Painan 55 kg
Olen 167cm ja aion laihduttaa vielä sen 5 kg. Suosittelen muillekin ylipainoisille.
Kommentit (47)
Linkki bmi-laskuriin, jonka avulla havaitsit olevasi ylipainoinen?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:33"]
[/quote]Ei bmi totuutta kerro, joten turha sitä tuijotella. Tiedoksi vaan teille kaikille, katsokaa sitä vartaloanne!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:33"]
[/quote]Ei bmi totuutta kerro, joten turha sitä tuijotella. Tiedoksi vaan teille kaikille, katsokaa sitä vartaloanne!
[/quote]
Eikä sun syömishäiriöiset aivot kerro koko totuutta, joten niitäkään ei kannata uskoa. t.2
Kiva :) mä olen 168/54 ja pari kiloa voisin minäkin vielä nipistellä pois. Tosin enemmän katselen sitä peiliä kun vaakaa tai bmi lukemia ja peilistä näkyy vatsarasvaa, joka pitäisi treenata ja syödä pois.
Kuva tisseistäsi olisi mukava nähdä.
Mies.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:44"]
Mies.
[/quote]Tissini ovat kauniit ja pyöreät, B-kupin rinnat ja miehet on kyllä näistä tykänneet. ;)
Jännä juttu, olen 161 cm ja kun painoin 56-58 kg, niin näkyi kovasti luita ja lihaksia, mitat olivat 83-61-83, vastaa kokoa 32/34. Kumma, kun noin paljon pidemmillä ihmisillä riittää vielä omien sanojensa mukaan laihdutettavaa pienemmässä painossa.
Miksi kuva ap:n tisseistä? Itse olen 160cm/50kg ja itse olen tyytyväinen pieniin b-kupin rintoihini. Eivät roiku edes näin kahden lapsen jälkeen ja tekevät olemuksestani siron. Koskaan en ole halunut silikoneja, tekevät tanttamaisemman ja pyylevämmän näköiseksi monet sirot ihmiset. Ja eikö luonnottoman isot rinnat ole jo vähän so-last-season muutenkin? t. ei ap.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:47"]
Mies.
[/quote]Tissini ovat kauniit ja pyöreät, B-kupin rinnat ja miehet on kyllä näistä tykänneet. ;)
[/quote]
Kuvia niistä, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:49"]Jännä juttu, olen 161 cm ja kun painoin 56-58 kg, niin näkyi kovasti luita ja lihaksia, mitat olivat 83-61-83, vastaa kokoa 32/34. Kumma, kun noin paljon pidemmillä ihmisillä riittää vielä omien sanojensa mukaan laihdutettavaa pienemmässä painossa.
[/quote]
Jokaisella on eri mallinen kroppa ja jokaisella eri paino näyttää erilaiselta. Kun sanoit, että sulla näkyi lihaksia ja luita niin olit varmaan melko treenatussa kunnossa eikä rasvaa ollut juuri lainkaan? Minä taas olen se kuuluisa laihaläski, olen hoikka ja lihaksia on sen verran mitä nyt päivittäisestä hyötyliikunnasta saa eli eivät näy ja syön ja herkuttelen milloin haluan eli on myös sitä rasvaa, joten mulla tuo 168/54 on ihan ok, vatsa vaan pullottaa vähän ja on sitä rasvaa päällä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:54"]
Mies.
[/quote]
Kuvia niistä, kiitos.
[/quote]En todellakaan laita koskaan itsestäni mitään alastonkuvia nettiin, joten jos et sanaani usko niin se ei taas ole minun ongelmani. Tissini ovat oikein kauniit ja terhakat enkä muuttaisi niissä mitään. Joten pusipusi vaan teille katkerat mammat. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:58"]
Mies.
[/quote]
Kuvia niistä, kiitos.
[/quote]En todellakaan laita koskaan itsestäni mitään alastonkuvia nettiin, joten jos et sanaani usko niin se ei taas ole minun ongelmani. Tissini ovat oikein kauniit ja terhakat enkä muuttaisi niissä mitään. Joten pusipusi vaan teille katkerat mammat. ;)
[/quote]
eiköhän ton viestin laittanut joku runkkumateriialia kaipaava peräkammarin pena.. Tuskin kukaan mamma on kateellinen perus b-kupeista? Muistan lukeneeni jostain että se on suomalaisten naisten yleisin kuppikoko.
mutta tää vastaus kertoo kyllä paljon aapeen hengenmaisemista.
Vähän yritystä nyt, ketään ei kiinnosta:D
Ootte kaikki laihaläskejä. T bodari
Huoh teinitytöt taas kerjäämässä huomiota..
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:58"]
Mies.
[/quote]
Kuvia niistä, kiitos.
[/quote]
Olet ilmiselvä rasisti, tissi rasisti.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:12"]
Hyi mikä riuku.
[/quote]Ja plösö siellä sohvalla narisee. :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:35"]
Ap sulla ei taida olla itsetunto kohdillaan kun täällä arvostelet ja haukut muita?
[/quote]Päinvastoin, se on pilvissä. ;)
[/quote] Juu aivan varmasti on :)