Voisitteko palstakristityt rukoilla puolestani
Olen täysin hajalla ja yksin, tuntuu että sekoan. Tahtoisin uskovia ihmisiä elämääni, tahtoisin itsetuntoni ja -luottamukseni takaisin. Tahtoisin eroon kyynisyydestä ja tästä pahasta olosta. Terapiaan pääsen vasta ensi kuun puolella. En tiedä miten jaksan sinne asti. Olen vasta parikymppinen, mutta tuntuu että elämä on jo ohitse.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:55"]Lue Jesaja 41:10 :) rukoilin sulle voimia ja apua tilanteeseesi. Hienoa että olet pääsemässä terapiaan! :)
[/quote]
Kiitos en ole ap. Mutta kuin luin sanat vessassa niin ripulini katkesi kuin leikaten.
Miksi jeesukselle ei voi lähettää sähköpostia?
Mitkäs jälkeenjääneiden kokoontumisajot täällä on?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:59"]Miksi jeesukselle ei voi lähettää sähköpostia?
[/quote]
Kyllä voi. Osoite on jeesus.kristus@gmail.com.
<3 Jeesus Kristus <3 Minun Herrani ja Kuningas :) Vapiskaa maan asukkaat, Hän palaa takaisin tuomitsemaan elävät ja kuolleet.
Trollaajat voisivat mennä ensin itseensä ja sitten muualle purkamaan tunteitaan. Internetissä riittää tilaa myös toista mieltä olemisella ja mollauksille, mutta ketju jossa masentunut ihminen pyytää rukousapua ei ole oikea paikka.
Olen uskonnoton, mutta ottaa sen verran päähän nuo ateismin airueet, että lähetän puolestasi yleisluontoisen henkisen viestin kenelle tahansa hyvälle jumalolennolle, joka sen vastaanottaa ja on halukas auttamaan.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:46"]
Hei ap! Tilanteesi kuulostaa hyvin samankaltaiselta kuin minunkin ja elämänarvot myös joten haluaisitko jakaa joskus ajatuksia ja ahdistusta kirjoittelemalla sähköpostia? Voisi luoda jonkun anonyymin osoitteen. Siunausta ja voimia paljon sinulle!
[/quote]
Jos sitä nyt sitten uskaltaisi, rahtipossu@gmail.com
Kirjoittele jos siltä tuntuu, siunausta tukuittain takaisin ♥
AP
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:04"]Trollaajat voisivat mennä ensin itseensä ja sitten muualle purkamaan tunteitaan. Internetissä riittää tilaa myös toista mieltä olemisella ja mollauksille, mutta ketju jossa masentunut ihminen pyytää rukousapua ei ole oikea paikka.
[/quote]
Mitä jos menisitte ulisemaan jollekin uskovaisten ikiomalle forumille, jos ei-uskovien läsnäolo aiheuttaa niin suurta peppukipeyttä? Täällä kuka tahansa saa osallistua mihin tahansa keskusteluun, vaikka sinä et niin tahtoisikaan.
Ap
Rukoilin puolestasi. Taivaan Isän rauhaa ja siunausta elämääsi ♥
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:05"]
Olen uskonnoton, mutta ottaa sen verran päähän nuo ateismin airueet, että lähetän puolestasi yleisluontoisen henkisen viestin kenelle tahansa hyvälle jumalolennolle, joka sen vastaanottaa ja on halukas auttamaan.
[/quote]
:D Sait mut nauramaan. Olet ihana, kiitos.
AP
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:04"]Trollaajat voisivat mennä ensin itseensä ja sitten muualle purkamaan tunteitaan. Internetissä riittää tilaa myös toista mieltä olemisella ja mollauksille, mutta ketju jossa masentunut ihminen pyytää rukousapua ei ole oikea paikka. [/quote] Mitä jos menisitte ulisemaan jollekin uskovaisten ikiomalle forumille, jos ei-uskovien läsnäolo aiheuttaa niin suurta peppukipeyttä? Täällä kuka tahansa saa osallistua mihin tahansa keskusteluun, vaikka sinä et niin tahtoisikaan.
[/quote]
Mitä jos sinä et hyppäisi noin hätäisiin johtopäätöksiin ihmisten uskonvakaumuksesta?
voin rukoilla mutta tuskin siitä on mitään apua
Rukoilin. Voit ottaa yhteyttä oman seurakuntaa pappiin tai diakoniin ja saada keskustelu- ja rukousapua sekä tietoa mitä toimintaa paikkakunnallasi on uskoville. Siunausta <3