Mies otti nokkiinsa kun avauduin, olenhan oikeassa?
Seksiä harrastetaan melkein joka päivä, mutta se on mennyt sellaiseksi, että ei välttämättä mies yhtään lämmittele minua, vaan työntää suoraan sisään. Kierron ajankohdasta riippuen on joko tosi märkää ja menee helposti tai sitten vähän kuivaa ja kokeilee niin kauan, että saa sisälle, siellä sitten onkin jo märempää.
Naisena varmaan tiedätte, että tämä nyt ei kovin mukavalta tunnu, harrastaa seksiä ilman kiihottumista. Joskus kiihotun siinä samalla, mutta joskus mies ei tee muutakuin pussaile samalla ja minulla menee maku koko hommaan. Täysi akti käynnissä ja ei tunnu miltään. Miehen yritykset kiihottaa on usein sellaisia, että alkaa samantien alapäätäni hieromaan, mikä sekään ei kuiviltaan tunnu kovin kivalta.
Olen sanonut miehelle, että minusta se esileikki on koko seksin MUKAVIN ja IHANIN juttu, siltikin toimii näin 90% kerroista?! Sanoo kuitenkin, että minun orgasmi on tärkein.
TIEDÄN, että osaa hoitaa homman myös niin, että se on minullekkin aivan ihanaa, antaa ensin hierontaa ja pikkuhiljaa kun kiihotun, tekee jotain enemmän jne. Tähän menee ehkä se 10min.
Miehelle varmaan vähän itsestäänselvyydeksi muuttunut seksi ja siksi ei jaksa nähdä vaivaa sen eteen, kun saa kuitenkin. Viime kerralla sitten meni hermot ja avauduin, kun ei tuntunut kertakaikkiaan miltään se kova muna siellä emättimessä kahden pusun jälkeen, ehkä hieman jyrkästi sanoin, mutta hemmetti miten sitten pitää sanoa ellei nätisti sanominenkaan tuota tulosta. Siihen loppui se seksi.
Olen sanonut, että tällainen ei ole hyvää seksiä. Jokaisen ihanan kerran jälkeen olen sanonut, että olipas se ihanaa.
Ja sitten mies ihmettelee kesken seksin, että enkö tykkää, jos olen sen oloinen etten ole kiihottunut. Se muna siellä ei-kiihottuneessa pimpissä tuntuu yhtä hyvältä kuin xl koon tamppooni.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:52"]
Ja minkä takia sä annat sen panna, jos et oikeasti halua? Pitäisikö sen osata lukea ajatuksia? Sano "Ei vielä, en ole valmis". Menisikö sellainen perille?
[/quote]
Mä ainakin pelkään, että pilaisin sillä sitten miehen tunnelman -> vielä epätodennäköisempää saada harrastettua sitten yhdessä seksiä.
[/quote]
Niin että nainen ei saa kieltäytyä yhdynnästä kuiviltaan,koska voi "pilata miehen tunnelman",miksi mies saa pilata naisen tunnelman jättämällä esileikin väliin?
Mies on nyt mennyt siihen vaiheeseen ettei taida välittää miltä sinusta tuntuu, kunhan saa kassinsa tyhjennettyä. Kun on varma saanti niin mitäpä sitä yrittämään. Monet miehet taantuvat tuolla tavalla, rakastelutaidot unohtuvat vaikka se olisi naiselle oikeastaan sitä tärkeämpää mitä pidempään on oltu yhdessä.
Oletko muussa arjessa sellainen, että passaat ja palvelet miestä ja laitat hänen hyvinvointinsa usein omasi edelle? Jos olet, niin olet saattanut lelliä sen pilalle.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:01"]
Mulla myös todella harvoin "nyt pannaan" ja että olisin valmiiksi kiihottunut. Tarvitsen sen ärsykkeen siihen. Mies varmaan kuvittelee, että naiset on samanlaisia kuin miehet, että kiihottuminen tapahtuu heti kun niin haluaa.
Kiihotun yleensä siinä aktin aikana, vaikka eihän sen niin kuuluisi olla. Olen erittäin herkkä saamaan orgasmin ja se varmaan on tähän johtanutkin, mies kuvittelee ettei tarvitse tehdä mitään kun "se saa jokatapauksessa"
Ärsyttää vain, että täytyy pahoittaa toisen mieli jotta tajuaa tämänkin asian. Outoa, että mies on nähnyt miten nautin kun on pienen vaivan nähnyt, miksei halua tätä joka kerta, kun itsekkin selvästi kiihottuneempi silloin. Pihtailuunko pitää alkaa, jotta mies näkee edes vähän vaivaa?
"ap"
[/quote]
Meillä tähän on varmaan johtanut se, kun en saa millään lailla orgasmia :/ Mies katsoo, että tekee sen, minkä itse voi. Ymmärrän sen tavallaan, mutta mulle henkinen puoli on seksissä tosi tärkeä, ja tuntuu ettei mies ole tätä (ja että olen äärimmäisen herkkä sillä puolella) ole koskaan tajunnut. Voi hitsi, nyt kun sanoin tämän "ääneen", niin alkaa taas oikein savua nousta korvista... Jos mies "kuuntelisi" minua, keskustelisi, jakaisi jotenkin sitä mitä siinä tapahtuu, niin voisimmekin lähentyä ja homma alkaa tuntua minullekin paremmalta, mutta kun ei se ymmärrä. Pitikin valita nuorena mies, kun en ymmärtänyt itsestänikään hölkäsen pöläystä.
7
MIehesi on oppinut saamaan " ilman ponnistelua " helpoimman kautta. Luulee sen olevan sinullekin ok.
Ei kai auta kun yrittää vielä selittää mistä kiikastaa. Ymmärrän ettet halua mitään numeroa tästä teidän välille. Onhan kuitenkin hyviäkin kertoja ollut, ne voivat vielä palata.
Mulla myös todella harvoin "nyt pannaan" ja että olisin valmiiksi kiihottunut. Tarvitsen sen ärsykkeen siihen. Mies varmaan kuvittelee, että naiset on samanlaisia kuin miehet, että kiihottuminen tapahtuu heti kun niin haluaa.
Kiihotun yleensä siinä aktin aikana, vaikka eihän sen niin kuuluisi olla. Olen erittäin herkkä saamaan orgasmin ja se varmaan on tähän johtanutkin, mies kuvittelee ettei tarvitse tehdä mitään kun "se saa jokatapauksessa"
Ärsyttää vain, että täytyy pahoittaa toisen mieli jotta tajuaa tämänkin asian. Outoa, että mies on nähnyt miten nautin kun on pienen vaivan nähnyt, miksei halua tätä joka kerta, kun itsekkin selvästi kiihottuneempi silloin. Pihtailuunko pitää alkaa, jotta mies näkee edes vähän vaivaa?
"ap"
[/quote]
Tuota. Voisit myös aikuisena yrittää puhua asiasta rauhallisesti, moittimatta, ilman syyttelyjä ja erillään seksistä, sopivan neutraalin tilanteen tullen.
Siis jos haluat että tilanne paranisi. Jos taas toivot että vihjailut riittäisi ja miehestäsi ajatusentlukijaa, eikä sinua haittaa molemminpuolinen vitutus ja riita, eikä pelota pysyvän noidankehän aikaansaaminen, niin siitä vaan mököttämään, pihtaamaan ja toivomaan että ongelma ratkaisi itsensä.
"Olen jo puhunut asiasta" Niiinkö? No puhu uudestaan, eri tavalla. Tai älä, eihän se minulle kuulu, sun elämä :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:07"]
Ja minkä takia sä annat sen panna, jos et oikeasti halua? Pitäisikö sen osata lukea ajatuksia? Sano "Ei vielä, en ole valmis". Menisikö sellainen perille?
[/quote]
Mä ainakin pelkään, että pilaisin sillä sitten miehen tunnelman -> vielä epätodennäköisempää saada harrastettua sitten yhdessä seksiä.
[/quote]
Niin että nainen ei saa kieltäytyä yhdynnästä kuiviltaan,koska voi "pilata miehen tunnelman",miksi mies saa pilata naisen tunnelman jättämällä esileikin väliin?
[/quote]
Lue mun vastaus aloittajalle nro 15. Mies ei vain tajua mua.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja siis saa toki kieltäytyä, itsellä se ongelma on, etten pääse nauttimaan, ei se, että haluaisin kieltäytyä. Saanhan mä noin enemmän kuin ettei mies edes pane. Mutta tietty saa sanoa etten halua jos ei halua. 15
[/quote]
[/quote]
Onko sun mies jotenkin lapsen tasolla henkisesti? Kyllähän nyt aikuinen mies käsittää, ettei kiihottumista voi noin vain käskeä tulemaan, ja ettei se ole mikään henkilökohtainen loukkaus, jos toinen kiihottuu hitaammin. Vai pelataanko teillä jotain valtapeliä seksissä? Hyvä on, jos kerran ei kelpaa tällaisena, niin ei sitten olla ollenkaan? Ettei vain tarvitse ottaa toista huomioon tai pahoittaa toisen mieltä? Kasvakaa aikuisiksi ennen kuin alatte harrastaa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:54"]
Meillä on samanlaista. Ainoa vaan, että en ole saanut koskaan edes orgasmia. Mies ei nauti minun lämmittelystäni. Tavallaan mä sen tajuan, olishan se ihanaa itsekin vain tuosta noin vain kiihottua, en minäkään mielelläni ole näin epäkiinnostunut seksistä. Tykkäisin saada sellaisen moodin, että nyt pannaan, mutta sellaista tapahtuu aniharvoin.
Miksi miestä ei häiritse se, että vain hän saa? En tiedä. Kunhan valitan, tuskin asiaan koskaan mitään ratkaisua tuleekaan.
[/quote]
Orgasmia ei voi kokemukseni mukaan saada ennen kuin täydellisesti luottaa kumppaniinsa ja tuntee olonsa seksissä turvalliseksi ja hyväksytyksi, tai näin se ainakin itselläni meni. Exän kanssa ei ollut lähelläkään koskaan :( Onneksi on löytynyt sittemmin rakastavampia kumppaneita.Tätä kannattaamiettiä hetki, jos on orgasmivaikeuksia; onko suhteessa muuten kaikki kunnossa ja voitte vapaasti ilmaista kaikki ajatuksenne ilman että kumppani paheksuu tai tuomitsee?
[/quote]
En voi ilmaista vapaasti mitään ajatuksiani, ellei minua rohkaista, minussa on sellainen valuvika. Mies ei osaa rohkaista. Eikä ole aloitteellinen keskusteluihin itse. En kykenekään luottamaan mieheeni, siksi meillä on tällaista. En ole kyennyt ikinä luottamaan vielä kehenkään, olen tapaillut siinä mielessä vääriä miehiä. Tosin ne miehet ovat olleet normaaleita, minä en :'(
Tuntuu että joka päivä siitä on vain tullut sellainen asia, että näin sen saa äkkiä pois alta. Siis miehen puolelta näin. Ehkä kello on jo paljon ja aikainen herätys tai sitten jokin muu syy.
Onhan tuollainen "otan sut tässä ja nyt" joskus ihan kivaa, mutta jos se on melkein joka kerta sellaista, se ei todellakaan ole enää kivaa
"ap"
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:14"]
[/quote]
[/quote]
Onko sun mies jotenkin lapsen tasolla henkisesti? Kyllähän nyt aikuinen mies käsittää, ettei kiihottumista voi noin vain käskeä tulemaan, ja ettei se ole mikään henkilökohtainen loukkaus, jos toinen kiihottuu hitaammin. Vai pelataanko teillä jotain valtapeliä seksissä? Hyvä on, jos kerran ei kelpaa tällaisena, niin ei sitten olla ollenkaan? Ettei vain tarvitse ottaa toista huomioon tai pahoittaa toisen mieltä? Kasvakaa aikuisiksi ennen kuin alatte harrastaa seksiä.
[/quote]
No otitpa sä nyt asian kärkkäästi. Ei se minusta kovin lapsellista ole, jos mieheltä tuossa kohtaa menisikin vaikka fiilikset. En minä halua tietentahtoen miehelleni enempää tuottaa tunnetta siitä, että hän on huono rakastaja sängyssä, kuin jo tuotan sillä, että mä olen -> mies ei pääse loistamaan. En saa orgasmia jne. mutta kuten sanoin, niin kieltäytyisin toki jos tuo tuntuisi minusta PAHALTA. Nyt se vain "on", mutta se vain ei tuota mahtavuuttakaan.
En ainakaan itse tajunnut, että aloittajalla olisi tilanne "en halua", vaan tilanne "haluaisin tuntea tästä jotain".
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja siis saa toki kieltäytyä, itsellä se ongelma on, etten pääse nauttimaan, ei se, että haluaisin kieltäytyä. Saanhan mä noin enemmän kuin ettei mies edes pane. Mutta tietty saa sanoa etten halua jos ei halua. 15
[/quote]
Kuulostaa vain aika hirveältä,siis se että parempi huonoa seksiä kuin ei yhtään yhteistä seksiä.Ei kenenkään pitäisi sietää sellaista parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuulostaa vain aika hirveältä,siis se että parempi huonoa seksiä kuin ei yhtään yhteistä seksiä.Ei kenenkään pitäisi sietää sellaista parisuhteessa.
[/quote]
No siis hohhoijjakkaa. Eläpä elämääsi 4-kymppiseksi ja hanki lapsia (jolloin ei erota noin vain, lapset eivät ole syy seksielämässämme yhtään mihinkään siis) niin tiedät, että kyllä sekin joskus vaan on.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sitäpaitsi omalla kohdallani syy on myös minussa, siksi siedän tilannetta. Harmittaa vain, etten osaa sitä muuksikaan muuttaa. 25 (7 ja 15)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:09"]
"ap"
[/quote]
Meillä tähän on varmaan johtanut se, kun en saa millään lailla orgasmia :/ Mies katsoo, että tekee sen, minkä itse voi. Ymmärrän sen tavallaan, mutta mulle henkinen puoli on seksissä tosi tärkeä, ja tuntuu ettei mies ole tätä (ja että olen äärimmäisen herkkä sillä puolella) ole koskaan tajunnut. Voi hitsi, nyt kun sanoin tämän "ääneen", niin alkaa taas oikein savua nousta korvista... Jos mies "kuuntelisi" minua, keskustelisi, jakaisi jotenkin sitä mitä siinä tapahtuu, niin voisimmekin lähentyä ja homma alkaa tuntua minullekin paremmalta, mutta kun ei se ymmärrä. Pitikin valita nuorena mies, kun en ymmärtänyt itsestänikään hölkäsen pöläystä.
7
[/quote]
Jos yhtään lohduttaa, niin et ole ainoa, jolla tilanne tämä! Tässä itse kipuilen eroa päässäni, seksi tosin ei ole ainoa syy.
On tästä ainakin helpompi puhua, kun täällä on toisiakin, joille tunne ja tilanne tuttu. Saa oivalluksiakin ja tukea. Eroa en uskalla itse vielä ajatella, kun tilanne ei ole miehen syy... Ehkä vois mennä jonnekin keskustelemaan, mutta silloin alan miettiä, että haluankohan koko ukkoa. Just. Toisaalta saattaisin varmaan halutakin, JOS kokisin, että se ymmärtää mua.
7
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:45"]
Seksiä harrastetaan melkein joka päivä, mutta se on mennyt sellaiseksi, että ei välttämättä mies yhtään lämmittele minua, vaan työntää suoraan sisään. Kierron ajankohdasta riippuen on joko tosi märkää ja menee helposti tai sitten vähän kuivaa ja kokeilee niin kauan, että saa sisälle, siellä sitten onkin jo märempää.
Naisena varmaan tiedätte, että tämä nyt ei kovin mukavalta tunnu, harrastaa seksiä ilman kiihottumista. Joskus kiihotun siinä samalla, mutta joskus mies ei tee muutakuin pussaile samalla ja minulla menee maku koko hommaan. Täysi akti käynnissä ja ei tunnu miltään. Miehen yritykset kiihottaa on usein sellaisia, että alkaa samantien alapäätäni hieromaan, mikä sekään ei kuiviltaan tunnu kovin kivalta.
Olen sanonut miehelle, että minusta se esileikki on koko seksin MUKAVIN ja IHANIN juttu, siltikin toimii näin 90% kerroista?! Sanoo kuitenkin, että minun orgasmi on tärkein.
TIEDÄN, että osaa hoitaa homman myös niin, että se on minullekkin aivan ihanaa, antaa ensin hierontaa ja pikkuhiljaa kun kiihotun, tekee jotain enemmän jne. Tähän menee ehkä se 10min.
Miehelle varmaan vähän itsestäänselvyydeksi muuttunut seksi ja siksi ei jaksa nähdä vaivaa sen eteen, kun saa kuitenkin. Viime kerralla sitten meni hermot ja avauduin, kun ei tuntunut kertakaikkiaan miltään se kova muna siellä emättimessä kahden pusun jälkeen, ehkä hieman jyrkästi sanoin, mutta hemmetti miten sitten pitää sanoa ellei nätisti sanominenkaan tuota tulosta. Siihen loppui se seksi.
Olen sanonut, että tällainen ei ole hyvää seksiä. Jokaisen ihanan kerran jälkeen olen sanonut, että olipas se ihanaa.
Ja sitten mies ihmettelee kesken seksin, että enkö tykkää, jos olen sen oloinen etten ole kiihottunut. Se muna siellä ei-kiihottuneessa pimpissä tuntuu yhtä hyvältä kuin xl koon tamppooni.
[/quote]
Mitä itse teet esileikiksi?
Imet kullia? tms?
Vai onko taas niin, kuin meillä ennen, että akka makaa selällään ja valittaa kaikesta, ei oikeastaan muutoin osallistu. Miehen vikaa aina, onhan nainen se prinsessa joka pitää hurmata jako ainoa kerta uudelleen. Ja naisen tehtävä on maata paikoillaan.?
"Väärin nuoltu"
Voin ymmärtää AP:ta. :/ Mulla toimisi esileikkinä kullin imeminen, se kun saa toisen nauttimaan kiihottaa ihan hirmuisesti! Mutta se kun mies haluaakin vaan loppuun asti suihinoton... ei nussia kiimaista, märkää ja halukasta pillua. :S Se tunne on aivan kamala fyysisesti ja henkisesti kun on perkeleen kiimanen ja ei mies suostu omaa oloani helpottamaan - kuolen aina sisältä kun näin käy. Apuja?
Mulla oli itselläni tilanne se, että en ole koskaan saanut orgasmia muutoin kuin oman käden kautta. Olen kyllä nauttinut seksistä mutta siihen se on kyllä jäänyt, mutta ei ole ollut miehen (ja aikaisempienkaan) yrityksen puutteesta kiinni. Ollaan kohta varmaan vuoden päivät käytetty sitten vibraattoria samalla, ja se kyllä on nostanut minun(/meidän) seksielämän ihan uusiin svääreihin. :D Tulen joka ikinen kerta ja yleensä vielä useammin kuin kerran. Olin kyllä tyytyväinen että mies oli avoin ajatukselle käyttää sitä vibraa samanaikaisesti, onpahan hänellekin vähemmän huolehdittavaa kun ei tartte kaikkea keskittymiskykyään käyttää muhun. Tunnen itsenikin paremmin nykyään, ja viimeksi meinasin jopa tulla ilman sitä vibraa! :DD
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:54"]
Meillä on samanlaista. Ainoa vaan, että en ole saanut koskaan edes orgasmia. Mies ei nauti minun lämmittelystäni. Tavallaan mä sen tajuan, olishan se ihanaa itsekin vain tuosta noin vain kiihottua, en minäkään mielelläni ole näin epäkiinnostunut seksistä. Tykkäisin saada sellaisen moodin, että nyt pannaan, mutta sellaista tapahtuu aniharvoin.
Miksi miestä ei häiritse se, että vain hän saa? En tiedä. Kunhan valitan, tuskin asiaan koskaan mitään ratkaisua tuleekaan.
[/quote]
Orgasmia ei voi kokemukseni mukaan saada ennen kuin täydellisesti luottaa kumppaniinsa ja tuntee olonsa seksissä turvalliseksi ja hyväksytyksi, tai näin se ainakin itselläni meni. Exän kanssa ei ollut lähelläkään koskaan :( Onneksi on löytynyt sittemmin rakastavampia kumppaneita.Tätä kannattaamiettiä hetki, jos on orgasmivaikeuksia; onko suhteessa muuten kaikki kunnossa ja voitte vapaasti ilmaista kaikki ajatuksenne ilman että kumppani paheksuu tai tuomitsee?