Koskakohan Sephora tulisi Suomeen.
Täältä ei saa mistään ostettua Urban decaytä, Benefitiä, Bumble&bumblea, Too facedia tai Narsia. Tosi huonot meikkivalikoimat Suomessa. Tukholmassakin jo 2 Sephoraa.
Kommentit (16)
No Kicksihän ei pysty edes pitämään Anastasia Beverly Hillsiä valikoimissaan. Aina loppu, joitain värejä vaan. Ja contour paletti aina loppu. Luulen että sama kohtalo UD:llä. Nyx olisi myös toivottu merkki tänne. Aina vaan Lumene, Rimmel ym. Esim. Too Facedia tai Benefitiä tosi vaikea tilata ulkomailta ja myös UD:tä ja Narsia. Mielummin ostaisin noita merkkejä kotimaasta ja swatchailisin paikan päällä.
ap
Urban Decay ei ole tulossa Kicksiin vaan Sokokselle, sekä Helsinkiin (todennäköisimmin keskustaan) ja Tampereelle :)
Oih, just viime la pääsin Sephoraan. On kyllä ihan paras!
Just kävin lomalla Madridissa ja voi luoja kuinka paljon shoppailin Sephorassa.....
Suomessa ei ole kuin mummomerkkisiä meikkejä (ester laudee, lancome, clarins jne eli stokkan ja sokoksen ostajat ovat mummoja) tai sitten markettimeikkejä...
Suosittele kaikkia TILAAMAAN NETISTÄ ULKOMAILTA. Swatchit löytyy netistä kaikista merkeitä
Itse olen käynyt vaikka ja kuinka monessa Sephorassa ja en ole ikinä löytänyt mitään ostettavaa. :o Prahassa, Münchenissä, Frankfurtissa, Stuttgartissa, Pariisissa, näin alkuun. Mielestäni löydän muista meikkikaupoista aivan samat meikit ja välillä hieman halvemmallakin. Palvelu on todella onnetonta, jos yrität kysyä jotain niin kukaan ei osaa sanoa juutajaata ja kukaan ei tule edes kysymään tarvitsetko apua. Yleensä kyllä käytän kosmetiikkamyyjien apua kun olen meikkiostoksilla. Mielummin saksalainen Douglas tänne niin saadaan jotain järkeäkin.
Voi vitsi, itsekin toivon samaa. Monta tuotetta olisi sieltä testailtavana. Tai olisi edes joku vastaava, Suomessa on harmillisen pienet kosmetiikkavalikoimat.
Just eilen itkin sitä kun meidän kylältä ei saa kuin Rimmeliä, Maybelinea ja Lumenea. Siis oikeesti! Ja sanovat vielä että on lottovoitto syntyä Suomeen. Tämmöiseen kehitysmaahan!
http://www.sephora.com/becca-x-jaclyn-hill-shimmering-skin-perfector-pressed-P398805 tuon olisin erityisesti halunnut ostaa, mutta Sephora ei toimita yllätys Suomeen ja ebayssa tuon hinnat hipoo pilvissä.
Beautyblenderkin tuli Suomeen vasta tänä vuonna, omani ostin muutamia vuosia sitten.
Urban Decaykin on lanseerannut jo useamman paletin ja vasta nyt tuli Suomeen.
NYX Cosmeticsia saa onneksi tilattua Suomeen http://www.nyxcosmetics.se mutta en laittaisi pahitteeksi jos se löytyis täältä, ilman että joutuu tilaamaan.
Olis myös plussaa jos Kicksilla olis Suomelle verkkokauppa ja annoinki siitä palautetta yks kerta :D
Kaipaisin tänne Kat Von D:n meikkejä, Benefitia, BECCAA, NARSIA, HOURGLASSIA.
Ite oon tilannu meikkejä mm näiltä sivuilta
feelunique, beautybay ja lookfantastic
beautyjoint, the geek, eleven.se (täältä löysin ainoana Anastasia Contour Kit:in)
Anastasia Countour Kit löytyy myös Nellylta, Bangerheadilta ja Nyx meikkejä myy pretty.fi, Nelly ja mm. Bangerhead, mutta kaipasin valikoimaan huultenrajauskyniä.
Niinpä. Jopa Kreikan ja Turkin pienemmistä kaupungeista löytyy Sephoraa, ja Ruotsissa ollut monta liikettä jo useita vuosia.
Suomalaiset meikkaa niin vähän verrattuna muihin Euroopan maihin, joten siksi ei varmaan ole tulossa. Veikkaan että Sephora tulee Tallinnaan ennen Helsinkiä :(
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:23"]
Täältä ei saa mistään ostettua Urban decaytä, Benefitiä, Bumble&bumblea, Too facedia tai Narsia. Tosi huonot meikkivalikoimat Suomessa. Tukholmassakin jo 2 Sephoraa.
[/quote]
Täältä puuttuu myös Stila.
Urban Decay tulee ens kuussa Suomeen, ehkä Kicksiin. Ainakin Tukholman Kicksiin on tullut UD aika vastikään.
Silti ihan totta, paskat valikoimat. Halpismerkeissäkin esim Virossa paljon paremmat valikoimat.