Mitä sellaista et osaa, mitä "kaikki muut" osaa?
Aloitan: en osaa hypätä pää edellä veteen. Tulen aina jotenkin mahalleen veteen :(
Kommentit (125)
En osaa uida kunnolla tai napsuttaa sormia.
En osaa napsuttaa sormia, uida, lasketella, tehdä kärrynpyörää. En myöskään pysty vetämään leukoja. En edes yhtä.
En osaa kellua. En osaa ajaa autolla ilman paniikkia, pysäköinnistä puhumattakaan. En osaa kommunikoida miesten kanssa.
En osaa juoda alkoholia häpäisemättä itseäni.
En osaa päryyttää pierujani samalla tavalla kuin kaverini niin, että pierun loppuosassa äänenvoimakkuus kasvaa. Yrityksistä tulee pelkkiä säälittäviä tuhnuja.
Esitellä itseäni. Ahdistaa uusissa työyhteisössä mennä kättelemään ja sanomaan: "Hei! Me ei ollakaan vielä tavattu, minä olen Maija!" En tiedä, mikä siinä on niin vaikeaa. Jossakin vaiheessa on vielä ihan sekaisin siitä, kenet on jo tavannut ja ketä ei, joten hävettäisi mennä vahingossa esittelemään itsensä uudestaan.
Soutaa venettä, ottaa kiinni palloa, pelata joukkuelajeja ja ottaa oikeanlaista kynäotetta.
Olen teknologia-dorka, en osaa tehdä nykylaitteilla mitään. Joudun kysymään lapsilta apua kaikkeen. Nyt haluaisin kuvani whatsappiin (profiili), ei hajuakaan miten se tehdään.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:03"]
Esitellä itseäni. Ahdistaa uusissa työyhteisössä mennä kättelemään ja sanomaan: "Hei! Me ei ollakaan vielä tavattu, minä olen Maija!" En tiedä, mikä siinä on niin vaikeaa. Jossakin vaiheessa on vielä ihan sekaisin siitä, kenet on jo tavannut ja ketä ei, joten hävettäisi mennä vahingossa esittelemään itsensä uudestaan.
[/quote]
Mää osaan. Silti olen mennyt esittelemään itseni kahteen kertaan. Ei kannata ottaa paineita.
En osaa käyttää ripsientaivutinta, vaikka sitä kerran puolessa vuodessa yritän (yrittänyt 10 vuoden ajan). Aina kokeiltuani totean sen olevan mahdotonta minun oppia :(
En osaa leipoa, edes sämpylöitä.
grillata - ei ole välineitä eikä taitoa
Lasketella, laulaa! Joidenkin nuppiin vain ei mahdu, etten laula karaokea illanistujaisissa enkä baarissa! Olen ihan helvetin huono laulaja, mutta silti vain hämmästellään miksen laula julkisesti!
Napsuttaa sormia, viheltää, tehdä käsilläseisontaa seinää vasten, laittaa ripsiväriä tai kajalia, tehdä lettiä, tanssia, piirtää symmetrisesti, uida hyvin, tehdä kärrynpyörää, suunnistaa kartalta enkä pitää eleitä ja kasvonilmeitä kurissa. Riittääkö?
-tyttö 12v
Käyttää luomiväriä ja poskipunaa.
Laitan vain puuteria ja ripsiväriä.
Ihana ketju! Ei yhtään kettuilijoita. Toivotaan että pysyvätkin poissa.
En osaa ryhtyä toimeen ajoissa, oli sitten kyse isosta tai pienestä asiasta