Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Sirpa Selänne: kiinnostaako teitä KENENKÄÄN keski-ikäisen petipuuhat?

Vierailija
23.07.2022 |

Niin, että niistä pitäisi lehdistä lukea?

Kommentit (511)

Vierailija
1/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta minkään ikäisten. Se on heidän oma asiansa.

Vierailija
2/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aina voi jättää lukematta eli jos et halua lukea tai tietää niin miksi avaat sen jutun ylipäätään??!

Vierailija
4/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Maksaako ne toimittajlle, että näitä julkaistaan? Mutta saahan ne näköjään huomiota - negatiivista. 

Vierailija
5/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, ei edes omat. N48

Vierailija
6/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, aina voi jättää lukematta eli jos et halua lukea tai tietää niin miksi avaat sen jutun ylipäätään??!

Minä en lue koskaan näitä juttuja, mutta otsikot hyppii silmille. Oonkin siirtynyt ip-lehdistä Ylelle, joka ainakin vielä julkaisee juttuja ilmaiseksi, ja oon alkanut katsoa enemmän taas telkkariuutisia, mitä jossain vaiheessa tuli katsottua vähemmän, kaikilta kanavilta, että saa vähän enemmän näkökulmaa.  

Vierailija
7/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan avannut! Otsikossakin oli liikaa. ap

Vierailija
8/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän on, vaimo hehkuttaa oarisuhdettaan lehdissä. Miehestä puhutaan että paneskelee siellä täällä.

Yleensä parisuhdehehkutukset tarkoittavat, että suhteessa ei ole kaikki hyvin. On ollut jopa eroja parisuhdehaastattelujen jälkeen.

Vierailija
9/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta minkään ikäisten. Se on heidän oma asiansa.

Näin juuri!

Vierailija
10/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän on, vaimo hehkuttaa oarisuhdettaan lehdissä. Miehestä puhutaan että paneskelee siellä täällä.

Yleensä parisuhdehehkutukset tarkoittavat, että suhteessa ei ole kaikki hyvin. On ollut jopa eroja parisuhdehaastattelujen jälkeen.

Totta, esim 90% pariskunnista jotka osallistuvat tositv pusipusi-ohjelmiin, eroavat.

Vierailija
11/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Sirpa nyt vain nolaa itsensä näillä jutuilla. Yrittääkö sitten kompensoida jotakin mene ja tiedä. Näyttää muille naisille mistä pesee? (Mutta peseekö?)

Vierailija
12/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa. Ei seksi mikään tabu ole. Varsinkaan aikuisten seksi. Kunhan kaikki otsikot tai jutut käsittele jotakin seksiä.

Vierailija
13/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue näitä juttuja ja ihmettelen mikä ihmeen iili  näillä on levitellä yksityiselämäänsä yksityiskohtia ja pohjia myöten kaikelle kansalle? Tai ylipäätään kenelläkään muullakaan.

Ajattelepa omalla kohdallasi, haluaisitko kertoa makuuhuone-elämästäsi ja missä asennossa ja miltä tuntui kaikkien luettavaksi? Mikä siihen ajaa? Itse veikkaan että julkisuudenhaku, epätoivoinen sellainen.

Miksi sitten joku niin epätoivoisesti julkisuutta haluaa, sitä en kyllä myöskään tajua. Rahako tässä on takana? Todennäköisesti se. Kun pääsee otsikoihin se tietää rahaa. Jotenkin vain säälittävää ja samalla todella käsittämätöntä että ihmiset alentuvat tuolle tasolle julkisuuden ja rahan takia. 

Itseäni kyllä lähinnä tympäisee ja paljon nämä jutut. En jaksa julkista tirkistelyä.

Vierailija
14/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on viestintää miehen syrjähyppynaisille. "Jos kuvittelette, että voitte ottaa minun paikkani, olette väärässä. Minä olen vaimo, nyt ja ikuisesti. Teitä muita naisia tulee ja menee jatkuvasti."

Vierailija
15/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että Teemu viihdytti lukiokaveriani paatillaan Meripäivillä männävuosina. En tiedä tapahtuiko mitään seksuaalista, mutta ei se kovin normaalilta kuulosta, että keski-ikäinen kutsuu 19v. tyttöjä veneelleen. Näin kuviakin siitä kun olivat siellä ryyppäämässä Teemun kanssa

Vierailija
16/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että Teemu viihdytti lukiokaveriani paatillaan Meripäivillä männävuosina. En tiedä tapahtuiko mitään seksuaalista, mutta ei se kovin normaalilta kuulosta, että keski-ikäinen kutsuu 19v. tyttöjä veneelleen. Näin kuviakin siitä kun olivat siellä ryyppäämässä Teemun kanssa

No olisit kysynyt siltä kaveriltasi jos noin asiasta tiedät. Vai luitko tämänkin jostakin Seiskasta jossa tämä juttu oli.

Vierailija
17/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisiköhän Iltalehti Sirpa Selänteestä seuraavan jutun:

"Somessa kuohuu, lukijat ovat huolissaan Sirpa Selänteen jatkuvista seksielämä-pitoisista haastatteluista. Onko Sirpalla kaikki hyvin?"

Tyyliin Britney Spears ja hänen ig-alastonkuvat.

Vierailija
18/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa ja Teemu on molemmat niin epäseksikkäitä, että ne suorastaan tihkuu vaniljaa. Ei kiinnosta niitten perjantai-illan lähetyssaarnaajat, eikä Sirpan tikkarin imeskelyt. Työtäänhän se vaan tekee, ikuinen kotirouva.

Vierailija
19/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisit kysynyt siltä kaveriltasi jos noin asiasta tiedät. Vai luitko tämänkin jostakin Seiskasta jossa tämä juttu oli.

En lukenut vaan lukiokaveri kertoi itse ja näytti kuvat puhelimestaan. En kysynyt enempää, koska en halunnut tietää. Tästä keissistä ei ole ollut juttua missään lehdissä. Tapahtui 11v. sitten.

Vierailija
20/511 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei kiinnosta julkkikset muutenkaan, mutta kävin nyt katsomassa tuon Sirpa Selänteen haastattelun, kun olette niin kovasti ärsyyntyneet. Mitä tuohon nyt sanoisi. Onhan se noinkin tai voi se olla jotenkin muutenkin. Tämä pariskunta on aina vaikuttanut vähän siltä, että kulissien takana räiskyy, eikä pelkästään hyvällä tavalla. Jotenkin rivien välistä tulee aina luettua että riitelevät paljon. Eivät varmaankaan kuitenkaan koskaan eroa. Jotkut pariskunnat on tällaisia rakkaita riitapukareita.

Seksi ei kerro kyllä liitosta mitään. Omassa avioliitossani seksi oli ainoa yhteinen asia mitä meillä loppujen lopuksi oli ja mikä piti meidät yhdessä vielä pitkään sen jälkeen kun mikään muu ei enää ollut yhdessä kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan