miks mun yhdenyön pano/tuttu poisti mut kavereista?
Pantiin joskus vuosia sitten ja ja tunnetaan muutenkin, huomasin että oli poistanut mut kavereista. Kuitenkin tällä on kaverina porukkaa joiden kanssa ei ole sitä vähääkään tekemisissä.
Miksi nyt yhtäkkiä piti poistaa?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:27"]Haha :D ootko mun miehen entinen pano? Just yks ilta kysyin miks sillä on entisiä panoja kavereina jos ei ole enää edes läheisissä väleissä. Ukko tuumas, et en kyllä tosiaan tiedä. Ja poisti ne pari naista kavereistaan siinä samalla.
[/quote]
Aijaa :D no tuohan selittäis jo paljon :DD
Et ole kaveri, oisko se paras syy?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:27"]
Haha :D ootko mun miehen entinen pano? Just yks ilta kysyin miks sillä on entisiä panoja kavereina jos ei ole enää edes läheisissä väleissä. Ukko tuumas, et en kyllä tosiaan tiedä. Ja poisti ne pari naista kavereistaan siinä samalla.
[/quote]
Mitä helvettiä, ihan oikeesti....?
Mulle kävi kans toi sama!!!!! =D Ajattelin just että eukkosa pyytänyt poistamaan tai muuten skitsoillut
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:27"]
Haha :D ootko mun miehen entinen pano? Just yks ilta kysyin miks sillä on entisiä panoja kavereina jos ei ole enää edes läheisissä väleissä. Ukko tuumas, et en kyllä tosiaan tiedä. Ja poisti ne pari naista kavereistaan siinä samalla.
[/quote]Onko sulla huono itsetunto?
Enkä siis pakottanut poistamaan tai mitään. Ihan uteliaisuuttani kyselin, että miksi pitää kavereissa, jos ei ole läheisissä tekemisissä enää nykyisin. Mulle olis käynyt vastaukseksi ihan vaikka, että ei jaksa poistaa. Itse vaan poisti ne. Ilmeisesti ei ole ajatellut asiaa ollenkaan ja nyt ajateltuaan ei halunnut enää niitä pitää kavereinaan. En kysellyt enempää.
T:2
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:27"]
[/quote]Onko sulla huono itsetunto?
[/quote]Onko sulla löysä pillu? On sulla.
Mun miehelle kävi niin, että kun faceen pärähti ilmoitus meidän naimisiinmenosta, kolme sen entistä panoa poisti mieheni kavereistaan. Mikähän niiden ongelma oli? :O
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:27"] Haha :D ootko mun miehen entinen pano? Just yks ilta kysyin miks sillä on entisiä panoja kavereina jos ei ole enää edes läheisissä väleissä. Ukko tuumas, et en kyllä tosiaan tiedä. Ja poisti ne pari naista kavereistaan siinä samalla. [/quote]Onko sulla huono itsetunto? [/quote]Onko sulla löysä pillu? On sulla.
[/quote]
Mistä tiesit? Joo, molemmat kädet mahtuu sisään ja pystyy vielä taputtamaan! Aggressiivinen kirjoitustyylisi viestii, että arkaan paikkaan osui. T. nro 7
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:27"] Haha :D ootko mun miehen entinen pano? Just yks ilta kysyin miks sillä on entisiä panoja kavereina jos ei ole enää edes läheisissä väleissä. Ukko tuumas, et en kyllä tosiaan tiedä. Ja poisti ne pari naista kavereistaan siinä samalla. [/quote]Onko sulla huono itsetunto? [/quote]Onko sulla löysä pillu? On sulla.
[/quote]
Mistä tiesit? Joo, molemmat kädet mahtuu sisään ja pystyy vielä taputtamaan! Aggressiivinen kirjoitustyylisi viestii, että arkaan paikkaan osui. T. nro 7
[/quote]juuujuu löysäpillu
Voi teitä äityleitä kun on huonot itsetunnot :D Jo se että mainitsette miehellenne heidän ex-panoistaan, kertoo siitä että teillä on edes aavistuksen epävarma olo ;) Ihan kun teidän kaikki facebook kaverit olisivat teidän KAVEREITA?????? Vaikka kuinka miehenne poistaisi nämä ex-panot kavereista, eivät he niiden muistoista poistu ;)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:36"]
Enkä siis pakottanut poistamaan tai mitään. Ihan uteliaisuuttani kyselin, että miksi pitää kavereissa, jos ei ole läheisissä tekemisissä enää nykyisin. Mulle olis käynyt vastaukseksi ihan vaikka, että ei jaksa poistaa. Itse vaan poisti ne. Ilmeisesti ei ole ajatellut asiaa ollenkaan ja nyt ajateltuaan ei halunnut enää niitä pitää kavereinaan. En kysellyt enempää. T:2
[/quote]
Haha, miksi vaivaudut edes kiinnittämään asiaan huomiota, ja vielä jopa kysymään asiasta? Ootko ite läheisissäkin väleissä vaikkapa opiskeluaikoijen tuttujen kanssa jotka roikkuu kaverilistalla?
HAHA MIKSI NÄIN PALJON ALAPEUKKUJA MAMMAT? ;)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:27"]Haha :D ootko mun miehen entinen pano? Just yks ilta kysyin miks sillä on entisiä panoja kavereina jos ei ole enää edes läheisissä väleissä. Ukko tuumas, et en kyllä tosiaan tiedä. Ja poisti ne pari naista kavereistaan siinä samalla.
[/quote] siis mistä tiedät kaikki miehesi entisten panojen nimet? Mun miehellä on yli 400 kaveria facessa, hyväksyi aikoinaan ihan kaikki ja joukossa varmasti enemmän kuin yksi pano, mutta en tiedä kerkä ne ovat eikä kyllä kiinosta. Menneisyys on menneisyyttä, uskoisin, että itsellänikin jokunen tälläinen löytyy. Sitten aloittajalle, mutkin on varmaan joku poistanut kavereista mutten ole edes huomannut tai kiinittänyt huomiota joten miten edes huomasit? Stalkkaatko expanoasi?
Jos se ei enää muistanut kuka sä oikein olitkaan ja poisti sut.