Missä pituudesaa menee miehillä lyhyen raja?
Olenko minä 171cm mies lyhyt teidän mielestänne? Miksi?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:49"]Alle 180cm. Johtuu varmaan siitä, kun itsekin olen 174cm niin en halua mitään taskupinseriä. [/quote] Miksi se että sinä olet naiseksi pitkähkö tekee minusta lyhyen? Ap
[/quote]Nyt täytyy olla AP:n kanssa samaa mieltä Mieheni on vain 169cm pitkä ja valittelin sitä joskus. Mies ei koskaan sanonut juuta tai jaata. Sitten tajusin ,että jos olisin itse vaikka 155cm, mies ei olisi lyhyt minulle. Mies ei koskaan valittanut sitä,että minä olin niin pitkä, eli 168cm.Enää en valita miehen pituudesta tai sen puutteesta. Itse olen hänet valinnut ja aivan muista syistä kuin pituudesta ja mieskin voisi valittaa siitä , miksi minä olen niin pitkä.Eihän kukaan piduudelleen mitään voi.
Jos mies on selkeästi lyhyempi kuin minä. Suunnilleen mun pituinen mies on keskimittainen. Oon 169cm.
Suurin osa ihmisistä asettuu aina välille +/-6 cm keskipituudesta, joten ainakaan sille välille kuuluvia ei voi sanoa lyhyiksi eikä pitkiksi, vaan normaalimittaisiksi.
Alle 170. Vähä niinkuin alle 70kg mies on turhan laiha
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:35"]
Haistakee horot paska.
[/quote]Ja sinä horo-ukkeli oikein kunnon kurapaskat!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:51"]
alle 180cm on lyhyt mieheksi
[/quote]
Entä jos on 160 cm mutta ao 180? Olisiko houkuttelevampi kuin 190 cm johtaja mutta selvästi tuota pikkumiestä tyhmempi?
Mieheni on 170cm enkä koe häntä lyhyenä, hän on just sopiva! Olen itse 168cm.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:51"]
alle 180cm on lyhyt mieheksi
[/quote]
Entä jos on 160 cm mutta ao 180? Olisiko houkuttelevampi kuin 190 cm johtaja mutta selvästi tuota pikkumiestä tyhmempi?
[/quote]
En ole tuo aiempi henkilö, mutta 180 äo on niin korkea, että jututkin alkaisi olla varmaan liian ufoja tyyliin Sheldon Cooper. Vähempikin fiksuus siis riittää, kunhan ei ole tyhmä ja mulle riittää myös miehen pituudeksi vähempi kuin 180cm
Tää pituusjankkaaja alkaa voittaa ikiksenkin ärsyttävyydessä. :(
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:14"]Katsokaapa muuten esim. Van Dammen, Wesley Snipesin ja Jason Stathamin pituudet. Ei ole miehekkyys aina pituudesta kiinni ;-) [/quote] Lisää vielä Stallone tuohon.
[/quote]
Riippuu ihan siitä, keitä siinä vieressä seisoo. Lyhyt miehekäs on aina vähän ressukka verrattuna pitkään miehekkääseen. Pituus on aina plussaa, paitsi ehkä piilosilla.
[/quote]
Lisään vielä, että kuvasta näkyy. Tässä kiinnittyy huomio yhteen miehekkääseen mieheen, ja muut - häneen verrattuna rimpulat, vaikkakin pienempiensä joukossa tosi isot ja maskuliiniset - pitääkin tunnistaa kasvoista:
http://www.aceshowbiz.com/events/Jean-Claude%20Van%20Damme/adkins-lundgren-damme-stallone-schwarzenegger-statham-uk-premiere-the-expendables-2-01.html
[/quote]Tuota kuvaa katsoessa huomio kiinnittyy yhteen jättiläiseen normaalien miesten välissä.
Minä 182 cm ja olin joskus 178 cm naisen kanssa. Hän otti pituuteni puheeksi aina välillä: joskus negatiivisessa valossa ("olisi kiva jos olisit pidempi") jajoskus positiivisessa valossa ("kiva kun ei tarvitse pyytää pussatessa leukaa ylhäällä"). Toisin sanoen "lyhyyteni" häiritsi, koskapa asiaa piti tasaisin väliajoin erikseen punnita.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:14"]Katsokaapa muuten esim. Van Dammen, Wesley Snipesin ja Jason Stathamin pituudet. Ei ole miehekkyys aina pituudesta kiinni ;-) [/quote] Lisää vielä Stallone tuohon. [/quote] Riippuu ihan siitä, keitä siinä vieressä seisoo. Lyhyt miehekäs on aina vähän ressukka verrattuna pitkään miehekkääseen. Pituus on aina plussaa, paitsi ehkä piilosilla. [/quote] Lisään vielä, että kuvasta näkyy. Tässä kiinnittyy huomio yhteen miehekkääseen mieheen, ja muut - häneen verrattuna rimpulat, vaikkakin pienempiensä joukossa tosi isot ja maskuliiniset - pitääkin tunnistaa kasvoista: http://www.aceshowbiz.com/events/Jean-Claude%20Van%20Damme/adkins-lundgren-damme-stallone-schwarzenegger-statham-uk-premiere-the-expendables-2-01.html [/quote]Tuota kuvaa katsoessa huomio kiinnittyy yhteen jättiläiseen normaalien miesten välissä.
[/quote]
Etpä usko tuohon itsekään, mutta onhan sinun seliteltävä, jottei harmita niin kovasti.
Kaikin puolin sopusuhtaisen Lundgrenin muuten ei ole pahemmin tarvinnut kiristellä kasvojaan, kun maskuliinisuudesta ei ole mitään epäilystä. Noilla muilla alkaa olla aika paljon niittejä korvien takana, Slyparkakin näyttää jo enemmän äidiltään kuin äiti itse. Mutta kuten sanoin, Sly, Jason tai Jean-Claude näyttää tosi raamikkaalta itsensä pituisiin ja varsinkin kymmenen senttiä lyhyempiin verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:30"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:14"]Katsokaapa muuten esim. Van Dammen, Wesley Snipesin ja Jason Stathamin pituudet. Ei ole miehekkyys aina pituudesta kiinni ;-) [/quote] Lisää vielä Stallone tuohon. [/quote] Riippuu ihan siitä, keitä siinä vieressä seisoo. Lyhyt miehekäs on aina vähän ressukka verrattuna pitkään miehekkääseen. Pituus on aina plussaa, paitsi ehkä piilosilla. [/quote] Lisään vielä, että kuvasta näkyy. Tässä kiinnittyy huomio yhteen miehekkääseen mieheen, ja muut - häneen verrattuna rimpulat, vaikkakin pienempiensä joukossa tosi isot ja maskuliiniset - pitääkin tunnistaa kasvoista: http://www.aceshowbiz.com/events/Jean-Claude%20Van%20Damme/adkins-lundgren-damme-stallone-schwarzenegger-statham-uk-premiere-the-expendables-2-01.html [/quote]Tuota kuvaa katsoessa huomio kiinnittyy yhteen jättiläiseen normaalien miesten välissä.
[/quote]
Etpä usko tuohon itsekään, mutta onhan sinun seliteltävä, jottei harmita niin kovasti.
Kaikin puolin sopusuhtaisen Lundgrenin muuten ei ole pahemmin tarvinnut kiristellä kasvojaan, kun maskuliinisuudesta ei ole mitään epäilystä. Noilla muilla alkaa olla aika paljon niittejä korvien takana, Slyparkakin näyttää jo enemmän äidiltään kuin äiti itse. Mutta kuten sanoin, Sly, Jason tai Jean-Claude näyttää tosi raamikkaalta itsensä pituisiin ja varsinkin kymmenen senttiä lyhyempiin verrattuna.
[/quote]
Mitä sä haet näillä keskusteluilla? Itket että naiset ei halua lyhyitä miehiä, ja sitten kun naiset kilpaa vakuuttaa että halutaan me, niin alat rääkyä "ETTEPÄS HALUA, VALEHTELETTE! KAIKKI NAISET HALUAA VAIN PITKIÄ MIEHIÄ!!!!!!!!!!!!!!"
Sama lopputulos paljon vähemmällä vaivalla, kun tulet vain uskollasi autuaaksi ja jätät meidät rauhaan.
Alle 175 on lyhyt. Itse olen 162 cm, mutta tykkään selkeästi pitemmistä miehistä. Makuja on monia.
Alle 175 senttiä on lyhyt mieheksi. Minimipituus jonka kanssa voisin olla on varmaan siinä 175, mutta mielellään ainakin 180. Oma mies on 184 joka on minulle juuri sopiva. Itse olen keskimittainen 168cm.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:49"]Alle 180cm. Johtuu varmaan siitä, kun itsekin olen 174cm niin en halua mitään taskupinseriä. [/quote] Miksi se että sinä olet naiseksi pitkähkö tekee minusta lyhyen? Ap
[/quote]
Naisen logiikka. Nainen on niin itsekeskeinen otus, että määrittää kaiken itseen perustuen. Minä, minä ja vielä kerran infantiili minä.