Olen 49-v mies. Ainoastaan alle 25-v naiset kelpaa!
Yli 30-vuotiaat ovat totaalisen rupsahtaneita. Miksi ette naiset pidä huolta itsestänne?
Kommentit (53)
Sinä et vaan taida kelvata heille :)
Heh joo. Ja sitten odottelet naureskellen kommentteja.
No kukin tyylillään. Onnea etsintään, siitä voi muuten tulla, ja todennäköisesti tuleekin, hyvin pitkä.
Enkä ole nainen vaan ihan mies, jos joku ajattelee, että nainen tuli tämän sanomaan.
Minä olen 31 ja ainoastaan 16-19v kelpaa.
Mulle ei ikinä kelpaisi vanha 49-vuotias kurppa äijä !!! Hyi ! Oma kulta 36-vuotias. Terveisin 43-vuotias lady.
Mikäs siinä. Oma tytär varmaan järkkää sulle sokkotreffejä omien kavereittensa kanssa. Ja sitten vertaavat kokemuksiaan. Olisitpa kärpäsenä katossa kuuntelemassa sitä naurunremakkaa.
Hyvä homma! Kiitos tiedosta :) N39
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:14"]No kukin tyylillään. Onnea etsintään, siitä voi muuten tulla, ja todennäköisesti tuleekin, hyvin pitkä.
Enkä ole nainen vaan ihan mies, jos joku ajattelee, että nainen tuli tämän sanomaan.
[/quote]
Pissaat istualtasi??? :D
Onnea yksinäiseen vanhuuteen. (P.S. paska provo)
T. N22, jolle kelpaa vain mies, joka tienaa vähintään 120 000€ vuodessa. Miksette miehet tienaa paremmin?
Onnea etsintöihin.. Haha :D
T. N17
Mitäs kun olen yli 30v ja näytän alle 25v?
Oikeassa elämässä tämä on provo. Kukaan ei ole niin tyhmä, että asettaa tarkkoja ikärajoja ihmisille, jotka kelpuuttaa elämäänsä/sänkyynsä.
Vitun huono provo. Älkää menkö näihin provoihin mukaan
Kulunut ja huono vitsi kuluneelta ja huonolta ikämieheltä.
Voi raukkaa, eikö sulla seiso oikeiden naisten kanssa?
Rahat loppuu niin et saa niitä 25v. Pimuja
Miksi ketään pitäisi kiinnostaa sun preferenssit? Valitse vapaasti, niistä joille sinä kelpaat.