Mitä ajattelet kun näet miehen työntävän vaaleanpunaisia lastenvaunuja?
Kommentit (47)
On käynyt lapsettomuushoidoissa miesystävänsä kanssa.
Täytyy olla rkp:n vasenta siipeä.
Ajattelen, että noilla on varmaan tyttövauva. Ja onpa ihana isä.
Ettei ole miehellä ollut sananvaltaa vaunujen valinnassa. Voihan siihrn päällt laittaa mustan sadesuojan, satoi tai paistoi.
Jos mies on komea, ja hyväkroppainen niin se on söpöä. Jos mies on hintelä ja kalpea, se on melko homoa. Jokainen tavallaan, kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:11"]
Näin pari kertaa tallinnassa, mielessä pyöri vain "tossun alla, tossun alla, tossun alla."
[/quote]
Mulle taas tulisi pikemminkin mieleen "hienoa, itsevarma mies joka ei välitä siitä että urpot saattaa pitää tossuna".
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:14"]no ensimmäisenä tulee mieleen että miehellä on lapsi. jos ei ole niin sitten on vähän outoa
[/quote]
:D
Mä ihan hämmennyin tästä :D Meillä on Emmaljungan Scooterit vaaleanpuna-harmailla kankailla, ja niitä ollaan työnnetty me molemmat vanhemmat, isä siinä missä minäkin. IKINÄ en ole ajatellut, että kuviossa olisi mitään outoa, homomaista, ruotsalaista, nössöyttä tai kynnysmattoutta. Ei varmasti ole ajatellut mieskään, ainakaan ääneen.
Mietin samaa iskää pöntöllä jalat vaaleanpunaisella hevosenkengän muotoisella karvamatolla. Kyllä äidit sitten sisustaa ihanasti.
En sen kummempaa kuin jos näen naisen työntämässä vaaleanpunaisia vaunuja.
Ajattelen, että siinä taas yksi vanhempi, jonka täytyy typerillä värivalinnoilla ilmaista ja seksualisoida lapsensa sukupuoli.
No tänään näin isukin vaaleanpunaisessa T-paidassa, lököverkkareissa,vaaleanpunainen huivi päässä höntsäilemässä pihalla,rouvansa hakkasi halkoja lasten (2kpl) kanssa =P
Ajattelen että kas, sillä on varmaan lapsia.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:20"]
Mä ihan hämmennyin tästä :D Meillä on Emmaljungan Scooterit vaaleanpuna-harmailla kankailla, ja niitä ollaan työnnetty me molemmat vanhemmat, isä siinä missä minäkin. IKINÄ en ole ajatellut, että kuviossa olisi mitään outoa, homomaista, ruotsalaista, nössöyttä tai kynnysmattoutta. Ei varmasti ole ajatellut mieskään, ainakaan ääneen.
[/quote]
Älä ota tosissasi näitä. Ihan väkisin keksivät jotain inhottavaa sanottavaa :) Eipä mulle tule muuta mieleen kyseisestä näystä, kuin että hänellä on tyttö.
Ajattelen "epistä! Mäkin tahon pinkit rattaat!!!!! "
Että vaunuissa on varmaan tyttölapsi. Mitä pitäisi?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:24"]Ajattelen, että siinä taas yksi vanhempi, jonka täytyy typerillä värivalinnoilla ilmaista ja seksualisoida lapsensa sukupuoli.
[/quote]
Joo, oikeasti kaiken lapseen liittyvän pitäs olla valkoista, harmaata ja mustaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:18"]Ettei ole miehellä ollut sananvaltaa vaunujen valinnassa. Voihan siihrn päällt laittaa mustan sadesuojan, satoi tai paistoi.
[/quote] Minun hetero avomieheni tykkää vaaleanpunaisesta väristä. Voisi hyvinkin valita lapsille jotain muutakin vaaleanpunaista, hän on jo pukenut kuopukselle (poika) esikoisen (tyttö) pieneksi jääneitä pinkkejä ja liloja vaatteita, koska hänestä väri on väri eikä mikään sen suurempi symboli.
no ensimmäisenä tulee mieleen että miehellä on lapsi. jos ei ole niin sitten on vähän outoa