Mies otti nokkiinsa kun avauduin, olenhan oikeassa?
Seksiä harrastetaan melkein joka päivä, mutta se on mennyt sellaiseksi, että ei välttämättä mies yhtään lämmittele minua, vaan työntää suoraan sisään. Kierron ajankohdasta riippuen on joko tosi märkää ja menee helposti tai sitten vähän kuivaa ja kokeilee niin kauan, että saa sisälle, siellä sitten onkin jo märempää.
Naisena varmaan tiedätte, että tämä nyt ei kovin mukavalta tunnu, harrastaa seksiä ilman kiihottumista. Joskus kiihotun siinä samalla, mutta joskus mies ei tee muutakuin pussaile samalla ja minulla menee maku koko hommaan. Täysi akti käynnissä ja ei tunnu miltään. Miehen yritykset kiihottaa on usein sellaisia, että alkaa samantien alapäätäni hieromaan, mikä sekään ei kuiviltaan tunnu kovin kivalta.
Olen sanonut miehelle, että minusta se esileikki on koko seksin MUKAVIN ja IHANIN juttu, siltikin toimii näin 90% kerroista?! Sanoo kuitenkin, että minun orgasmi on tärkein.
TIEDÄN, että osaa hoitaa homman myös niin, että se on minullekkin aivan ihanaa, antaa ensin hierontaa ja pikkuhiljaa kun kiihotun, tekee jotain enemmän jne. Tähän menee ehkä se 10min.
Miehelle varmaan vähän itsestäänselvyydeksi muuttunut seksi ja siksi ei jaksa nähdä vaivaa sen eteen, kun saa kuitenkin. Viime kerralla sitten meni hermot ja avauduin, kun ei tuntunut kertakaikkiaan miltään se kova muna siellä emättimessä kahden pusun jälkeen, ehkä hieman jyrkästi sanoin, mutta hemmetti miten sitten pitää sanoa ellei nätisti sanominenkaan tuota tulosta. Siihen loppui se seksi.
Olen sanonut, että tällainen ei ole hyvää seksiä. Jokaisen ihanan kerran jälkeen olen sanonut, että olipas se ihanaa.
Ja sitten mies ihmettelee kesken seksin, että enkö tykkää, jos olen sen oloinen etten ole kiihottunut. Se muna siellä ei-kiihottuneessa pimpissä tuntuu yhtä hyvältä kuin xl koon tamppooni.
Kommentit (43)
Saisinpa kans joka päivä, mutta ei poikkista kiinnosta ees kylmiltään kuin kerran kuussa :(
22v
Turha syyttää miestä siitä, ettei se kuitenkaan ymmärtäisi. Puhutaan, näytetään, kosketetaan, selostetaan, puhutaan. Kukaan ei lue ajatuksia, eikä mitään tapahdu, jos vain odottaa, että mies jotenkin taikaiskusta alkaisi ymmärtää ja muuttaa toimintatapojaan. Kyseessä on parisuhde, kaksi ihmistä yhdessä.
Älytöntä uskotella itselleen, että on miehesi syy, että sinä olet omituinen, herkkä ja sulkeutunut.
Tän täytyy olla provo, eihän kukaan voi olla noin typerä :D Jo toi ketjun otsikko paljastaa, mikä ap:lle on tärkeintä: olenhan oikeassa :D