Yhden illan juttu otti yhteyttä... Miten jatkossa?
Eli siis eräs yhden illan juttu oli tässä vähän aikaa sitten. Hän otti muutamien päivien päästä yhteyttä ja pyysi minua uudestaan luokseen. Menin ja jäin taas yöksi.
En tiedä mitä mies haluaa! Pelkkää seksiä? Hän juttelee mulle ja lähettelee viestiä, kyselee kuulumisia. Ollaan puhuttu puhelimessa pitkään. Mies kehuu minua. Haistelee hiuksia, sanoo että tuoksun hyvälle, silittää poskia, huulia korvia ja hiuksia. Kun nukutaan hän pitää minut tiukasti sylissään ja saattaa laittaa oman kätensä käteeni tiukasti kiinni. Hän katselee minua ja käsi vaeltaa joka puolella vartaloa. Eikä ole edes tarkoitus johtaa seksiin vaan nämä kaikki tapahtuu sen jälkeen. Hän nauraa jutuilleni. Lisäksi mies on sanonut, että hän on huomannut että olen mukava ja kiva ja semmoinen kiltimpi verrattuna ehkä joihinkin muihin ikäisiini. Mies on siis minua vähän vanhempi. Kukaan pelkän seksin perään ollut mies ei ole kohdellut minua koskaan näin hyvin kuin tämä tapaus.
Olen aivan myyty. Pelkään että satutan itseni jos jatkan tätä... Tiedän, että hänellä ei ole muita suhteita, eikä hän tee yleensä tällaista. Pitäisikö kertoa, että tykkään ja ehkä menettää hänet? Vai jatkaa juttua ja olla kertomatta. En tiedä yhtään mikä tämän jutun nimi on. Sen vain tiedän, että olen aivan helvetin ihastunut ja tätä ei minun kohdallani käy usein... :-(
Mielipiteitä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:45"]Mulla myös samanlainen tilanne, paitsi tämä kuvio päättyi huonosti. Mies välillä oli yhtä sydäntä viesteissään ja antoi ymmärtää että voisimme olla enemmänkin. Välillämme siis seksisuhde. Itellä tuli aika nopeasti tunteet peliin ja olisin halunnut oikean suhteen. Antoi todella ristiriitaisia signaaleja, johtuen ehkä siitä että halusi kuitenkin seksiä, ja näin piti mua langoissaan. Hah. Nyt sukset aikalailla jo ristissä.. mutta nyt saa riittää. On mentävä eteenpäin, on niitä muitakin miehiä ;) (Tämä teksti oli terapiaa, kiitos kun sain avautua!)
[/quote]
Kiva kun avauduit! Tyhmää että mies käytti sinua hyväkseen seksin avulla ja vielä niin että menit ihastumaan. Onneksi on muita miehiä, siinä olet oikeassa... Minua kiinnostaa kuitenkin vain tämä yksi! Miten oikein pääset yli? Ja miten mies reagoi kun jätit suhteen, kerroitko tunteistasi? Tää sun viesti ehkä palautti niin sanotun todellisuudentajun mun päähän. Että asiat ei aina mee kun toivois, eikä ne aina oo sitä miltä näyttää tai antaa vaikuttaa. Pärjäilemisiä sulle! :) Toivottavasti oma tilanteeni ei pääty tuolla tavalla. Ap
Mulla aktivoitui kyllä nyt varoitusäänet päälle, ap :(
Jos mies olisi samoissa fiiliksissä kuin sinä, luulis ettei hänen tarttis nähdä vain seksin merkeissä.
Avautuja jatkaa :D Noo.. Tässähän on vielä tilanne niin sanotusti päällänsä. Olen kertonut tunteistani suoraan ja kysynyt voiko tästä tulla mitään. Koska olen niin jumissa tässä ihmisessä että tarvitsen jonkunlaisen ratkaisun jotta voin jatkaa matkaani eteenpäin.. Hän vastasi tyyliin : katsotaan mitä tapahtuu. Jep. No mulla treffit tiedossa tällä viikolla enkä ole nyt ilmoitellut hänelle sen kummempia, koska selväähän on että hän ei ole kiinnostunut. Vonkasi kyllä lauantaina yöllä luokseen, muuten ei pidä mitään yhteyttä. Eli kaikessa hiljaisuudessa olen nyt siirtymässä eteenpäin.. säälittävää kyllä silti salaa elättelen toiveita. This love-thing is a motherfucker :D
No mitäpä jos kysyisit miestä leffaan, kahville, syömään, kävelylle tms? Treffeille siis. Ei neljän seinän sisälle panemaan.
Mitäpä, jos kysyisit mieheltä ihan itse ja suoraan.
Ongelma on se, että jos kysyn ja mies vaikka kieltäytyy niin pelkään että välillämme olisi todella kiusallista sen jälkeen. Ap
Mulla myös samanlainen tilanne, paitsi tämä kuvio päättyi huonosti. Mies välillä oli yhtä sydäntä viesteissään ja antoi ymmärtää että voisimme olla enemmänkin. Välillämme siis seksisuhde. Itellä tuli aika nopeasti tunteet peliin ja olisin halunnut oikean suhteen. Antoi todella ristiriitaisia signaaleja, johtuen ehkä siitä että halusi kuitenkin seksiä, ja näin piti mua langoissaan. Hah. Nyt sukset aikalailla jo ristissä.. mutta nyt saa riittää. On mentävä eteenpäin, on niitä muitakin miehiä ;) (Tämä teksti oli terapiaa, kiitos kun sain avautua!)