varma, oletkö sinä hänelle juuri se, jos et tätä aitoutta hänessä itse havainnut. [/quote] En osaa oikein vastata tähän mitään järkevää. Minulle on todella vaikea tulkita toisen ihmisen (varsinkin miehen) käyttäytymistä. Ehkä olette oikeassa etten ole tarpeeksi arvokas tälle miehelle. Ap
[/quote]
Puhu hänen kanssaan. Jos yllä lainaamasi vastaukseni oli osuva, sinä voit aivan hyvin kysyä asiasta häneltä. Hän pitää tällöin suorasta keskustelusta, eikä pahoita siitä mieltänsä vaan pikemminkin arvostaa sitä että asialla on sinullekin suuri merkitysä, mitä hän varmasti toivoikin. En tarkoittanut ettet olisi hänen arvoisensa tms, hänhän aivan selvästi pitää sinusta kovasti. Mutta jos asia mietityttää, hän haluaa mielummin puhua siitä kanssasi, kuin että mietit sitä yksiksesi. Kirjoitan nyt asiasta, jonka tunnen kuin omat taskuni.
M ja #29
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:19"]Hänen suurin pelkonsa on, että hänelle merkityksellinen ihminen ymmärtäisi hänet väärin. Hän ei osaa toimia tilanteessa toisinkaan, eikä hän edes välittäisi toimia toisin, hänelle tärkeintä on olla sinulle avoin ja paljastaa siksi haavoittuvuutensa. En tosiaan ole aivan varma, oletkö sinä hänelle juuri se, jos et tätä aitoutta hänessä itse havainnut. [/quote] En osaa oikein vastata tähän mitään järkevää. Minulle on todella vaikea tulkita toisen ihmisen (varsinkin miehen) käyttäytymistä. Ehkä olette oikeassa etten ole tarpeeksi arvokas tälle miehelle. Ap
[/quote]
Sinun pitää vaan vähän vielä kypsyä. :)
Mitä sinä vastasit hänelle, kun hän yritti puhua sinulle tuomalla esille omia ajatuksiaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:33"]
[/quote]
Puhu hänen kanssaan. Jos yllä lainaamasi vastaukseni oli osuva, sinä voit aivan hyvin kysyä asiasta häneltä. Hän pitää tällöin suorasta keskustelusta, eikä pahoita siitä mieltänsä vaan pikemminkin arvostaa sitä että asialla on sinullekin suuri merkitysä, mitä hän varmasti toivoikin. En tarkoittanut ettet olisi hänen arvoisensa tms, hänhän aivan selvästi pitää sinusta kovasti. Mutta jos asia mietityttää, hän haluaa mielummin puhua siitä kanssasi, kuin että mietit sitä yksiksesi. Kirjoitan nyt asiasta, jonka tunnen kuin omat taskuni.
M ja #29
[/quote]
Olet varmaan oikeassa. Siksi en oikein osannut viestiinkään vastata oikein mitään, koska se oli totta. :) Jännittää kysyä häneltä asiasta vaikka tuskin hän siis ajattelee siitä mitään ihmeempiä. On kiva kun sain miehenkin näkökulman tähän asiaan. Kiitos sinulle. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:45"]Mitä sinä vastasit hänelle, kun hän yritti puhua sinulle tuomalla esille omia ajatuksiaan.
[/quote]
Vastasin mitä hänestä ajattelin ja minkälaisen ensivaikutelman hänestä sain. Halusin kertoa, että minäkään en ajaudu usein tällaisiin tilanteisiin ja että tämä on tavallaan minulle uusi juttu. Ap
Eivät kaikki miehet toimi tai ajattele näin. Saatoithan löytää kultakimpaleen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:44"]
Haluatko oikeasti tietää? Oletko sen arvoinen?
Ihmettelen, kannattaako tänne tunkiolle helmiä kaataa. Ne menee sonnan mukana viemäriin kuitenkin.
[/quote]
Ei kannata. Ei ap hymiöineen ainakaan ole sen arvoinen.