Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT TARVIN OIKEESTI HELPPIÄ! :(

Vierailija
27.07.2015 |

Tää ei oo sitte mikään provo.
N.kolmekuukautta sitte oltiin kaveriporukalla (meitä oli yhteensä 8 ihmistä. 3poikaa ja 5tyttöä) nii oltiin mun vanhempien mökillä ja vietettiin normaalia teinien mökkireissua. Laitettiin sauna päälle ja juotiin vähäsen siideriä ja pojat bisseä. Kukaan ei kuitenkaan juonu känniin asti joten muistamme kaikki illan tapahtumat. Niin ni sitten illan mittaan tutustuin yhteen niistä pojasta. Illan mittaan meillä alko oikeesti olee tosi hauskaa ja kaiken lisäksi se poika oli todella komea ja se jotenki ymmärsi mua (nuo kolme poikaa ei ollu mulle ennestään kovin tuttuja mutta mun paras kaveri tunsi ne hyvin) sitte alko olee kello jotai aamu neljä ja päätettii alkaa nukkuun nii sitte se meni vaan siihe että minä ja se yks poika mentiin sänkyyn. Se poika on 18 ja mää 16. Seksi kokemusta en kadu mutta sitte mää tulin RASKAAKSI! niin!! Mitä mää oikeesti teen?!? Oon tehny raskaus testin ja käyny lääkärissä ja se on jo 11 viikolla.. ja kuulin sen sydän äänet ja kaikki :-( mä tiiän että oon vielä nuori ja mitään vauvaa ei oikeen mun elämään sovi mutta kun en mää mitään aborttia voi enään tehä ku kävin ultrassa ja näinnä sen vauvan vaikka se onki vielä niin pieni.

Mun paras kaveri tietää tästä asiasta mutta vanhemmat ei eikä se jonka kanssa paneskelin. Teenkö abortin vai annanko vauvvalle mahdollisuuden elämään?

Sitte kun tää vauva syntyis nii olisin jo kuitenki 17v :)

Joo tiedän että aika randomii tänne tuööa pyytää apuu mutta oon nii toivoton!! Kokemuksi kiitos!

Terv.16v tyttö

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kysyä ulkopuolisilta saako lapsesi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ihan huoltajiesi puoleen käännyt tässä asiassa. Olet kuitenkin lapsi vielä itsekin.

Vierailija
4/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä siihen pääty vaikka vauvan pitäisit. Rankkaa se tietysti tulee olemaan, mutta niin elämä yleensäkin tuppaa ajoittain olemaan.

-17 vuotiaana vauvan saanut

Vierailija
5/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:26"]Entä jos ihan huoltajiesi puoleen käännyt tässä asiassa. Olet kuitenkin lapsi vielä itsekin.
[/quote]

Niin... mutku mun vanhemmat ei oo oikeen semmosia että tukis tämmösessä asiassa. Niille maine on tärkeintä.:(

Vierailija
6/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia sinulle! Kuuntele omaa sydäntäsi.
Tämä foorumi on aika ilkeä paikka useasti. Pelkään siis, että sinun ei kannata pyytää neuvoa täältä.

Vierailija
7/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:27"]Ei se elämä siihen pääty vaikka vauvan pitäisit. Rankkaa se tietysti tulee olemaan, mutta niin elämä yleensäkin tuppaa ajoittain olemaan.

-17 vuotiaana vauvan saanut
[/quote]

Niin! Itekki oon kallistumassa vauvan puoleen ku ei musta oo tappamaan ketään.

Vierailija
8/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:27"]Halauksia sinulle! Kuuntele omaa sydäntäsi.
Tämä foorumi on aika ilkeä paikka useasti. Pelkään siis, että sinun ei kannata pyytää neuvoa täältä.

[/quote]

Ooon niin toivoton että kysyisin apua vaikka mistä.

Vierailija
9/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oukei. Nyt ihan ekana kerrot sille kundille ja sit sun vanhemmille. Voi tuntua vaikeelta, varsinkin jälkimmäisille kertominen, mutta pakko mikä pakko. Sun olo helpottaa jo siitä kun saat kerrottua ja saat sitä kautta tukea. Vanhemmat voi hermostua hulluna, mutta rauhoittuvat hetken päästä ja voitte keskustella vaihtoehdoista. Miehellä on oikeus tietää ja kertoa mielipiteensä.
Mä tulin raskaaksi yhden illan jutusta 16v ja kerroin äidille heti plussauksen jälkeen. Äiti hermpstui mutta saman iltana juteltiin kunnolla ja lupasi tukensa mitä ikinä päätäkin. Raskaus päätyi aborttiin, enkä ole katunut. Lapsi olisi kärsinyt olemassaolostaan siinä elämäntilanteessa minun kanssani. En sano että abortti olisi sinulle paras ratkaisu, kerroin vain oman kokemukseni. Ja nyt, 13v myöhemmin, mulla on upea mies, 5v poika ja kaikki hyvin.
Mutta juttele vanhemmillesi ja sille miehelle. Tsemppiä!

Vierailija
10/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:26"]Entä jos ihan huoltajiesi puoleen käännyt tässä asiassa. Olet kuitenkin lapsi vielä itsekin.
[/quote]

Niin... mutku mun vanhemmat ei oo oikeen semmosia että tukis tämmösessä asiassa. Niille maine on tärkeintä.:(
[/quote] Joo mutkun sä et voi salata raskautta koko 9kk, kai sen tajuat et se maha kasvaa ja sitä on kohta mahdoton piilottaa.

Vierailija
11/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, et heppiä. Ei täs muuta, hyvää yötä.

Vierailija
12/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lapsen antaminen adoptioon harkinnan arvoinen ajatus?

Vierailija
13/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:30"]Oukei. Nyt ihan ekana kerrot sille kundille ja sit sun vanhemmille. Voi tuntua vaikeelta, varsinkin jälkimmäisille kertominen, mutta pakko mikä pakko. Sun olo helpottaa jo siitä kun saat kerrottua ja saat sitä kautta tukea. Vanhemmat voi hermostua hulluna, mutta rauhoittuvat hetken päästä ja voitte keskustella vaihtoehdoista. Miehellä on oikeus tietää ja kertoa mielipiteensä.
Mä tulin raskaaksi yhden illan jutusta 16v ja kerroin äidille heti plussauksen jälkeen. Äiti hermpstui mutta saman iltana juteltiin kunnolla ja lupasi tukensa mitä ikinä päätäkin. Raskaus päätyi aborttiin, enkä ole katunut. Lapsi olisi kärsinyt olemassaolostaan siinä elämäntilanteessa minun kanssani. En sano että abortti olisi sinulle paras ratkaisu, kerroin vain oman kokemukseni. Ja nyt, 13v myöhemmin, mulla on upea mies, 5v poika ja kaikki hyvin.
Mutta juttele vanhemmillesi ja sille miehelle. Tsemppiä!

[/quote]

Niin lähetin sille miehellen viestiä että ois todella tärkeetä asiaa kasvotusten. Kerron ainaki sille mutta vanhemille kertomista en lupaa..

Vierailija
14/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua aborttia tehdä, niin voithan aina antaa lapsen adoptioon. Sillon lapsi saa elää, joku paariskunta saa toivomansa lapsen, ja sinä voit jatkaa elämää normaalisti synnytyksen jälkeen. Mutta kehottaisin sua puhumaan ensin vanhempiesi kanssa, eiköhän joku hyvä ratkaisu löydy ;)

Vierailija
15/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:26"]Entä jos ihan huoltajiesi puoleen käännyt tässä asiassa. Olet kuitenkin lapsi vielä itsekin.
[/quote]

[/quote] Joo mutkun sä et voi salata raskautta koko 9kk, kai sen tajuat et se maha kasvaa ja sitä on kohta mahdoton piilottaa.
[/quote]

Niih.. voisin kertoa mutta mun vanhemmat varmaa heittää vekeen niitte talosta. Huoh

Vierailija
16/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:23"]

Tää ei oo sitte mikään provo

[/quote]

Sano Porvoolainen.

Vierailija
17/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:34"]Jos et halua aborttia tehdä, niin voithan aina antaa lapsen adoptioon. Sillon lapsi saa elää, joku paariskunta saa toivomansa lapsen, ja sinä voit jatkaa elämää normaalisti synnytyksen jälkeen. Mutta kehottaisin sua puhumaan ensin vanhempiesi kanssa, eiköhän joku hyvä ratkaisu löydy ;)
[/quote]

Niin.. tykkään hulluna lapsista joten en usko että ois hybä idea ku oon nytten jo vähä kiintynyt vaikka maha on vielä ihan pieni. Mutta pidän mieelessä.

Vierailija
18/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:23"]

Tää ei oo sitte mikään provo

[/quote]

Sano Porvoolainen.
[/quote]

Mee muualle heittään tästä asiasta huumoria ku täällä on Vittu oikeitaki ongelmia.

Vierailija
19/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot heti vanhemmille ja sitten pojalle. Miettikää yhdessä mikä on paras ratkaisu. Niin kun joku täällä jo sano: et voi 9kk salata raskautta, ne saa kuitenki tietää. Ja asut varmaan vanhempies kanssa? Vielä on mahdollisuus tehdä abortti, jos siihen päädytte..mutta kohta enää ei, viikot kuluu.

T:N25

Vierailija
20/40 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:39"]Kerrot heti vanhemmille ja sitten pojalle. Miettikää yhdessä mikä on paras ratkaisu. Niin kun joku täällä jo sano: et voi 9kk salata raskautta, ne saa kuitenki tietää. Ja asut varmaan vanhempies kanssa? Vielä on mahdollisuus tehdä abortti, jos siihen päädytte..mutta kohta enää ei, viikot kuluu.

T:N25
[/quote]

Tiedän että en voi salata. Pojalle kerron tänään mutta vanhemmille kertominen oksettaa. Mutta kyllä tiedän että pitäs kertoa mahd. Pian.