~¤~ PIKKUKAKKOSET vko 13 (23. - 29.03.2009) ~¤~
*Alapuolella linkki viime viikkoseen..*
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (34)
Kyllä niin ärsytti perjantaina kun täti sitten tuli!!Mutta toisaalta hyvä että ainakin kierto varmaan nyt sitten palautuu normaaliks..ehkä. Imetän siis tyttöä(5,5kk) täysin vielä ja siksi kierto ollut varmaan miten sattuu...ja voi olla vielä jatkossakin..
Viikonloppu meni hienosti perjantaina lähin sitten tyttöjen kanssa tanssimaan ja tulinkin kotiin vasta pikkutunneilla..paljon en viitsinyt juoda ja olikin ihan kivaa sitten kun ei ollut suurempaa krapulaa ja muistikin pelasi ja rahat oli tallessa ja kaikki hyvin..jäi sitten sitä laatuaikaa perheen kanssa.Sunnuntaina oltiin aamusta vauvauinnissa ja syötiin kunnolla,vähän herkkujakin.
Tsemppiä kovasti kaikille että tulis nyt niitä lussia sieltä niin sais itekkin vähän kipinää..Käyn täällä taas vilkuilee mitä tapahtuu mutta yritän nyt antaa vauvahaaveiden vähän olla rauhassa kun alkaa jo ihan mieli mennä huonoksi ja ahistaa..jos se vaikka auttaisi että ottaisin nyt tai ainakin yrittäisin rauhottua!!
Lellu kp4/32-(jotai, toivottavasti sen 35,eikä mitään 52enää!!)yk 4
Tosiaan, Thaimaassahan mä olen ollut. Kotiuduttiin pe-la yönä. Pari viikkoa vierähtis iellä ja sitä ennen olin pari viikkoa tosi intensiivisesti töissä ja tein tunteja sisään et mahd vähän meni palkattomaksi. Siksi siis muasta ei oo nyt kuulunu.
Mutta nyt sitten on alkanut yritys ja eka yk menossa. kp:t on nyt 15/28 ja pupuiltu on. Oviskivut oli eilen ja toissa päivänä.
Kiva kuulla et oot *Lisbet* kaipaillu mua ja pahoitteluni että sä olet edelleen tällä puolella. Mut nyt tsempataan kovasti toisiamme ja lähdetään rytinällä yhdessä o-puolle, jookos kookos? =) Mennäänkö me vielä suht samoissa vaiheissa kierrossa vai luinko väärin?
Kauheesti uusia nimiä täällä mutta ehkä se tarkoittaa et vanhat on päässy jo tuonne toiselle puolelle.... Adarako täällä on viimeksi plussannu? ONNITTELUT!!!!
Mun täytyy hieman pinoja katsella että selviää edes jotain mitä tänne kuuluu... Nyt yrtän pysyä remissä tiiviimmin kun tosiaan on omakin yritys päällä....
Kivaa alkanutta viikkoa kakkosiin!!! Palajan taas astialle piakkoin!
Soffu kp 15/28 yk...... 1 vaiko pitäskö laittaa 5? Minusta kyllä tuntuu et ollaan niinko taas ykkösessä...=)
kun ei meinaa tulla kertomaan että mitenkäs siellä kävi....? =D Jokos oot testannu??? Alahan tulla jo......=D
Täällä ilmoittautuisi uusi palstalle ja heti löysin itelle ajankohtaisen ketjun :)
Miehen kanssa saatiin viimeinkin sovittua että koska alettais toista yrittämään ja ens kuussa olisi sitten se millon heivataan kondoolit pois käytöstä. Samaan aikaa lopetan myös imetyksen ni vois helpottaa sitä raskautumista ;)
Miehen kanssa ollaan molemmat 25v ja esikoinen on syntyny 06/08.
Haleja88: voi kurjuus sen tädin kanssa! Toivottavasti kierto nyt tasaantuu.
Rokkimami:mikähän sulla on tilanne???
Täällä oireet pahenee, tänään ollut ällötys ja kuumotuskohtauksia.. Jos testi on kaikista oireista huolimatta negatiivinen niin oireiden syy on korvien välissä. Alunperin aattelin testata pe-aamuna, mutta tänään jo kävin apteekissa hiplaamassa raskaustestejä. Kyseisessä apteekissa ei ollut clearbluea, joten en ostanu. Se kun ois kokemuksen mukaan tarkka ja näyttää jo 4 pvää ennen. Mutta huomenna menen ostamaan siis testin ja ehkä sit ke aamuna tai jos millään maltan niin to aamuna testaan. Nyt menossa kp 26/28-30, eli turha oikeastaan vielä hätäillä, mutta minkäs teet =)
t. Irina paniikissa
Lisbet: Kiitos kysymästä, vapaa viikonloppu meni oikein rentouttavasti ja akut on nyt ladattu. Hyvää ruokaa, leffoja soffan pohjalla löhöten, pieni pyöräretki (ilma kun oli niin kaunis, että olis ollut synti olla sisällä koko päivä) ja tietty peittojen heiluttelua ;)
Toivottavasti siellä oli oikea ajankohta! Meillä näytti muuten olevan vähän yhtäläisyyksiä, huomasin, kun kurkein tuonne esittely ketjuun. Esikoispojat melko samanikäiset ja samalta suunnalta ollaan ja yrityskin aloitettu samoihin aikoihin =)
Haleja88: Sielläkin ollut mukavalta kuullostava viikonloppu :)
AnnieN: Tervetuloa mukaan, minäkin vasta viime viikolla liityin joukkoon.
Irina77: Ihana, näin sut sielunisilmin hypistelemässä niitä raskaustestejä siellä apteekissa :D Toivon kovasti, että plussa sieltä teille kilahtaisi!
Omaa höpinää: Täällä ovis lähestyy, omien laskujeni mukaan sen pitäis olla noin torstaina. Ongelma, josta jo mainitsinkin on miehen yövuoro viikko. Poika menee nukkumaan klo:21:00. Samaan aikaan mies lähtee töihin. Mies tulee töistä 7:00, jolloin poika herää. Päiväunet poitsu nukkuu noin:12-13, jolloin mies puolestaan nukkuu. Eipäs siinä oikein saumoja jää pikkukakkosen puuhailuun :( Tympäsöö!
Elli-Nelli kp10/26
Ihanaa lukea teidän innostuneita kyselyitä tilanteesta, varsinkin Soffun kommentti kirvoitti naurut =D Pikaisesti tulin kertomaan että kiertopäivien laskeminen muuttui raskausviikkojen laskemiseksi.... HUI! Tulen turinoimaan lisää huomenissa.
RokkiMami
*HALEJA88*
Olipas ikävää, että täti löysi tiensä sinne teille =( Tuuppas ilmoittelemaan kuitenkin jossain vaiheessa kuulumisiasi, niin tiedetään vähän että mitä sulle kuuluu =)
*SOFFU*
Tosi kiva juttu, että oot taas täällä meidän kans kuumeilemassa! =) Ja mennään samoissa kiertopäivissäkin! =) Merkkaa vaan tuo yk 1, kun sullahan oli siinä sitä taukoakin.
*ANNIEN*
Tervetuloa mukaan!! =) Laitappas tietos tuonne esittelypinoon (nostan sitä tänne ylemmäs), jos et oo jo laittanut.
*IRINA77*
Voi ku se nyt olis sitä iittensä!! =) Pidä ajan tasalla! =)
*ELLI-NELLI*
Huomasin sun esittelyssä, että oot kans Keski-Pohjanmaalta. Missä asut (vai viitsitkö sitä täällä ilmoittaa)?? Toivotaan, että teillä kuitenkin joku rako löytyis pupuilulle, niin saisitte simpat odottamaan ovista.
*ROKKIMAMI*
Ei oo totta!! IHANAA!!! =) Millonkas sulla on laskettuaika? Saan kohta taas päivittää tuota meidän esittelypinoa ja pääset ensimmäiseksi plussanneiden pinoon!! =) JEE!! =)
*OMA NAPA*
.. ja ovislimoja tulee vieläkin jonkin verran (kirkasta & venyvää), mutta muita oireita ei ole (esim. nippailua/vihlontaa alamassulla).. Jos saisin vielä tänään tai huomenna miehen innostumaan tuolla makkarin puolella, nii olis mamikset paremmat. Mutta paineita en ota. Eli *JOS EI TÄRPPÄÄ, NII EI TÄRPPÄÄ*..
Hyi kuinka kylmä tuolla pihalla!!! Meillä mittari näyttää -8, positiivista on se, että aurinko paistaa!! =)
Nyt poitsulle aamupuuro ja kahvin keittoon.
*=) Lisbet, kp 16/31-44, yk 7.*
Aivan mahtava homma. Muakin kiinnostaa millon LA...? Tarrasukkia pikku masukille!!!
Tervetuloa Anninen!!
Tuosta Lisbetin tilanteesta tulikin mieleeni että kuinkas kauan te jaksatte puuhailla vaavin toivossa oviksen jälkeenkin? Mä lopetan "yrityksen" oviskipuihin tai oikeestaan ehkä viel sillo ku ovis on päällä ni pupuillaan mut ku kivut hävii ni se on sit siinä siltä kuulta. En tietty tarkota et koko seksi on sit siinä vaan "vaavin yritys". =)
Niin ja nyt tosiaan voisin kertoa et mun mies lähtee kouluun erille paikakkunnalle toukokuus ja tulee vain viikonlopuiks kotiin eli saa nähdä et jos nyt ei tärppää täs tai ens kuussa ni onko se ikinä oviksen aikaan kotona. Joo, ja sitten kun mä sekoon ni lähen sen luo aina oviksen aikaan ja ajan 300km suuntaansa. =DDDD Se on sitte ko vauvakuume on niin kova et huimaa...=DDD
Lisäksihän mä jään ns. arkiyksihuoltajaks joka jännittää ja pelottaa aika paljon.
ON: Pari viikkoa pitäs saada nyt jotenki kulumaan, joten sitä odotellessa...
Soffu kp 16/28 (tosi hyvä kun voi kattoo tolta Lisbetiltä noi kp:t!) =D
Onnitteluja täältä ihan hirmuisesti!
Ja samalla toiveita, että itellä ois myös testitulos positiivinen. Edelleen hirveä kuumotus menossa ja lämpö 36,8 tänään (normaalisti 35,8). Aikakin kuluu niin hitaasti, kun ollaan tytön kanssa kotona. Päiväkodista soitettiin että meidän typy on ihan pilkullinen... sunnuntaina oli kuumetta ja eilen oltiin kotona, mutta ei ollut kuumetta ja nyt sitten tuommoisia pilkkuja ympäriinsä, mutta ei edelleenkään kuumetta. Kummallista.
Huomisaamuna teen testin, ehkä, HUI!
t. Irina
Rokkimamille ISOT onnittelut plussauksen johdosta!!!! Muistan sen kuin eilisen päivän kun itselle kävi niin... Sitten alkaa taas se jännitys, että pysyykö vaiko eikö... toivottavasti pysyy ja kehittyy. :)
Soffulle tervetuloa takaisin kuumeilijoihin! Muistat kai että samaan aikaan syksyllä jännättiin piinaviikoilla? Mä oon nyt rv 21+2 ja rakenneultrassa kävin eilen, ja kaikki oli hyvin. Eli yli puolenvälin ollaan, ihan uskomatonta!!
Lisbetille ja muille useamman kierron yrittäneille puhallan plussatuulia täältä lännestä päin.... puuuuhh.... :) Kuten tietysti myös teille, jotka juuri aloitatte yrityksen.
Ritu rv 21+2 (LA 2.8.)
Heippa hei RITU!!! Tottakai muistan meidän piinailut!! =D Mä taisin olla jo lähössä sillon pois kun sä plussasit. Meillähän meni noi kierrot aika samoissa ja olisko mulla alkanu menkat (ja sit lopetettiin yritys) ja sä plussasit siitä kierrosta. Muistan kyllä sun plussanneen mutta voi kauhistus ku aika on menny nopee.... Sä taidat nyt huijata noissa viikoissa ;-D Jo yli puolen välin. Aikamoista!! Hienoa et kaikki on menny hyvin!
Kiva kuulla vanhojen tuttujen kuulumisia!!! Onkos siellä o-puolella meidän pino vai ootteko ripottautuneet kuukauspinoihin???? Vai täälläkö kirjottelette?
Mun täytyy nyt lähteä nukkumaan varastoon.... Siis en mä mihinkään varastoon mee vaan nukun varastoon ku on ens yönä yövuoro. =)
Tulin taas kurkkimaan kuulumisia ja ajattelin sitten samalla vähän omiani kertoilla.
Täällä kans kakki menny hyvin, lukuunottamatta pahoinvointia ja suhde miehen kanssa rakoilee ja pahasti.. naapurin sussu kun on tainnut viedä voiton... No jos se kerta hyvä on niin...
Itse tässä muuttoa suunnittelen 200km päähän ja parempi kai se nyt on muuttaa kun sitten syssymmällä ja pakkopa se on tästä lähtee.
Masukilla kaikki hyvin, nt:ssä käyty ja kaikki siellä ok. Vastaa kuulema oikein hyvin viikkoja. Liikkeitäkin alkanu jo tuntua :)
O:puolella ei taida pikkukakkosilla olla omaa pinoa? Voisin sinne kirjoitella kun se syyskuisten pino on niin täynnä porukkaa :)
*SOFFU*
Kyselit tuosta pupuilusta oviksen jälkeen.. Mulla loppuu "vauvayritys", kun huomaan että ovislimoja ei enää tule. Kun en käytä ovistikkuja, niin en osaa sanoa, että millon on se H-hetki käsillä. Meen vaan "tunteiden/limojen" perusteella. Olen vaan kuullut monilta, että olis hyvä jatkaa vielä pari päivää oviksenkin jälkeen pupuilua (vissiin viitaten "kaiken varalta"). Mutta jos ei tuu pupuiltua, nii sitte ei pupuilla.. Sillä selvä! =) Tsemppiä yövuoroon! =)
*IRINA77*
Sulla tosiaan on siellä *NIIN* jännät paikat!! =) Testinhän voi tehdä jo vaikka päiväpissasta, kunhan et juo paljoo ylimäärästä ja annat pissan olla rakossa 4 tuntia. Mutta viimeistään huomenna tuut sitten HETI aamusta kertomaan mikä on testin tulos! =) Jooko??
*RITU-74*
Katoppas, kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa!! =) Kauhia ku aika on menny vauhdilla!! Sä oot jo yli puolen välin!! =) HUI!! Mukava kuulla, että kaikki on vauvalla hyvin masussa. Nauti nyt oikeen täysin rinnoin odotusajasta!! =) Ite en millään malttaisi oottaa, että saisin taas tuohon semmoisen vauvamasun. Sulla on muuten laskettuaika, just meidän pojan 2v syntymäpäivänä =)
*OMA NAPA*
Käytiin pojan kans pihalla tekemässä pyykkitelineelle polku, nyt saan sitten pyykit sinne kuivumaan (kun sää sallii), eikä tarvi täällä sisällä niitä kuivailla.
Pikkarit tuntuu märiltä taas, on tainnu lorahtaa taas valkkaria (oli vaan pakko ilmoittaa, sori.. ).
Sain pojan just päikkäreille, taidan ite mennä teeveen ääreen ja sitten onkin välipalan aika, kun poika herää..
*AURINKOISTA PÄIVÄN JATKOA!! =)*
*Lisbet*
Rokkimamille ensimmäiseksi suuret onnittelut!!!! Voi miten ihanaa!!!! Tulehan nyt kertomaan pian kaikki yksityiskohdat LA:ta myöten :):) Tuleehan niitä plussia pikkuhiljaa tänne meille!!
Irinalla kans jännät paikat!!! Toivotaan parasta, vaikuttais ainakin hyvältä oireiden puolesta!!! Tulehan sitten pian kertomaan:)
Haleja88: Pahoittelut tädistä... Täällä kans vieläkin täti kylässä...:( Toivon mukaan nyt kuitenkin tuo kierto tasoittuisi, niin olisi helpompi ajoitella:)
Soffulle tervetuloa takaisin. En ole varmaan vielä kirjoitellut silloin, kun viimeksi kirjoittelit... saanko kysyä, että mikä tilanne tässä oli välissä? Käytittekö siis ehkäisyä, vai ette vain aktiivisesti yrittäneet? Anteeksi uteluni;)
AnnieN:lle myös tervetuloa kirjoittelemaan!!! Tänne mahtuu kuumeilijoita:)
ElliNellille muuten kiitosta viime viikon pinoon kirjoituksesta. Oli kuin omasta "kynästä", juuri tuo tunne, kun täti tulee ja tekis mieli kääntää selkä maailmalle ja painua peiton alle, eikä tulla koskaan pois:) Onneks se tunne kestää yleensä vain sen yhden päivän maximissaan:) Toivon mukaan teille löytyy pupuilulle aikaa tässä kierrossa, aika haastava tilanne tosissaan:)
Lisbetille paljon tsemiä pupuiluun, toivotaan, että simpat löytää perille:)
Galluppiin: Meillä aika moni tietää, että toiveena on toinen. Kun ihmiset kyselee, että milloin aion mennä töihin, jotenkin en oikein osaa vastata muuta kuin, että toista toivotaan;) Välillä tuntuu, että jotkut odottaa sitä, että töihin jo pitäisi mennä. Tää on sitten ilmeisesti mun selitys;)
Omaa napaa: Täti on vieläkin kylässä, joten ei tässä sen ihmeempiä. Muuten menee hyvin. Laitoin eilen työhakemuksen menemään:) En ole mitenkään töitä etsinyt, välillä kattonut, jos olisi jotain semmosta, että voisi tehdä tässä kotona ollessa. Pistin nyt sitten nuorisotalolle osa-aikaisen ohjaajan työhakemuksen menemään;) Katsotaan miten käy! Oon kaivannut jo pitkään jotain "äxöniä" tähän kotona oloon ja kun sitä vauvaa ei nyt näytä kuuluvan, niin kokeillaan, jos vaikka sais tuolla töissä ajatuksia muualle :) Työ on kolmena iltana viikossa 12h/vko, joten tyttöä ei siis hoitoon (ja tämähän nyt olikin edellytys, ei olla valmiita laittamaan vielä vähään aikaan hoitoon). Saa nähdä, hyvältä vaikutti, kun soitin sinne:) Jänskättää!!!
Kaisa4 kp 5/30, yk5
heippatitirallaaaaa...
Onnee hirmuisesti rokkimamalle :D ihanaaa...
.....kunpa itekki sais plussaa seuraaval testillä... mut viikon päästä pitäis menkkojen alkaa ja semmosta kipuilua on jo ollut ilmoilla.. ja kiukku ja ruokahalukin niinku ennen tätiä yleensä on! joten voi KYYNEL. mutta ei auta kun olla ressimättä ja ottaa lunkisti niin kylhän se vauva tulee jos on tullakseen.. ja jos ei tuu niin onpa meillä jo yks aarre suotu :)
lallie ikävä kuulla et on muutto edessä, mitä tohon nyt osais sanoo... :( mut ihanaa et vauva jo liikkuu ja pikkusella kaikki masussa hyvin <3
jees, mutta ollaampa iloisella mielellä ja otetaan vastaan mitä elämällä on annettavana :)
haleja88: kurjaa että täti tuli kylään :( mutta ehkä tuo että imetät vielä täysin niin vaikuttaa raskautumiseen. mutta silti, tsemppiä uuteen kiertoon!
Soffu: Olitteko koko perheen voimin reissussa? Kuulosti hauskalta tuo sun varastoon nukkuminen, ihan kuin olisit joutunut "ulkoruokintaan" :D
AnnieN: Tervetuloa joukkoon!
Irina: Täälä pidetään sulle kovasti peukkuja pystyssä, kuulostaa lupaavalta nuo sun oireet :)
ElliNelli: Sun pitää vihjata miehelle että joku päivä pitää olla hereillä pojan päikkäreiden aikaan vaikka mikä olisi ;) Älä anna armoa :D
Lallie: Kiva kuulla sinustakin ja ihanaa että odotuksesi on edennyt jo noin pitkälle :) Kurjaa että suhteesi rakoilee, mutta jos eroon päädytte, niin häntä ylös ja ettepäin, kyllä se ajan kanssa helpottaa (nimimerkillä avioeron verran kokemusta on)
Ritu: Ja tosi kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa! Kysyittekö tulokkaan sukupuolta rakenneultrassa?
Chilppa: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, niin kauan kuin tätiä ei näy niin on toivoa.
OmaNapanen: Kiitokset kaikille onnitteluista, toivotaan että tällä kertaa salamatkustaja pysyy kyydissä loppuun asti. Ensimmäinen reaktio oli lauantai-illalla testin tuloksen nähtyä että "mitä jos TAAS käy samalla tavalla".. Yritän nyt vain olla ajattelematta asiaa.. Menkkojen mukaan LA olisi 23.11 mutta luulen että se siirtyy muutamalla pvllä eteenpäin.
RokkiMami
Morjens!
Onnea ROKKIMAMILLE ja tervemenoa odotuspuolelle! Mä yritän tulla pikaisesti perässä, ja sitten molemmat pysytään kanssa siellä, eikös vain? Mäkin kun kävin onnettoman pikavisiitin siellä puolella joulukuussa. Nyt on kp 25 ja kovasti semmoinen olo, että tällä kertaa on tärpännyt. Ei siis mitään erityistä syytä näin uskoa, mutta uskonpahan vain. :-) Jos testais vaikka huomenna tai torstaina jollakin Clearbluen extrasensitivella, eikös ne näytä jo useita päiviä etukäteen? Hih, tyhmä minä.
Kyllähän tästä tähänkin pinoon hiljalleen plussia saadaan! Hieno juttu.
LALLIE - voi kuinka ikävää kuulla, että teillä on puoliskon kanssa vaikeuksia. Toivottavasti asiat selviää parhain päin - joko yhdessä tai erikseen eteenpäin.
Lisää ON: meilläkin oli tässä kierrossa käytännön hankaluuksia järjestää pupuilut oikeille päiville - tyttö oli sairaana, eikä tahtonut suostua nukkumaan kuin vieressä ja sitten tuli mun isä kylään pariksi päiväksi jne. Ei mennyt siis ihan spontaanisti vaan ihan sen mukaan että minä yönä oli mahdollista ja mihin aikaan. Ei mitään suurta romantiikkaa ja intohimoa siis todellakaan :-D
öitä,
t
Sinisini kp 25/28-30
ai niin, tämä unohtui. Meillä tietää aika moni lähipiirissä tästä meidän pikkukakkosen yrityksestä, töissä ja lapsen harrastuksissakin jopa pari ihmistä. Ihan käytännön syistä kun joulukuista keskenmenoa, joka alkoi niin äkillisesti että jouduin jättämään lapsen muiden hoiviin kesken hänen harrastuksensa ja kolmen viikon sairaslomaa ei pystynyt ihan tosta vain selittelemään millään ihan valkoisella valheella... muutamille oli siis pakko kertoa ja siitähän sen pystyy sitten päättelemään, että yritys varmaankin jatkuu. Äitistä ainakin huomaan, että joka kerta kun soitan, sillä on sellainen pieni toiveikas odotuksenpoikanen äänessä...
Lisäksi tosi moni muu on todennäköisesti arvannut, kun jotakin jouduin töissä selittämään kuitenkin epämääräistä äkillisestä leikkauksesta jne. Tai ehkä ne luulee, että mulla puhkes umpisuoli enkä vain viitsi kertoa siitä....
*ELLI-NELLI*
Mulle kävi ihan samanlailla, sillon kun poika oli ekaa kertaa mummolassa yökylässä. Mutta nyt osaan jo oikeasti nauttia siitä ajasta. Miten teillä meni vapaailta?? =)
*IRINA77*
Jospa nuo olisi raskausoireita?? =) Milloinkas testaat?? =)
*KYSSÄRI*
On meillä monikin, joka on tietoinen pikkukakkosen-projektista. Ainoat on varmaan mun appivanhemmat, joille ei olla kerrottu. Kerrotaan sitten vasta ne iloiset uutiset niille, kun niiden aika on ;)
*HALEJA88*
Huhuu!! =)
*ROKKIMAMI*
Testasitko jo?!?!?!?!?? =)
*CHLIPPA*
Toivottavasti on salamatkustaja jo kyydillä!! =)
*OMA NAPA*
Viikonloppu taas takana ja uusi viikko alkoi. Aurinko paistaa puolipilviseltä taivaalta, mutta asteita on kuitenkin -6. Mutta on se vaan lähdettävä ulkoilemaan tänään taas tässä parin tunnin päästä.
Eilen huomasin jonkunlaiset kirkkaat ja venyvät limat, joten illalla tuli sitten pupuilta =). Olisipa ajankohta nyt sitten ollut oikea, kun en oo (jos voi näin sanoa) jaksanut miettiä hirveästi miettiä tätä vauvapuuhailu asiaa. Ehkä ihan hyvä niin..
Lähtisipä keitteleen aamukahvit, sain just pojalle syötettyä aamupuuron..
*Ihanaa alkuviikkoa!!*
*=) Lisbet, kp 15/31-44, yk 7.*