Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotilaiden äidit menossa hakemaan lapsiaan Ukrainasta

Vierailija
02.03.2022 |

Kohta siellä ei ole ainakaan niitä 17-19-vuotiaita varusmiehiä enää.

Kommentit (193)

Vierailija
21/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotilaiden äidit on ennenkin saanut sodat loppumaan!

Missä?

Vierailija
22/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää hyvä idea ulrainalta. Mut entä jos ne pakotetaan uuestaan hyökkämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Putlerin äiti olisi elossa niin tulisi korvatillikkaa?

Vierailija
24/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli itku, kun luin tuon.

Itselläni kaksi poikaa. 22v ja 15v ja meinaa pää hajota, kun pelkään sodan leviävän tänne.

Uni ei meinaa tulla iltaisin ja ruokahalu kadonnut .

Älä pelkää. Venäjä luisuu päivä päivältä lähemmäs konkurssia pakotteiden ansiosta. Kohta sillä ei ole varaa hyökätä enää mihinkään. Tulee tarvitsemaan humanitaarista apua, että nykyisetkin sotajoukot saadaan hinausautolla kotiinsa. Sotajoukot, joista monet paraikaa taistelevat ennen kaikkea toisiaan vastaan kun huomasivat tulleensa huijatuiksi.

Poikasi ovat turvassa.

Kaunis ajatus, mutta siihen ei voi tuudittautua. Maailmanhistoria ja valitettavasti nykypäivä on täynnä esimerkkejä äärimmäisen köyhästä, jopa nälkäänäkevästä kansasta jonka valtiolla tuntuu olevan lähes loputon sotakassa. 

Vierailija
25/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ne menossa? Aiemmin uutisoitiin Zelenskyn luvanneen vapauttaa sotavangit äideilleen.

En vaan näe kuinka ne pystyisivät kotiin palaamaan, äitinsä kanssa tai ilman. Taitaisi Puolakin olla turvallisempi vaihtoehto jos päästävät rajan yli.

Juuri kun luulin, etten voisi tykätä Zelenskystä yhtään enempää.

Jostain luin myös, että hän sanoi, ettei presidentti ole mikään keulakuva eikä hän halua omaa kuvaansa yhdenkään päättäjän työhuoneen seinälle. Hänen mielestään jokaisen pitäisi laittaa sinne omien lastensa kuvat ja katsoa niitä joka kerta ennen kuin tekee päätöksiä.

Vierailija
26/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat jyrää!

Vierailija
27/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 20- ja 18-vuotiaat tyttäret ja on ollut järkyttävän raastavaa katsoa noita säikähtäneitä "lapsisotilaita". Miten joku ILKIÄÄ toimia noin kuin nuo Venäjän siat? Ei ole sanoja.

Vierailija
28/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukraina on kutsunut venäläisten sotavankien äitejä Ukrainaan noutamaan lapsensa, kertoo maan puolustusministeriö.

Ukrainan puolustusministeriön mukaan vangitut Venäjän sotilaat luovutetaan heidän äideilleen, jos nämä tulevat noutamaan heidät Ukrainasta.

–  Teidät otetaan vastaan ja kuljetetaan Kiovaan, jossa poikanne palautetaan teille. Toisin kuin (Venäjän presidentin) Vladimir Putinin fasistit, me emme käy sotaa äitejä ja näiden vangittuja lapsia vastaan, puolustusministeriön kannanotossa sanotaan. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ukraina-venalaiset-sotavangit-luovu…

Kiitos lähteestä!

Vierailija
29/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ne menossa? Aiemmin uutisoitiin Zelenskyn luvanneen vapauttaa sotavangit äideilleen.

En vaan näe kuinka ne pystyisivät kotiin palaamaan, äitinsä kanssa tai ilman. Taitaisi Puolakin olla turvallisempi vaihtoehto jos päästävät rajan yli.

Jostain luin myös, että hän sanoi, ettei presidentti ole mikään keulakuva eikä hän halua omaa kuvaansa yhdenkään päättäjän työhuoneen seinälle. Hänen mielestään jokaisen pitäisi laittaa sinne omien lastensa kuvat ja katsoa niitä joka kerta ennen kuin tekee päätöksiä.

Voi Zelensky, tuo pikku juutalainen 💖😍 mä ihan herkistyin nyt, tippa linssissä.

On kyl voittanut mun sydämen. 🤗

Vierailija
30/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies ja ihailtava arvomaailma. Sulan.❤

Vierailija
31/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Putlerin äiti olisi elossa niin tulisi korvatillikkaa?

Oppisipa olemaan.

Vierailija
32/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kaksi poikaa. 22v ja 15v ja meinaa pää hajota, kun pelkään sodan leviävän tänne.

Se on kumma kun nämä uhoojat ja sotahullut jotka on kovasti antamassa venäläisille nappia otsaan, ottaa tunteisiin, kun kertoo että minä en ainakaan halua kuolla pyssylotossa.

Menkää te taistelemaan kun olette niin urheita, niin raivostutaan ja halutaan muutkin mukaan kuolemaan kun niin pelottaa kaiken uhon takaa.

Menisi he jotka ihmisiä haluaa tappaa. En minä mene ja turha mua on uhkailla että en halua tappaa.

Heihin on mennyt sama tauti kuin raivohullulla putinilla.

Nää tyypit pelkää niin paljon itse, että haluaa viedä sunkin pojat mukanaan.

Sairaita pikku paskoja. Kehään voisin mennä näitä vastaan ja taputtaa nyrkillä ymmärrystä pääkoppaan, mutta ketään en tapa.

Vierailija
33/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää. Venäjä luisuu päivä päivältä lähemmäs konkurssia pakotteiden ansiosta. Kohta sillä ei ole varaa hyökätä enää mihinkään. Tulee tarvitsemaan humanitaarista apua, että nykyisetkin sotajoukot saadaan hinausautolla kotiinsa. Sotajoukot, joista monet paraikaa taistelevat ennen kaikkea toisiaan vastaan kun huomasivat tulleensa huijatuiksi.

Poikasi ovat turvassa.

Kaunis ajatus, mutta siihen ei voi tuudittautua. Maailmanhistoria ja valitettavasti nykypäivä on täynnä esimerkkejä äärimmäisen köyhästä, jopa nälkäänäkevästä kansasta jonka valtiolla tuntuu olevan lähes loputon sotakassa. 

Usko pois. Maailmankauppa on jo suljettu Venäjältä kokonaan tai lähes kokonaan (ehkä joku Kimin Pohjois-K vielä suostuu vaihtareihin). Vaikka Venäjällä olisi pilvenpiirtäjän kokoinen vuori valuuttaa, se on arvotonta jos se ei käy minnekään. Kohta ulkomaan lainojen lyhennykset osuvat kohdalle, alkaa lisäruplan painaminen, leipä maksaa miljoonan ja kansa nousee barrikadeille. Ellei Putin ole sitä ennen jo päästetty päiviltä, kun tuhosi oligarkkien makean elämän n. viikossa ja teki entisistä miljardööreistä köyhempiä kuin Kelan perustoimeentulotukilainen. Niidenkin varat kun ollaan ensin jäädyttämässä, sitten viemässä. Venäjällä ja Putinilla on tiimalasi, jossa hiekka on käymässä todella, todella vähiin.

Vierailija
34/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole menossa.

Vierailija
35/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovat uroot jotka uhoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma kun nämä uhoojat ja sotahullut jotka on kovasti antamassa venäläisille nappia otsaan, ottaa tunteisiin, kun kertoo että minä en ainakaan halua kuolla pyssylotossa.

Menkää te taistelemaan kun olette niin urheita, niin raivostutaan ja halutaan muutkin mukaan kuolemaan kun niin pelottaa kaiken uhon takaa.

Menisi he jotka ihmisiä haluaa tappaa. En minä mene ja turha mua on uhkailla että en halua tappaa.

Sairaita pikku paskoja. Kehään voisin mennä näitä vastaan ja taputtaa nyrkillä ymmärrystä pääkoppaan, mutta ketään en tapa.

Auttaa ja puolustaa voi maataan muutoinkin kuin aseella. Ja päinvastoin, vaatii suurta rohkeutta puolustaa maataan ilman asetta.

Vierailija
36/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 20- ja 18-vuotiaat tyttäret ja on ollut järkyttävän raastavaa katsoa noita säikähtäneitä "lapsisotilaita". Miten joku ILKIÄÄ toimia noin kuin nuo Venäjän siat? Ei ole sanoja.

Turhaan pelkäät. Nehän pääsis naisina pakoon.

Vierailija
37/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat marssii sinne topakkana ja sanoo,että "Nyt Igor ja Pjotor heti paikalla kotiin. Täällä sitä vaan Vladimirin käskystä kiusaatte viattomia. Siitä pojasta ei ole ollut kuin harmia."

Vierailija
38/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kovat uroot jotka uhoo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa ja puolustaa voi maataan muutoinkin kuin aseella. Ja päinvastoin, vaatii suurta rohkeutta puolustaa maataan ilman asetta.

Kunhan menee sit kans taistelukentälle niinku se pasifisti Hacksaw Ridges eikä nyhjötä 20km päässä etulinjasta

Vierailija
39/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaus sinulle ❤️

Vierailija
40/193 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt! Tätä järjestöä Putinkin pelkää.

Syytä onkin pelätä!

Sotilaiden äidit -järjestöllä on paljon valtaa. Kun tuhannet maatuskat ovat kaduilla vaatimassa poikiaan kotiin, niin Omoh-joukot eivät oikeasti voi tehdä mitään.

Omon, ei omoh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän