Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi lahjoittaa osa perinnöstäni?

Vierailija
13.01.2024 |

Olen saanut syksyllä isäni perinnön tililleni ja minulle on sanottu, että minun pitäisi lahjoittaa siitä osa kummeilleni ja äidilleni. Minkä ihmeen takia? Tyhmähän minä olisin jos alkaisin sitä jakamaan muille.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään tarvitse.

Vierailija
2/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista voi sanoa ja vaatia. Ei sinun tarvitse suostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku voittaa lotossa, niin hetihän on sukulaisia tunkemassa jaolle. Siksi lottovoittajat eivät yleensä kerro voitistaan. Perintöä on vaikeampi salata.

Vierailija
4/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on manipulointia. Luonnollisesti et suostu tuohon.

Vierailija
5/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet kysynyt perusteluja vaatimuksille? Ja miksi kummiesi pitäisi päästä jaolle?

Vierailija
6/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko. Jos äiti on minituloinen ja ahdistunut, miksipä ei auttaisi. Kummille?

Vierailija
7/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sellaisessa tilanteessa voisit ehkä harkita jonkinlaista lahjoitusta jos nyt köyhyydessä elävät äitisi ja kummisi ovat luopuneet aikoinaan paljosta sinun hyväksesi ja nyt olet saanut 10 miljoonan euron perinnön isäsi jälkeen.

Vierailija
8/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kysyisit asiaa niiltä, jotka tuota ehdottavat. Tule sitten kertomaan meillekin, mitä he vastaavat.

Vierailija
9/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sellaisessa tilanteessa voisit ehkä harkita jonkinlaista lahjoitusta jos nyt köyhyydessä elävät äitisi ja kummisi ovat luopuneet aikoinaan paljosta sinun hyväksesi ja nyt olet saanut 10 miljoonan euron perinnön isäsi jälkeen.

No ei ole läheskään 10 miljoonaa euroa. Eivät he mitään rutiköyhiä ole.

Vierailija
10/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa kysyisit asiaa niiltä, jotka tuota ehdottavat. Tule sitten kertomaan meillekin, mitä he vastaavat.

Jos totta puhutaan, tämä ehdottaja on yksi kummeistani. Kysyinkin ja sanoin, että jos eräs henkilö, joka on varoittanut minua näistä tietäisi tästä ehdotuksesta, hän olisi sitä mieltä, että tuo on selvää manipulointia. Vastaus oli, että mitä se hänelle kuuluu. Nyt minua nolottaa, että en ole aiemmin uskonut hänen varoituksiaan siitä, että tämä mainittu kummi olisi perinnön perässä. Onneksi se nyt selvisi ajoissa.

Vierailija
11/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun lahjoittelet yli 4000€ niin verottaja alkaa vuemään kolmanneksen jokaisesta eurosta, joten en suosittele.

Vierailija
12/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko äitisi naimisissa isäsi kanssa tämän kuollessa? Silloinhan hän saa automaattisesti puolet, jos ei ollut avioehtoa.

Vierailija
13/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko äitisi naimisissa isäsi kanssa tämän kuollessa? Silloinhan hän saa automaattisesti puolet, jos ei ollut avioehtoa.

Ei ollut.

Vierailija
14/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun lahjoittelet yli 4000€ niin verottaja alkaa vuemään kolmanneksen jokaisesta eurosta, joten en suosittele.

Ei kai verottaja vie lahjoittajalta yhtään mitään. Saa lahjoittaa mitä lystää, mutta lahjan saavat siitä sen mahdollisen veron maksavat. 

Vierailija
15/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaileeko ap itselleen vai onko tosiaan osa täällä niin saakelin tyhmiä, että lähtee näin viŧun huonoon provoon mukaan. Voi teitä va j aaälyisiä tolloja. 

Lähdithän itsekin.

Vierailija
16/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaileeko ap itselleen vai onko tosiaan osa täällä niin saakelin tyhmiä, että lähtee näin viŧun huonoon provoon mukaan. Voi teitä va j aaälyisiä tolloja. 

Paraskin puhuja kun et osaa edes kirjoittaa.

Vierailija
17/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tällä palstalla useimmat eivät ole mitään järjen jättiläisiä. En ole minäkään. Jos olisin, minulla ei olisi niin paljon aikaa pyöriä täällä.

Vierailija
18/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et anna mitään, perikööt omasta sivustaan.

Vierailija
19/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaimoille kans, ei vain kummeille.

Vierailija
20/25 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse todellakaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi