Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksistä pitää puhua niin rumasti?

Vierailija
27.07.2015 |

Tällä palstalla erityisesti. Inhoan sanoja "sormetus" ja "nuoleminen" ja kaikkia pillu-, kyrpä-, ja nussiminen-tyyppisiä sanoja. Miksi teette ihanasta asiasta niin ruman ja likaisen? Miksi ette voi puhua esim. hyväilystä ja rakastelusta jos seksistä on ihan pakko ylipäätään puhua julkisesti?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:50"]

No kaikki maailman miehetkö sitä pitää tavata (ja kokea) ennen kuin saa ja voi muodostaa mielipiteen omien kokemuksien pohjalta?

[/quote]

Miksi sinun pitäisi sitten väittää suurimman osan miehistä olevan jotain, jos kerran itsekin ymmärrät, että et voi sellaista väitettä järkevästi perustella? Ensinnäkin otantasi miehistä voi olla vääristynyt - tapaat miehiä vain baarissa, tapaat vain omissa sosiaalisissa ympyröissäsi viihtyviä kouluttamattomia miehiä tmv. Vaihtoehtoja on monia. Tälläkin palstalla viihtyvä Pyhä Vulva -mies vosii puolestaan kysyä, että kuinka monta kertaa täytyy erota, ennen kuin voi sanoa naisten olevan lompakkoloisia?

Vierailija
2/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:06"]Miksi seksistä pitäisi puhua vain naisten kielellä. Minulla seksi on kovaa jyystämistä eikä mitää hempeää rakastelua. Tykkään ottaa kunnolla takaapäin ja panna kovaa kyrpää tiukkaan pilluun. [/quote] Onko ihan pakko? Jos se on sinulle tunteetonta jyystämistä niin säälin kumppaniasi.

[/quote]

Ihan naisena kommentoin, että seksi ei ole mulla ainakaan tunteetonta. Mutta ei se aina kuitenkaan ole rakastelua vaan juurikin sitä "jyystämistä" ja panemista. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:03"]

No kaikki maailman miehetkö sitä pitää tavata (ja kokea) ennen kuin saa ja voi muodostaa mielipiteen omien kokemuksien pohjalta?

[/quote]

Miksi sinun pitäisi sitten väittää suurimman osan miehistä olevan jotain, jos kerran itsekin ymmärrät, että et voi sellaista väitettä järkevästi perustella? Ensinnäkin otantasi miehistä voi olla vääristynyt - tapaat miehiä vain baarissa, tapaat vain omissa sosiaalisissa ympyröissäsi viihtyviä kouluttamattomia miehiä tmv. Vaihtoehtoja on monia. Tälläkin palstalla viihtyvä Pyhä Vulva -mies vosii puolestaan kysyä, että kuinka monta kertaa täytyy erota, ennen kuin voi sanoa naisten olevan lompakkoloisia?

[/quote]

Mistä ihmeestä sä kuvittelet mun tapaavan miehiä ainoastaan baareissa? Tai että mun sosiaalisissa ympyröissäni pyörisi kouluttamattomia miehiä? Kas kun et suoraan puhunut lähiökapakan työttömistä luusereista. Minkä takia sulla on oletuksena, että kyseisiä miehiä pyörisi ainoastaan baareissa ja/tai että nämä tälla tavalla toimivat miehet olisivat kouluttautumattomia? Ettet vaan yleistäsi ihan itse.

Vierailija
4/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:18"]

[/quote]

[/quote]

Mistä ihmeestä sä kuvittelet mun tapaavan miehiä ainoastaan baareissa? Tai että mun sosiaalisissa ympyröissäni pyörisi kouluttamattomia miehiä? Kas kun et suoraan puhunut lähiökapakan työttömistä luusereista. Minkä takia sulla on oletuksena, että kyseisiä miehiä pyörisi ainoastaan baareissa ja/tai että nämä tälla tavalla toimivat miehet olisivat kouluttautumattomia? Ettet vaan yleistäsi ihan itse.

[/quote]

Heh. Taitaa tuo miesvihajankkaaja maata itse lähipubin kynnysmattona.

Vierailija
5/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En sanonut sinun tapaavan miehiä vain baareissa, vaan se oli esimerkki siitä miten sinun otantasi miehistä ei välttämättä vastaa kaikkia miehiä. Ymmärsitkö nyt? 

Vierailija
6/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:22"]

Heh. Taitaa tuo miesvihajankkaaja maata itse lähipubin kynnysmattona.

[/quote]

Heh. Hauskinta tällä palstalla on huomata, kuinka jokaiseen keskusteluun ilmestyy näitä tyyppejä, jotka eivät kykene keskutelemaan itse aiheesta, joten päättävät kääntää keskustelun muihin kirjoittajiin. Av on argumentointivirheiden mekka.

Vierailija
7/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas. Kiitos kaikille vastauksista! En kylläkään halunnut ketjusta tulevan miehet vs. naiset-taistelua. Tällä pastalla tietääkseni nämä seksi-intoilijat ovat pääsääntöisesti naisia? Itse en vihaa miehiä enkä naisia, vaan kunnioitan ihmistä sen perusteella miten he kohtelevat muita.

Joku kysyi millä sanalla kutsuisin sormetusta. Miten olisi se "hyväily"? Jotenkin sormetuksesta tulee mieleen likaisella sormella kovakouraisesti hinkkaaminen jonkun pikkucorollan takapenkillä :/

Vierailija
8/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti. Ehkä niin on helpompi puhua, mutta en kyllä sängyssä ajattele/käsittele asioita noin. Ehkei puhuessa halua olla herkimmillään, koska täällä voi saada ihan millaisia vastauksia takaisin ja itse ainakin pidän tiettyä kuorta niitä päin. 

Sängyssä tai itsekseni en ajattele oikein "millään sanoilla", ehken ole löytänyt kaikkea herkkyyttäni vaan oon jotenkin lukittunut. Muista noin puhuvista en tiedä. Ehkä ovat vain ronskimpia. Suora puhe on ihan hyvä jos vaihtoehtona olis älytön kiertely ja kaartelu (jota et kylläkään ehdottanut, mutta kumminkin).

Vierailija
9/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista mainitsemistani sanoista ainakin mulle tulee todella inhottavia mielikuvia. Seksin ei pitäisi kuulostaa iljettävältä, vaan ihanalta ja mielihyvää tuottavalta asialta. Seksihän on kivaa! Mutta kun täällä jatkuvasti törmää pillukullianaalisormetuksiin niin siitä tulee ihan fyysisesti paha olla. Ap

Vierailija
10/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksistä pitäisi puhua vain naisten kielellä. Minulla seksi on kovaa jyystämistä eikä mitää hempeää rakastelua. Tykkään ottaa kunnolla takaapäin ja panna kovaa kyrpää tiukkaan pilluun.

Vierailija
11/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:03"]

Noista mainitsemistani sanoista ainakin mulle tulee todella inhottavia mielikuvia. Seksin ei pitäisi kuulostaa iljettävältä, vaan ihanalta ja mielihyvää tuottavalta asialta. Seksihän on kivaa! Mutta kun täällä jatkuvasti törmää pillukullianaalisormetuksiin niin siitä tulee ihan fyysisesti paha olla. Ap

[/quote]

Minulle ei ainakaan tule nuolemisesta mitään todella inhottavia mielikuvia. Hyvin neutraali ja kuvaava tapa esittää kyseinen toiminta. Ehkä vika onkin enemmän sinun päässäsi kuin itse sanoissa?

Vierailija
12/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:06"]Miksi seksistä pitäisi puhua vain naisten kielellä. Minulla seksi on kovaa jyystämistä eikä mitää hempeää rakastelua. Tykkään ottaa kunnolla takaapäin ja panna kovaa kyrpää tiukkaan pilluun.
[/quote]

Onko ihan pakko? Jos se on sinulle tunteetonta jyystämistä niin säälin kumppaniasi.

Vierailija
13/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:03"]

[/quote]

Minulle ei ainakaan tule nuolemisesta mitään todella inhottavia mielikuvia. Hyvin neutraali ja kuvaava tapa esittää kyseinen toiminta. Ehkä vika onkin enemmän sinun päässäsi kuin itse sanoissa?
[/quote]
Traumoja on, kyllä. Mieluummin käyttäisin sanaa "suuseksi". Ap

Vierailija
14/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää vielä, että mielestäni siinä ei ole mitään vikaa ettei halua puhua seksistä rumasti. Oli traumoja tai ei. Pieni häveliäisyys kuuluu hyviin tapoihin.

Vierailija
15/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitähän seksin kuuluisi olla, kaunis rakkauden osoitus, ja kauniisti siitä pitäisi puhua. Valitettavasti miehet on tehneet kauniista asiasta ruman ja jopa vastenmielisen, käyttäytymällä seksin suhteen suorastaan törkeästi. Seksi on suurimmalle osalle miehiä ainoastaan hyväksikäyttöä ja omien tarpeiden tyydytystä. Ei se ole molemminpuolista hellyyttä ja rakkauden osoitus, päinvastoin. Se on miehille pelkkä fyysinen suoritus eikä rakastelua, jossa tunteet olisi mukana. Nainen ei ole kuin kertakäyttöinen seksilelu näille miehille.

Vierailija
16/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:19"]

[/quote]

Sitähän seksin kuuluisi olla, kaunis rakkauden osoitus, ja kauniisti siitä pitäisi puhua. Valitettavasti miehet on tehneet kauniista asiasta ruman ja jopa vastenmielisen, käyttäytymällä seksin suhteen suorastaan törkeästi. Seksi on suurimmalle osalle miehiä ainoastaan hyväksikäyttöä ja omien tarpeiden tyydytystä. Ei se ole molemminpuolista hellyyttä ja rakkauden osoitus, päinvastoin. Se on miehille pelkkä fyysinen suoritus eikä rakastelua, jossa tunteet olisi mukana. Nainen ei ole kuin kertakäyttöinen seksilelu näille miehille.

[/quote]

Taidat vihata miehiä sydämesi kyllyydestä?

Vierailija
17/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on maaseudulta. He nyt vain puhuvat suorasukaisesti ja seksi ei ole sellainen aihe josta ollaan hiljaa tai häveliäitä, eivät tarkoita loukata. Vanhemmatkin ihmiset, maaseudun vähemmän koulutettu väki puhuu karusti. Ensin lypsetään lehmät, sitten puidaan heinät, sen jälkeen pannaan.

Täällä käy myös paljon sairaita ihmisiä, jotka purkavat pahaa oloaan eri tavoin. He ovat primitiivitasolla eläviä, viettien mukaan meneviä. Heille seksi ei ole kaunista kahden ihmisen välistä intiimiä kanssakäymistä vaan vaihdantataloutta, rumaa, pahaa, sitä ihmisyyden kenttää, jossa satutetaan ja isketään heikkoon kohtaan. Käytöstavatkin puuttuvat ja kyky suojella omaa sisintään sekä sieluaan.

Osa on lassukoita, rumalla kielellä ja kielikuvilla alistetaan naista. Kyse ei ole koskaan rakastelusta, vaan nainen antaa miehelle tavaraansa, jos mies osaa olla ovela. Siksi naisen arvo laskee saman tien, nainen olikin huijattava. Lassukoiden mielestä tavara on resurssi siinä missä öljykin, suomalaisen naisen resurssit kuuluvat suomalaiselle miehelle. Naisen ihmisyydellä ei ole merkitystä, kyse on vain tavarasta ja miehen oikeudesta siihen.

Vierailija
18/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:19"]

[/quote]

[/quote]

Taidat vihata miehiä sydämesi kyllyydestä?

[/quote]

En todellakaan, miten niin? Kyllä mulla on ihan vakaa luotto siihen, että vielä löytyy sellaisiakin miehiä joille nainen ei ole pelkkä yhden yön seikkailu.

Vierailija
19/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:54"]Tällä palstalla erityisesti. Inhoan sanoja "sormetus" ja "nuoleminen" ja kaikkia pillu-, kyrpä-, ja nussiminen-tyyppisiä sanoja. Miksi teette ihanasta asiasta niin ruman ja likaisen? Miksi ette voi puhua esim. hyväilystä ja rakastelusta jos seksistä on ihan pakko ylipäätään puhua julkisesti?

[/quote]

Se kasariketju on hei ap erikseen! ;)

Vierailija
20/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:03"]Noista mainitsemistani sanoista ainakin mulle tulee todella inhottavia mielikuvia. Seksin ei pitäisi kuulostaa iljettävältä, vaan ihanalta ja mielihyvää tuottavalta asialta. Seksihän on kivaa! Mutta kun täällä jatkuvasti törmää pillukullianaalisormetuksiin niin siitä tulee ihan fyysisesti paha olla. Ap
[/quote]

Mikä olisi susta sormetukselle ei-iljettävämpi nimi? Ja mitä iljettävää tuossa on :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan