Mitä ajattelet kun näet miehen työntävän vaaleanpunaisia lastenvaunuja?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:11"]
Näin pari kertaa tallinnassa, mielessä pyöri vain "tossun alla, tossun alla, tossun alla."
[/quote]
Mulle taas tulisi pikemminkin mieleen "hienoa, itsevarma mies joka ei välitä siitä että urpot saattaa pitää tossuna".
[/quote] Joo, en kestä aikuisia ihmisiä joilla on tyttöjen ja poikien värejä :D Onko jotain vaaleansinisiä rattaita työntävä nainen ihan selkeä lesbo?
En mitään. Mua ei viehätä milläänlailla mies vaunujen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:11"]
Näin pari kertaa tallinnassa, mielessä pyöri vain "tossun alla, tossun alla, tossun alla."
[/quote]
Mulle taas tulisi pikemminkin mieleen "hienoa, itsevarma mies joka ei välitä siitä että urpot saattaa pitää tossuna".
[/quote] Joo, en kestä aikuisia ihmisiä joilla on tyttöjen ja poikien värejä :D Onko jotain vaaleansinisiä rattaita työntävä nainen ihan selkeä lesbo?
[/quote]
Nomutta hei. Se vaan on huvittava näky.
Ajattelen, että vaimonsa on varmaan ostanut lastenvaunut.
HAHAHA MIKÄ HOMO, eiku ainii sen lapsen äiti on voinyt valita vaunut
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:24"]Ajattelen, että siinä taas yksi vanhempi, jonka täytyy typerillä värivalinnoilla ilmaista ja seksualisoida lapsensa sukupuoli.
[/quote]
Mistä sinä tiedät sen lapsen sukupuolen? Meidän lapsella on pinkit vaunut, mutta tullaan kyllä käyttämään samoja vaunuja seuraavallakin, vaikka hän olisi poika. Pinkki on (kiva) väri siinä missä muutkin. Ja nytkin, jos lapsella on siniset vaatteet, ihmiset tuntuvat pitävän häntä poikana, eli ilmeisesti se vaunujen väri ei niin paljon edes kerro?
Ei ole tullut mieleenkään, että joku pitäisi miestäni homona, ruotsalaisena tai jotain. Yhdessä valitsimme vaunut ja tykkäämme niistä molemmat. En sisusta enkä pue lastani pelkkään vaaleanpunaiseen.
sillä miehellä on vauva, luultavasti tyttö. mitä ihmeellistä? ?????