Mitä sellaista et osaa, mitä "kaikki muut" osaa?
Aloitan: en osaa hypätä pää edellä veteen. Tulen aina jotenkin mahalleen veteen :(
Kommentit (125)
Ajaa autoa, ei ole korttia siis.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:13"]Laittaa kieltä rullalle. Kaikki muut perheenjäsenet osaa.
[/quote]
Täällä sama :/
En osaa miettimättä sanoa, kumpi puoli on vasen ja kumpi oikea.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:08"]Olen teknologia-dorka, en osaa tehdä nykylaitteilla mitään. Joudun kysymään lapsilta apua kaikkeen. Nyt haluaisin kuvani whatsappiin (profiili), ei hajuakaan miten se tehdään.
[/quote]
1. Mene WhatsApp-sovellukseen.
2. Paina alhaalta lisävalintanappia, itselläni se on vasemmassa alareunassa mutta sulla saattaa olla oikeallakin se. Joka tapauksessa eri nappi kuin takaisinmeno -nappi.
3. Valitse "asetukset".
4. Valitse "profiili".
5. Paina profiilikuvalaatikon oikeasta alalaidasta pientä kynää.
6. Valitse kuva galleriasta / ota kameralla kuva.
7. Rajaa kuva neliöksi WhatsAppia varten.
8. Klikkaa "ok".
9. Valmista! :) Toivottavasti onnistut!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:14"]En osaa miettimättä sanoa, kumpi puoli on vasen ja kumpi oikea.
[/quote]
En minäkään. :') Eka pitää miettiä, että kumpaan käteen laittaisin rannekellon... ahaa, sen käden puoleinen on siis vasen. Entistä hankalammaksi muuttuu, jos pitää miettiä toisen, minua vastapäätä olevan ihmisen vasen.
En osaa kävellä korkeilla (yli 6cm) koroilla fiksusti.
En osaa ajaa autoa (5 ajotuntia ennen inssiä, help!), tehdä kärrynpyörää, voidella leipää ripeästi (en itse käytä levitteitä), laulaa nuotilleen enkä kuoria raakaa perunaa "oikeaoppisesti", vaan teen sen itsestä pois päin. Lisäksi minulla todella surkea suuntavaisto.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:12"]Napsuttaa sormia, viheltää, tehdä käsilläseisontaa seinää vasten, laittaa ripsiväriä tai kajalia, tehdä lettiä, tanssia, piirtää symmetrisesti, uida hyvin, tehdä kärrynpyörää, suunnistaa kartalta enkä pitää eleitä ja kasvonilmeitä kurissa. Riittääkö?
-tyttö 12v
[/quote]noniin, kaveri. Sulla on joku ongelma
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:53"]Enkä osaa sukeltaa, takapuoli jää aina pinnalle.
[/quote]
Minä en osaa ollenkaan sukeltaa. En uskalla upottaa päätäni veteen. Uin ja kellun kyllä, mutta en mielelläni syvässä vedessä.
Kiljua niinkuin tytöt, en edes pienenä tyttönä ole tähän kyennyt.
En osaa englantia. Yksinkertaisissakin keskusteluissa olen ihan paniikissa ja mietin vaan koko ajan, että miten voin paeta tilanteesta.
En osaa viheltää enkä saa kieltäni ''rullalle''.
Muuten kyllä olenkin suustani hyvä ;)
Laittaa kieltä rullalle. Kaikki muut perheenjäsenet osaa.