Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaana oleva seksiseuraksi

28.07.2015 |

Olen 23-vuotias mies, luotettava, urheilullinen, hellä, empaattinen, komea ja hyvä käytöksinen. Raskaana olevat naiset kiihottavat paljon. Mistä voisi löytää raskaana olevan naisen joka ois halukas seksiin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ovat parisuhteissa.. Ja raskausaikana vähän vaistojen vuoksi suojelee lastaan = ei innostu herkästi irtosuhteista muutoin kuin fantasiana.
Tietty yksinodottajiakin on, mutta vaikka haluja olisi, on raskaana olevalla luultavasti seksitarpeiden lisäksi tarve hellyyteen ja pysyvyyteen vaativassa tilanteessaan..

-Kolmekymppinen nainen
Minäkin oon raskaana parhaillaan ja aiheesta juuri juteltiin miehen kanssa. Minulla jo 37. viikko ja halut huipussaan. Meillä yhteisiä fantasioita mm ryhmäseksistä (useampi mies ja minä), mutta todellisuudessa rakkaus ja suojelunhalu vauvaa kohtaan estää edes harkitsemasta oikeasti (riskit estää), joten haluamme säilyttää vauvan odotuksen "puhtaana" ja vain kahdestaan puretaan paineita..

Vierailija
2/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiililla kirjoittaen näemmä tekstit menee kummaan järjestykseen..
Tärkein pointti tuossa tekstissäni oli ilmaista, että ne yksinodottajat luultavasti kyllä kaipaisi seksiä, mutta myös turvaa ja parisuhdetta joka ei pääty raskauden päätteeksi...
-Kolmikymppinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep niinhän se on. Olisin kyllä valmis pysyvään ja vakavaan parisuhteeseenkin. Muutenkin se ois hyvä jos löytys semmonen yksinodottava. Aika mahdoton tuo fantasia on toteuttaa, mutta ainahan sitä voi kaikesta haaveilla.

Vierailija
4/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset laittaisi avointa deitti-ilmoitusta?
Sellaista, joka jättäisi avoimeksi naiselle päättää mitä haluaa kanssasi?
Jotenkin muotoilisit että olisit kiinnostunut ja valmis suhteeseen odottajan kanssa? Ja nainen voisi itse kertoa mitä on etsimässä.
-kolmekymppinen nainen

5/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voisi kokeilla kyllä. Minulla on parhaillaankin ilmoitus. Mutta koska siinä etsitään seksiseuraa, niin ehkä se ei saa vastauksia. Kolmen kuukauden aikana yksi vastaus tullut. En itsekään etsi pelkästään seksiseuraa, niin sitä voisi miettiä toisenlaista ilmoitusta. Kiitos vinkistä :)

Vierailija
6/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! :)
Toivottavasti löytyy, moni varmasti kaipaisi kaltaistasi rinnalleen ja sänkyynsä
-kolmikymppinen nainen

Vierailija
7/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä nuo odotukset jo niin elettyjä juttuja, eikä niihin liity mitään sen kummempia tuntemuksia, lähinnä piikki perseessä. Jos joskus vielä raskaudun, aivan varmasti tehdään ärsyttävästä odotuksesta hiukan mukavampi muisto ja otetaan vieraita miehiä sänky täyteen.

N32v

Vierailija
8/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="lazze" time="28.07.2015 klo 09:48"]Jep niinhän se on. Olisin kyllä valmis pysyvään ja vakavaan parisuhteeseenkin. Muutenkin se ois hyvä jos löytys semmonen yksinodottava. Aika mahdoton tuo fantasia on toteuttaa, mutta ainahan sitä voi kaikesta haaveilla.
[/quote]

Miksi et etsi ensin sitä pysyvää ja vakavaa parisuhdetta ja pistä sitten omaa muijaa paksuksi? Jos kerran muitten lapsille oisit kuitenkin valmis isäksi alkamaan? Sitähän ne yksinodottajat juuri etsivät.

Vierailija
9/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, että riskit estää. Sitä ei raskauksien määrä ainakaan minulla muuta kun jokaista uutta lasta suojelee kuitenkin yhtä paljon kun edellisiäkin. Joskus on kimppa juttujakin ollut ja vierastakin harkittu, mutta ei raskaana. Tutkisin äijän varmaan vainoharhaisena päästä varpaisiin otsalampun ja mikroskoopin kanssa ja vahtisin vieressä kun käy labrassa kuppiin pissaamassa etten saisi jotain hyppykuppaa raskautta vaarantamaan.

Vierailija
10/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö että luulet saavas paljaalla?!
kaikkia sitä on..

11/20 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:52"]

Siksikö että luulet saavas paljaalla?! kaikkia sitä on..

Mistä niin päättelet, että haluaisin paljaalla? Ei kaikkia välttämättä kiinnosta paljaalla panna, vaan voi ihan muut seikat kiinnostaa siinä

Vierailija
12/20 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!
25-vuotias mies kaipailee raskaana olevaa naista seksiseuraksi? Miten ois..

Vierailija
13/20 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="lazze" time="28.07.2015 klo 23:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:52"]

Siksikö että luulet saavas paljaalla?! kaikkia sitä on..

Mistä niin päättelet, että haluaisin paljaalla? Ei kaikkia välttämättä kiinnosta paljaalla panna, vaan voi ihan muut seikat kiinnostaa siinä

[/quote]

kuten esimerkiksi??

Vierailija
14/20 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panisin milloin vaan raskaana olevaa, kiihottaa vanhaa miestä ;)

Vierailija
15/20 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BennyA kirjoitti:

Minä panisin milloin vaan raskaana olevaa, kiihottaa vanhaa miestä ;)

Kuinka vanha?

Vierailija
16/20 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko vielä? / Yksinodottava

Vierailija
17/20 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/20 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita

Tutkijamies

Miumau

Protonmail piste com

Vierailija
19/20 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen tänne myös kyselemään.

Olen vanhempi mies Turusta ja haluaisin tutustua raskaana olevaan naiseen.

Vierailija
20/20 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies, 53v, Turusta haluaisi ihailla ja nauttia raskaana olevasta naisesta. 

Kikillä kaarjuh saa yhteyttä.