Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalaiset auttakaa! Olen raskaana ja aviomies on ottamassa kasvotatuoinnin!

Vierailija
02.03.2022 |

Odotan yhdessä toivottua ja suunniteltua esikoistytärtämme ja mies on aikeissa tatuoida tulevan lapsemme nimen naamaansa. Mies on ihana ja elämäni rakkaus eikä suhteemme varmasti kaadu yhteen pieneen kasvotatuointiin. En silti ole innoissani ajatuksesta ja pelkään tatuoinnin vaikuttavan ihmisten suhtautumiseen miestä ja lastamme kohtaan. Nimeä ei ole vielä valittu, mutta mies aikoo varmuudella kutsua lasta Pirita-Pandoraksi ja on varannut tatuointiajan huhtikuulle. Olen yrittänyt sanoa miehelle, että mitä ihmisetkin ajattelee kun naamassasi lukee Pirita-Pandora, mutta ei hän tunnu ymmärtävän mitä ajan takaa.

Mieheni edellisistä liitoista syntyneiden lasten nimet on tatuoitu miehen rintaan ja pohkeisiin. Kuitenkin helposti peitettäviin kohtiin enkä mitenkään osannut etukäteen aavistaa, että mies tatuoisi lapsemme nimen kasvoihinsa saati, että lapsestamme tulisi Pirita-Pandora?!

Auttakaa palstalaiset ja neuvokaa naista hädässä! Mitä tekisitte tilanteessani? Pelkään, että stressaaminen vaikuttaa sikiöön kielteisesti. Olen ehdottanut miehelle, että hän tulisi mukaan seuraavaan äitiysneuvolaan ja käsittelisimme asiaa terveydenhoitajan kanssa. Toinen ehdotukseni on ollut, että kutsuisimme tyttöä ytimekkäästi Iksi, jotta tatuointi olisi huomaamattomampi, mutta mies tahtoo nimetä lapsemme sukunsa naisten mukaan. Auttaisiko tässä tilanteessa olla yhteydessä suoraan tatuoijaan vai mitä tekisitte?

Kiitos tuhannesti avustanne!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaiset sitten lisääntyvät...

Vierailija
22/23 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä itkuntuhruiset silmät ja söikö lapset sen vanukkaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä itkuntuhruiset silmät ja söikö lapset sen vanukkaat?

Kuulemma kumpikin ex jätti koska mies söi lasten vanukkaat. Kumpikin narsisteja miehen kertoman mukaan.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä