Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 55 kg

Vierailija
28.07.2015 |

Olen 167cm ja aion laihduttaa vielä sen 5 kg. Suosittelen muillekin ylipainoisille.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:44"]

Kuva tisseistäsi olisi mukava nähdä.

Mies.

[/quote]Tissini ovat kauniit ja pyöreät, B-kupin rinnat ja miehet on kyllä näistä tykänneet. ;)

[/quote]

Kuvia niistä, kiitos.

[/quote]En todellakaan laita koskaan itsestäni mitään alastonkuvia nettiin, joten jos et sanaani usko niin se ei taas ole minun ongelmani. Tissini ovat oikein kauniit ja terhakat enkä muuttaisi niissä mitään. Joten pusipusi vaan teille katkerat mammat. ;)

[/quote]

eiköhän ton viestin laittanut joku runkkumateriialia kaipaava peräkammarin pena.. Tuskin kukaan mamma on kateellinen perus b-kupeista? Muistan lukeneeni jostain että se on suomalaisten naisten yleisin kuppikoko.

mutta tää vastaus kertoo kyllä paljon aapeen hengenmaisemista.

[/quote]No mutta kyllä nämä "perus-B" kuppini vaan ovat aika ihanat - Eikä se koko vaan muoto ja muutenkin rintojen ulkonäkö. Omani ovat harvinaisen kauniit. ;) Ja lisäksi vielä timmi kroppa, ihan hyvä pakkaus.

Vierailija
22/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onnea matkaan. Itsekin lähden tästä 10km juoksulenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:27"]

[/quote]Haha, juujuu. Popcorn-maraton taitaa olla ennemmin.

Vierailija
24/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:49"]Jännä juttu, olen 161 cm ja kun painoin 56-58 kg, niin näkyi kovasti luita ja lihaksia, mitat olivat 83-61-83, vastaa kokoa 32/34. Kumma, kun noin paljon pidemmillä ihmisillä riittää vielä omien sanojensa mukaan laihdutettavaa pienemmässä painossa.
[/quote]
Jokaisella on eri mallinen kroppa ja jokaisella eri paino näyttää erilaiselta. Kun sanoit, että sulla näkyi lihaksia ja luita niin olit varmaan melko treenatussa kunnossa eikä rasvaa ollut juuri lainkaan? Minä taas olen se kuuluisa laihaläski, olen hoikka ja lihaksia on sen verran mitä nyt päivittäisestä hyötyliikunnasta saa eli eivät näy ja syön ja herkuttelen milloin haluan eli on myös sitä rasvaa, joten mulla tuo 168/54 on ihan ok, vatsa vaan pullottaa vähän ja on sitä rasvaa päällä.
[/quote]
Enpä usko että laihaläskin kroppa näyttää paremmalta vain laihduttamalla lisää. Olet pehmeä ja löydä niin kauan kuin sulla ei ole lihaksia tai sulla on rasvakudosta lihaksen sijaan. Vaikka painausir 40 kg.

Vierailija
25/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oke, eli taidan olla ylipainoinen koska pituutta 158 ja painoa 52.

Vierailija
26/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:29"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:27"]

[/quote]Haha, juujuu. Popcorn-maraton taitaa olla ennemmin.
[/quote]

Häh? Ei kyllä ole. Sinua taitaa ärsyttää oma laiskuutesi kun on noin vaikea ymmärtää että muutkin liikkuvat.

Vierailija
27/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:12"]

Hyi mikä riuku.

[/quote]Ja plösö siellä sohvalla narisee. :D
[/quote]
Mä olen aina hoikkana ihmisenä ihmetellyt tätä, että miksi laihojen ihmisten mielen saa pahoittaa ja heitä saa haukkua anorekikoiksi, laihaläskeiksi, heinäseipäiksi tai muiksi, mutta lihavalle ei kukaan aikuinen ihminen päin naamaa mene sanomaan, että hei sinä valas pitäiskö vähän laihduttaa. Ja puhun nyt nimenomaan KASVOTUSTEN sanomisesta, en netissä kirjoittelusta. Itse olen koko ikäni saanut varsinkin sukulaisilta kuulla kaikkea muka hauskaa hoikkuudestani, sekä just näitä söisit vähän enemmän senkin pulkannaru -kommentteja eikä se tunnu kovin kivalta. Itse olen ihan tyytyväinen timmiin ja hoikkaan kroppaani enkä ole kiloakaan lihonut, vaikka lopetin jokapäiväisen kilpaharrastuksen ja herkuttelen ja syön milloin haluan, isojakin määriä. T. Se 168/54

Vierailija
28/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:12"] Hyi mikä riuku. [/quote]Ja plösö siellä sohvalla narisee. :D [/quote] Mä olen aina hoikkana ihmisenä ihmetellyt tätä, että miksi laihojen ihmisten mielen saa pahoittaa ja heitä saa haukkua anorekikoiksi, laihaläskeiksi, heinäseipäiksi tai muiksi, mutta lihavalle ei kukaan aikuinen ihminen päin naamaa mene sanomaan, että hei sinä valas pitäiskö vähän laihduttaa. Ja puhun nyt nimenomaan KASVOTUSTEN sanomisesta, en netissä kirjoittelusta. Itse olen koko ikäni saanut varsinkin sukulaisilta kuulla kaikkea muka hauskaa hoikkuudestani, sekä just näitä söisit vähän enemmän senkin pulkannaru -kommentteja eikä se tunnu kovin kivalta. Itse olen ihan tyytyväinen timmiin ja hoikkaan kroppaani enkä ole kiloakaan lihonut, vaikka lopetin jokapäiväisen kilpaharrastuksen ja herkuttelen ja syön milloin haluan, isojakin määriä. T. Se 168/54

[/quote]Koska lihavia on suurin osa väestöstä ja heti ryhmänä älähtävät jos heidän painostaan huomautetaan, mutta annas olla kun hoikka ja timmi nainen (jolla sitä itsekuria löytyy) tulee vastaan niin kateus iskee ja ryhmänä käyvät enemmistönä näiden kimppuun. Näin se vaan on.

Vierailija
29/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, en ikinä haluaisi olla noin ruipelo! :D

Vierailija
30/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:40"]

Hah, en ikinä haluaisi olla noin ruipelo! :D

[/quote]Juujuu, et varmaan... ;) Voisin vaikka vannoa että jos näkisit vartaloni ja saisit vaihtaa niin 100-varmana heti vaihtaisit. Mutta elä sinä vaan siellä maailmassa, jossa on hyvä kieltää kaikki- ettei tule paha mieli.

Vierailija
31/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:49"]

Jännä juttu, olen 161 cm ja kun painoin 56-58 kg, niin näkyi kovasti luita ja lihaksia, mitat olivat 83-61-83, vastaa kokoa 32/34. Kumma, kun noin paljon pidemmillä ihmisillä riittää vielä omien sanojensa mukaan laihdutettavaa pienemmässä painossa.

[/quote] Olen saman pituinen 50-kiloinen ja mulla kaikki nuo mitat on isommat. Että ei se paino tai painoindeksi mitään kerro, antaa vain suuntaa ja määrittelee virallisen ali- ja ylipainoisen. Ap:lle en laihduttamista suosittelisi, alkaa olla epäterveellisen pakkomielteen puolella tuo jo. 

Vierailija
32/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei taida juurikaan olla lihaksia, jos noissa mitoissa peili kertoo että tarvii vielä laihduttaa. Mikäli et halua iän myötä roikkupersettä kannattaisi panostaa salitreeniin laihtumisen sijaan.

t. 165/54, rasva-% 18, D-kuppi, N39

Vierailija
34/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:53"]

Ap:lla ei taida juurikaan olla lihaksia, jos noissa mitoissa peili kertoo että tarvii vielä laihduttaa. Mikäli et halua iän myötä roikkupersettä kannattaisi panostaa salitreeniin laihtumisen sijaan. t. 165/54, rasva-% 18, D-kuppi, N39

[/quote]Lihaksia kyllä löytyy, en ole mikään silikonitissi vaan aito luomunainen - rotunainen.

Vierailija
35/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:25"]

Mies.

[/quote]Tissini ovat kauniit ja pyöreät, B-kupin rinnat ja miehet on kyllä näistä tykänneet. ;)

[/quote]

Kuvia niistä, kiitos.

[/quote]En todellakaan laita koskaan itsestäni mitään alastonkuvia nettiin, joten jos et sanaani usko niin se ei taas ole minun ongelmani. Tissini ovat oikein kauniit ja terhakat enkä muuttaisi niissä mitään. Joten pusipusi vaan teille katkerat mammat. ;)

[/quote]

eiköhän ton viestin laittanut joku runkkumateriialia kaipaava peräkammarin pena.. Tuskin kukaan mamma on kateellinen perus b-kupeista? Muistan lukeneeni jostain että se on suomalaisten naisten yleisin kuppikoko.

[/quote]No mutta kyllä nämä "perus-B" kuppini vaan ovat aika ihanat - Eikä se koko vaan muoto ja muutenkin rintojen ulkonäkö. Omani ovat harvinaisen kauniit. ;) Ja lisäksi vielä timmi kroppa, ihan hyvä pakkaus.

[/quote]

en nyt sanois noin.. Mulle kun merkkaa ekin mitä siellä korvienvälissä liikkuu. En ikinä haluaisi tuollaisella ajatusmaailmalla varustettua kumppania. Yhden illan ajelu tietysti sitten on oma lukunsa.

m32

Vierailija
36/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on suuntaa antava mittari eikä sillä suoraan voi arvioida kenenkään lihavuutta tai laihuutta. Pelkkä pituus ja paino eivät vielä kerro tarpeeksi, vaan kyse on myös ruumiinrakenteesta ja kehon koostumuksesta. BMI mittaa parhaiten tavallisen keskiarvoisesti elävän ihmisen painoa: siinä on siis tarkoitettu, että indeksillä itseään arvioiva henkilö harrastaa jonkin verran liikuntaa muttei mitenkään hirveän tavoitteellisesti kasvata lihaksiaan. Jos harrastaa liikuntaa tosi vähän tai ei ollenkaan ja painoindeksin mukaan on normaalipainoinen, voi olla, että nimenomaisesti sitä treenausvaraa olisi. Jos taas sijoittuu normaalipainon haarukan keskivaiheen alapuolelle, voi kyllä olla huoleti vaikkei liikuntaa kovin paljon harrastaisikaan. (Toinen juttu sitten onkin, että hyvin lievästi ylipainoinen mutta liikunnallinen ja hyväkuntoinen henkilö sairastuu epätodennäköisemmin kuin huonokuntoinen ja liikuntaa harrastamaton normaalipainoinen henkilö.)

Vierailija
37/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:25"]

Mies.

[/quote]

Kuvia niistä, kiitos.

[/quote]

[/quote]

en nyt sanois noin.. Mulle kun merkkaa ekin mitä siellä korvienvälissä liikkuu. En ikinä haluaisi tuollaisella ajatusmaailmalla varustettua kumppania. Yhden illan ajelu tietysti sitten on oma lukunsa.

m32

[/quote]:D Älä nainen itke, ota banaani.

Vierailija
38/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:53"]

Ap:lla ei taida juurikaan olla lihaksia, jos noissa mitoissa peili kertoo että tarvii vielä laihduttaa. Mikäli et halua iän myötä roikkupersettä kannattaisi panostaa salitreeniin laihtumisen sijaan. t. 165/54, rasva-% 18, D-kuppi, N39

[/quote]Lihaksia kyllä löytyy, en ole mikään silikonitissi vaan aito luomunainen - rotunainen.
[/quote]

Luomut ne on minun D-kupitkin. Ja muuten miehet sanoneet etteivät edes tajunneet pitävänsä vähän isommista rinnoista ennen kuin näkivät minut.

N39/165/55

Vierailija
39/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen aika lailla samoissa mitoissa kuin ap. Useat ihmiset ovat myös kehuneet kauniilsi. Mutta eipä ole tullut mieleenkään että muut naiset olis kateellisia :D johtuu ehkä siitä että käytän aikani johonkin ihan muuhun kuon muiden ihmisten vatsamakkaroihin tai niiden puutteeseen ja ulkonäön arvosteluun.

Vierailija
40/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:53"]

[/quote]

Luomut ne on minun D-kupitkin. Ja muuten miehet sanoneet etteivät edes tajunneet pitävänsä vähän isommista rinnoista ennen kuin näkivät minut.

N39/165/55
[/quote]
No se sun D-kuppisi suuruus riippuu paljolti myös ympärysmitasta. Itse käytän 70C:tä ja joissakin malleissa pitää ottaa 70D enkä kyllä pidä omia rintojani mitenkään isoina vaan melko pieninä, tällaiset omalla kämmennellä peitettävät ja pyöreät, ei tule edes tissivakoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi