Missä pituudesaa menee miehillä lyhyen raja?
Olenko minä 171cm mies lyhyt teidän mielestänne? Miksi?
Kommentit (88)
Minun kuvakulmastani minua lyhyempi mies on lyhyt. Olen 178-senttinen. Yleisesti ottaen länsimainen mies on lyhyt kai siinä 172-174 sentin tienoilla.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:14"]Katsokaapa muuten esim. Van Dammen, Wesley Snipesin ja Jason Stathamin pituudet. Ei ole miehekkyys aina pituudesta kiinni ;-) [/quote] Lisää vielä Stallone tuohon. [/quote] Riippuu ihan siitä, keitä siinä vieressä seisoo. Lyhyt miehekäs on aina vähän ressukka verrattuna pitkään miehekkääseen. Pituus on aina plussaa, paitsi ehkä piilosilla. [/quote] Lisään vielä, että kuvasta näkyy. Tässä kiinnittyy huomio yhteen miehekkääseen mieheen, ja muut - häneen verrattuna rimpulat, vaikkakin pienempiensä joukossa tosi isot ja maskuliiniset - pitääkin tunnistaa kasvoista: http://www.aceshowbiz.com/events/Jean-Claude%20Van%20Damme/adkins-lundgren-damme-stallone-schwarzenegger-statham-uk-premiere-the-expendables-2-01.html [/quote]Tuota kuvaa katsoessa huomio kiinnittyy yhteen jättiläiseen normaalien miesten välissä.
[/quote]
Etpä usko tuohon itsekään, mutta onhan sinun seliteltävä, jottei harmita niin kovasti.
Kaikin puolin sopusuhtaisen Lundgrenin muuten ei ole pahemmin tarvinnut kiristellä kasvojaan, kun maskuliinisuudesta ei ole mitään epäilystä. Noilla muilla alkaa olla aika paljon niittejä korvien takana, Slyparkakin näyttää jo enemmän äidiltään kuin äiti itse. Mutta kuten sanoin, Sly, Jason tai Jean-Claude näyttää tosi raamikkaalta itsensä pituisiin ja varsinkin kymmenen senttiä lyhyempiin verrattuna.
[/quote]
Mitä sä haet näillä keskusteluilla? Itket että naiset ei halua lyhyitä miehiä, ja sitten kun naiset kilpaa vakuuttaa että halutaan me, niin alat rääkyä "ETTEPÄS HALUA, VALEHTELETTE! KAIKKI NAISET HALUAA VAIN PITKIÄ MIEHIÄ!!!!!!!!!!!!!!"
Sama lopputulos paljon vähemmällä vaivalla, kun tulet vain uskollasi autuaaksi ja jätät meidät rauhaan.
[/quote]
Mitä ihmettä? Luuletko sinä keskustelevasi vain yhden ihmisen kanssa näin pitkässä ketjussa?
Korjaanpa muutenkin erehdyksesi: olen pitkä - Stallonea ja van Dammea sentin pitempi - nainen ja pidän pitkistä miehistä, joten katson ihmisiä tästä omasta kuvakulmastani, useimmiten siis yläviistosta. Tässä ketjussa olen ilmaissut tasan oman mielipiteeni ja antanut sille myös perustelut. Löysää jo pipoasi, hyvä ihminen.
Mielestäni miehistä alle 175cm ovat lyhyitä, naisista alle 165cm.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:08"]
Mitä ihmettä? Luuletko sinä keskustelevasi vain yhden ihmisen kanssa näin pitkässä ketjussa?
Korjaanpa muutenkin erehdyksesi: olen pitkä - Stallonea ja van Dammea sentin pitempi - nainen ja pidän pitkistä miehistä, joten katson ihmisiä tästä omasta kuvakulmastani, useimmiten siis yläviistosta. Tässä ketjussa olen ilmaissut tasan oman mielipiteeni ja antanut sille myös perustelut. Löysää jo pipoasi, hyvä ihminen.
[/quote]
Ai, sori, luulin sinua ap:ksi. Näitä "miksi lyhyt mies ei kelpaa", "KAIKKI naiset haluaa pitkän miehen" -ketjuja on vaan tänä kesänä ollut kyllästymiseen asti, eikä tuo traumakimppu millään tahdo uskoa, että KAIKKI naiset eivät kuolaa vain kaksimetrisiä. Mä 159-senttisenä olen monesti yrittänyt kertoa että todellakin lyhyt mies on hot, mutta ei tunnu vastaus kelpaavan sitten millään, mä en ilmeisesti sitten ole nainen tai jotain.
Alle 170cm on aika lyhyt. Mutta itseni pituisen kanssa (167cm) voisin vielä seurustella.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:08"]
[/quote]
Ai, sori, luulin sinua ap:ksi. Näitä "miksi lyhyt mies ei kelpaa", "KAIKKI naiset haluaa pitkän miehen" -ketjuja on vaan tänä kesänä ollut kyllästymiseen asti, eikä tuo traumakimppu millään tahdo uskoa, että KAIKKI naiset eivät kuolaa vain kaksimetrisiä. Mä 159-senttisenä olen monesti yrittänyt kertoa että todellakin lyhyt mies on hot, mutta ei tunnu vastaus kelpaavan sitten millään, mä en ilmeisesti sitten ole nainen tai jotain.
[/quote]
Muillakin keskustelupalstoilla on riesana yksi tai useampi noin 170-senttinen tai sellaiseksi tekeytyvä mies, jonka ainoa tarkoitus on aiheuttaa riitaa ja saada huomiota. Ja tästä aiheestahan sitä saa aina.
Minä kuolaan kaksimetrisiä, mutta naapurini on valinnut itselleen noin 160-senttisen miehen ja tehnyt hänen kanssaan muutaman lapsen, joten hyvin on lyhyt kelvannut. Ja minun silmilläni katsottuna lyhyet miehet menevät kuin kuumille kiville päätellen ainakin siitä, että suuri osa heistä kuljeskelee oma kulta käsipuolessa tai sormus sormessa. Samoin pitkät ja keskimittaiset. :)
75
Mä olen niin onnekas... löysin itselleni naisen joka ei välitä pituudestani pätkääkään. On itse minua hieman lyhyempi.
Varmasti reilusti yli 90% naisista haluaisi pitkän, yli 180cm miehen.
t: 165cm
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:56"]Vamasti kelpaisi palstamammoille miljonäärimies, vaikka olisi kääpiö.
Esimerkkinä vaikka Tom Cruise. Status ja raha tekee miehestä seksikkään palstamammojen mielestä.
[/quote]
Yäk cruise on ällöttävä! T. 2