Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia muutoksia olette huomanneet laihtumisen myötä?

Vierailija
27.07.2015 |

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia, terveysvaikutukset on varmaan kaikille jo itsestäänselvyys mutta meinasin lähinnä sellaisia pieniä muutoksia jotka on saattaneet jopa yllättää.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte niille jotka taivastelee.. "vitsi sä oot laihtunu" ?

Vierailija
42/46 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon ihmettelijöille, että tein elämäntaparemontin ja laihduin siinä samalla ja että tässä painossa viihdyn parhaiten ja haluan olla jatkossakin. 

Minut yllätti miten hitaasti pään sisäinen kehonkuva muuttui. Paino tippui 6 kk:ssa 20 kg niin että bmi on nykyisin 21... meni vuosi kun vaatekaupassa aina mallailin vaaterekeistä käteeni vaatetta koossa 40-> ennen kuin hoksasin, että kädessä on liian iso koko ja pitää suosiolla mennä sovittamaan S tai 36/38 kokoisia vaatteita. 

Minulle oli yllätys, että miehen mielestä minä olin hänen makuunsa seksikkäimmän näköinen +8-10 kg painavampana kuin mitä olen nyt tällä hetkellä ja tässä koossa olen ollut kohta 2 vuotta. Tämä on kuitenkin koko missä viihdyn, joten en ala lihottamaan iteäni mieheni vuoksi. Kyllä hän minua rakastaa ja haluaa minua silti, vaikka olenkin vähän kuikelo. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:42"]Se kun reidet näyttivät yhtäkkiä sileiltä ja kivoilta, kun luulin ettei siitä kuhmuraisuudesta voi päästä enää eroon. Myös se että iso osa raskausarvista vaaleni siedettäväksi.
[/quote]
Sama!! Mun vatsa raskausarpineen oli aikaisemmin todella kammottava

Vierailija
44/46 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää jatkuvasti ärsyyntynyt ja kiukkuinen. Lapsille en tiuski enää ollenkaan

Vierailija
45/46 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:54"]haukun kaikki lihavat ihmiset. En voi sietää ihmisiä jotka eivät liiku. Vahdin mieheni syöntiä (syö koko ajan)
[/quote]
Mahdatpa olla mukavaa seuraa.

Vierailija
46/46 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla helpotti kuukautiskivut ja flunssan aikana tulevat yskät.