Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut CV-netin kautta töitä?

Vierailija
27.07.2015 |

Tuntuu tuon tekeminen joutavalta turhanpäiväiseltä p*skalta. Tiedätkö ketään, joka olisi saanut töitä tuon kautta ja miltä alalla/minkälaisessa tilanteessa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kans.

Vierailija
2/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saanut. CV-netti on vain yksi nöyryytys- ja kyykytysmetodi lisää, millä työttömät yritetään motivoida lopettamaan veronmaksajien rahoilla loisiminen, kun heidän olostaan tehdään tarpeeksi epämukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tiedä mikä se on. Mutta just oli eilen lehdessä , että tänne kaiattais ihmisiä työnhakijarekisteriin, eli ootko kokeillu duunibuumi.fi

Vierailija
4/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaupungissa pari puhelinmyyntifirmaa käy noita säännöllisin väliajoin läpi ja laittaa geneerisen tule meille töihin -viestin jokaiselle. Palkkaus on tietenkin provisio, jota sitäkään ei saa, ellei ensin myy jonkin tietyn rajan yli.

Vierailija
5/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, en ole saanut. Kukaan ei ole edes käynyt katsomassa cv:tä :D

Edellisen kerran, 2007, pääsin haastatteluun. En saanut töitä.

Vierailija
6/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kerran. Aloittamisella oli kiire ja työpaikka pienellä paikkakunnalla. Olin valmis muuttamaan. Alkuun järjestivät tilapäismajoituksen. Pätkätyö, mutta kumminkin niin pitkä että kannatti lähteä. Markkinointihommia.

CV-netin käyttöliittymä on melkoisen kankea, kuulemma myös työnantajan puolelta. Ei ihme, jos ei tule löydetyksi sieltä.

Vierailija
7/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain unelmaduunin sitä kautta, palkka 2 500 kuussa

Vierailija
8/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut töitä CV-netin kautta, kyseessä kesätyö ja olen lähihoitaja.

Vierailija
9/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku työnantaja hakee työkkärin kautta työntekijöitä on kyseesä joko julkinen puoli (jolloin pakko ilmoittaa työkkärissä) tai sitten niin köyhä firma, että muutama satanen rekrytointi-ilmoituksesta jossain muualla on liian kallista.

Kuka haluaa jälkimmäisiin paikkoihin töihin?

Vierailija
10/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:04"]Ei ole saanut. CV-netti on vain yksi nöyryytys- ja kyykytysmetodi lisää, millä työttömät yritetään motivoida lopettamaan veronmaksajien rahoilla loisiminen, kun heidän olostaan tehdään tarpeeksi epämukavaa.
[/quote]
Eipä tuosta nyt kovin suurta vaivaa ja ajanmenetystä aiheudu, kun cv:nsä sinne lisää. En koe tuota minään kyykyttämisenä, vaan yhtenä mahdollisena lisäkanavana saada töitä. Tosin harvapa työnantaja niitä käy edes katsomassa koskaan. Itselläni on ollut cv järjestelmässä puolitoista vuotta ja tasan yksi henkilö on sitä katsonut. Varmaan TE-viranomainen sekin.

Vierailija
11/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut sitä kautta töitä, eikä cv:täni ole katsottu kertaakaan, ei yhteydenottoja muilta kuin puhelinmyyjiltä.

Vierailija
12/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:20"]

Olen saanut töitä CV-netin kautta, kyseessä kesätyö ja olen lähihoitaja.

[/quote]

Lähihoitaja nyt saa töitä kunhan vaan omaa pulssin. Ei haittaa mitään, vaikka aktiivisuus olisi nolla ja työttömyyspäivinään ei tekisi muuta kuin makaisi kotona ja palstailisi.

Vierailija
13/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut. Juuri meni cv netti vanhaksi ja jakson aikana oli 0 katsojaa. Syksyllä laitan uudelleen, mutta ihan turhaa näyttäisi olevan minun kohdallani.

Vierailija
14/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:21"]

Jos joku työnantaja hakee työkkärin kautta työntekijöitä on kyseesä joko julkinen puoli (jolloin pakko ilmoittaa työkkärissä) tai sitten niin köyhä firma, että muutama satanen rekrytointi-ilmoituksesta jossain muualla on liian kallista.

[/quote]

Työkkäristä ei saa hakijoiksi kuin elämäntapatyöttömiä lusmuja, jotka työkkäritäti on pakottanut hakemaan niitä paikkoja. Lisäksi ongelmana on se, että kun hakeminen on työttömille pakollista, niin joka ilmoitukseen tulee satoja/tuhansia hakemuksia joiden käsittelyyn työnantajalta menee käsittämättömästi resursseja, vaikka lopulta yksikään hakija ei olisi kelvollinen.

Vierailija
15/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mulle kelpaisi oikein mainiosti se köyhä firma, jos työ olisi jotain omaan alaan liittyvää ja palkka edes kohtuullinen.

Vierailija
16/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:30"]

[/quote]

Työkkäristä ei saa hakijoiksi kuin elämäntapatyöttömiä lusmuja, jotka työkkäritäti on pakottanut hakemaan niitä paikkoja. Lisäksi ongelmana on se, että kun hakeminen on työttömille pakollista, niin joka ilmoitukseen tulee satoja/tuhansia hakemuksia joiden käsittelyyn työnantajalta menee käsittämättömästi resursseja, vaikka lopulta yksikään hakija ei olisi kelvollinen.

[/quote]

Ja silti olet varmasti sitä mieltä, että työttömiä täytyy kyykyttää minkä ehtii?

Sitähän tämä juuri on. Niitä hakemuksia tulee satoja ja tuhansia siksi, että työnhakijoiden on tuen menetyksen uhalla haettava paikkaa. On haettava, vaikka itse tietäisi jo ilmoituksen lukiessaan, että ei osaa tehdä ko. työtä. Ei kelpaa selitykseksi "ei mulla ole sähkärin papereita" jos työkkäristä käsketään hakemaan sähköasentajan paikkaa.

Pakko on hakea, eikä todellakaan ole työttömän vika.

Vierailija
17/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen vaikka sydänkirurgiksi jos käsketään. En vieroksu töitä.

Vierailija
18/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanu joo, kaks kertaa jopa.

Vierailija
19/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:30"]

[/quote]

[/quote]

Ja silti olet varmasti sitä mieltä, että työttömiä täytyy kyykyttää minkä ehtii?

Sitähän tämä juuri on. Niitä hakemuksia tulee satoja ja tuhansia siksi, että työnhakijoiden on tuen menetyksen uhalla haettava paikkaa. On haettava, vaikka itse tietäisi jo ilmoituksen lukiessaan, että ei osaa tehdä ko. työtä. Ei kelpaa selitykseksi "ei mulla ole sähkärin papereita" jos työkkäristä käsketään hakemaan sähköasentajan paikkaa.

Pakko on hakea, eikä todellakaan ole työttömän vika.

[/quote]

Tämä! Mut pakotettiin hakemaan lihakauppaan vaikka en koskaan ole ollut töissä palvelutiskillä, en osaa leikata lihaa eikä näin ollen ole edes pätevyyttä. Ei auttanut. En pääsyt onneksi edes haastatteluun tietenkään, kai ne ennemmin ottaa ammattilaisen). Työkkäri uhkaili karenssilla jos en hae ja jos teen huonon hakemuksen.

Vierailija
20/29 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:58"]

Tämä! Mut pakotettiin hakemaan lihakauppaan vaikka en koskaan ole ollut töissä palvelutiskillä, en osaa leikata lihaa eikä näin ollen ole edes pätevyyttä. Ei auttanut. En pääsyt onneksi edes haastatteluun tietenkään, kai ne ennemmin ottaa ammattilaisen). Työkkäri uhkaili karenssilla jos en hae ja jos teen huonon hakemuksen.

[/quote]

Millainen hakemus lihanleikkaajaksi on hyvä?

Minä varmaan lähettäisin normaalin hakemukseni, josta poistaisin kohdat "olen tehnyt vastaavaa työtä aiemmin" kerran en sellaista ole tehnyt. Hakemus on hyvä, mutta eihän se millään lailla lihanleikkaamiseen liittyisi, mutta kun en tiedä lihanleikkuusta mitään.

Lihanleikkaajilla toivon mukaan on hygeniapassi ja muuta koulutusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi