Mistä löytää mies, joka ei piereskele?
Kommentit (69)
Korkki, jossa suodatin ja äänenvaimennin miehelle peppuun?
Vierailija kirjoitti:
Siedät kuitenkin omia pierujasi?
Naisten pierut tuoksuu kukkaniitylle ja niissä on sateenkaaren värit. Joskus näkee yksisarvisen laukkaavan naisen pepusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pierut tuoksuu kukkaniitylle ja niissä on sateenkaaren värit. Joskus näkee yksisarvisen laukkaavan naisen pepusta.
Tiedä tuosta, mutta ainakin ne on vaarallisia, ne kun tulee kolmion takaa.
Ei mun mies piereskele tai jos niin en kuule. Onkohan mulla vaikoiva kuulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei se yksisarvinen ramppaa sisään-ulos-sisään-ulos-...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksien mukaan naisten pierut ovat pahimpia. En tosin ymmärrä, kuka tätäkin viitsii tutkia, mutta ehkä tämä on sitä naistutkimusta.
Vierailija kirjoitti:
Ruumiskylmiöstä
Tuoreet vainajat tiemmä piereskelevät. Kannattaa valita vähän kypsempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä tuosta, mutta ainakin ne on vaarallisia, ne kun tulee kolmion takaa.
Kiitos nauruista, näille oli tarvetta :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mies piereskele tai jos niin en kuule. Onkohan mulla vaikoiva kuulo.
En mäkään mun miehen pieruja kuule, mutta haistan senkin edestä. Se lähettää löyhkääviä leijoja ilmoille 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksien mukaan naisten pierut ovat pahimpia. En tosin ymmärrä, kuka tätäkin viitsii tutkia, mutta ehkä tämä on sitä naistutkimusta.
ja toisten tutkimuksien mukaan vegaanien pierut on pahimpia. mites tommonen vegaaninainen?
Älä ota miestä vaan muumi. Muumissa ei ole aukkoa, kuten jo hovimuusikko Ilkka tiesi laulussaan.
Terveelliseen ruokavalioon kuuluu suolistokaasu.
Luultavasti osa miehistä ehtii kylppäriin saakka ja osa ei. Tuuletus. Tai eri asunnot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai peppuun?
Sun täytyy hankkia joku mallinukke poikaystäväksi.