Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rantalomilla olleet, minkä kohteen näistä valitsisit syys-

Vierailija
27.07.2015 |

lomalla? Kanariansaaret (Puerto Rico), Kreikka (Rodos) vai Turkki (Antalya, Side)? 

Ilmeisesti kaikissa näissä vielä uimalämpöiset vedet..?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:39"]

Itse valitsisin Kreikasta Kreetan. Kanaria on ankea ja siellä voi olla kylmää. Turkissa olen kerran käynyt enkä mitenkään ihastunut. Nyt terrori-iskun jälkeen kiinnostaa vielä vähemmän.

[/quote]

Miksi Kreetan? Lueskelin, että Rodoksella olisi varmemmin lämpöistä tuolloin kuin Kreetalla? Saa kertoa, kaikki kokemus tervetullutta, mulla vain luettua "kokemusta" :D. 

Kiitos Kyprosta ehdottaneelle, loppuunmyyty meille sopivana ajankohtana..

Vierailija
22/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puerto Rico on kyllä syksyllä aika aurinkovarma paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin näin miehenä Cobacabanaan Brasiliaan. Siellä on kerrassaan käsittämättömän, lähes jumalallisen upeita brasilialaisia kaunottaria, jotka ovat luonteeltaankin ystävällisiä. Ne latinokaunottaret myös pitävät suomalaisista miehistä.

Vierailija
24/33 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sen verran myöhään liikkeellä, en tajunnut, kuinka aikaisin nuo lomien kohtaan osuvat matkat täytyy varata. Kanarialla ei ollut enää oikein mitään kivaa kohdetta, joka olisi sopinut budjettiin. Nyt päästään paikkaan, jossa saattaisi olla kaunista katsottavaakin + päälle vehreillä puutarhoilla varustetut hotellit. Uskon kyllä, että Side on tosi sopiva paikka meille.

Vierailija
25/33 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomalla olemme olleet Kanarialla ja oli lämmintä ja hyvä loma kaikin puolin.

Vierailija
26/33 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle menisin, vaikka olen siellä käynyt ja Kreikkaan tahtoisin lähteä. Siellä on nyt niin epävakaa tilanne taloudellisesti. Turkissa oltiin just ja sinne en mee toista kertaa, varsinkaan näissä olosuhteissa.

Vierailija
27/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomalla Kanaria, keskaudella Kreikka. Helppo valinta mulle. Turkin jätän aina väliin. Ei vaan nappaa.

Vierailija
28/33 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:02"]

Me lähdetään syyslomalla Sideen jossei tilanne siellä oleellisesti muutu. Turkissa on hyvät sotilas ja poliisivoimat kehui oma ylivääpeli täällä kotona:D

[/quote]

Meillä sama homma. 9.10. lähtö ja määränpäänä Side. 

Vierailija
29/33 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, päädyimme Sideen, jos ei mitään yllättävää tapahdu siellä päin. Nyt varma lämpö ja hyvä valikoima voittivat :). Side taitaa olla pieni rauhallinen paikka, jospa hankaluudet ei löytäis sinne. Ja kyllähän ne matkat perutaan, jos lomakohteisiin kohdistuu uhka. Kiitos kaikille, jotka jaksoitte vastata!

Vierailija
30/33 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Side on oikein mukava paikka. Syyrian rajan konfliktit eivät näy mitenkään edes idämpänä.:) mukavaa loman odotusta!

Vierailija
31/33 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaria. On ihanan lämmin.

Rodoksellakin ihan kohtuulämmintä, hyvällä tuurilla tosi lämmintä.

Turkkiin en näinä aikoina menisi, liikaa muslimilevottomuutta maailmassa juuri nyt.

Vierailija
32/33 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanariansaaret tai manner-espanja. Miellyttävin ympäristö ja kulttuuri.

Vierailija
33/33 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:39"]

Itse valitsisin Kreikasta Kreetan. Kanaria on ankea ja siellä voi olla kylmää. Turkissa olen kerran käynyt enkä mitenkään ihastunut. Nyt terrori-iskun jälkeen kiinnostaa vielä vähemmän.

[/quote]

Terroristi-isku ei ollut edes turistialueella. Tiedätkös, että myös Espanjassa on ollut terroristi-iskuja ja se onkin listattu mahdolliseksi kohteeksi tulevaisuudessakin. Toisin kuin Turkki.

Turkki on Nato maa, aika huoletta sinne voi mennä. Ei se Isis sieltä rajan yli tule ja Syyrian rajallekkin on satoja kilometrejä matkaa. Ja matkatoimistot ei sinne edes vie, jos tilanne muuttuu.

Varmaa lämpöä, jos hakee niin Turkki tai Kypros. Meinaatkos että kaikilta matkatoimistoilta on Kyproksen matkat loppuunmyyty? No, Kypros onkin minun ehdoton suosikki. Rodoksella saattaa olla tosi lämmintä tai sitten jo kylmää ja tuulista. Merivesi on vielä lämmintä.

Turkista ollaan montaa mieltä, mutta eipä se turhaan ole suosituimpia rantalomakohteita. Omalla asenteella ja maalaisjärjellä pärjää pitkälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi