Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valita oikea tyyli, runsaudenpula!

Vierailija
27.07.2015 |

Päästään vihdoin muuttamaan poikakaverin kanssa pois pienestä opiskelija-asuntosäätiön kaksiosta. Tuleva kämppä on kerrostalokolmio. Sekä minä että poikakaverini asuttiin opiskelujemme alkuaikoina omissa soluissa ja yksiöissä, joihin huonekalut oli hommattu milloin mistäkin (sukulaisilta, isosisaruksilta, kirpparilta). Kun muutimme yhteen pari vuotta sitten, kannettiin kaksioomme kahden yksiön huonekalut ja ajateltiin, että paria huonekalua enempää ei kannata sisustaa, koska tulemme asumaan asunnossa vain opiskelun aikana. Asunto näyttää juuri siltä, että kahden hyvin erityylisen ihmisen sekalaiset huonekalut on kerätty yhteen.

Nyt kun pääsemme muuttamaaan, olisi ihana päästä sisustamaan. Olenkin selaillut nettiä, pinterestiä ja kuvastoja muutaman kuukauden ja olen törmännyt tiiliseinään: erilaisia sisustustyylejä on valtavasti, enkä minä osaa päättää, mikä olisi se kaikkein paras. Moderni? Joku väri? Tietty materiaali?

Olen miettinyt, että miten kummassa ihmiset löytävät juuri sen oman tyylinsä. Tuntuu, että minulla vaihtuu mielipide ja maku monta kertaa vuodessa.

olisiko teillä antaa vinkkejä siihen, miten saisi luotua sisustuksen, joka kestäisi vuosia ja jota voisi suhteellisen pienellä vaivalla ja rahalla muokattua ja tuunattua, jos tylsyys iskee?

Tällä hetkellä meillä on joitakin valkoisia uusia huonekaluja. Luulisi, että valkoiselle tms. pohjalle olisi helppo muuttaa huoneen ilmettä vaihtamalla esim, esilöä olevia tavaroita ja vaikka tekstiilejä.

-n25

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän