Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko palstakristityt rukoilla puolestani

Vierailija
27.07.2015 |

Olen täysin hajalla ja yksin, tuntuu että sekoan. Tahtoisin uskovia ihmisiä elämääni, tahtoisin itsetuntoni ja -luottamukseni takaisin. Tahtoisin eroon kyynisyydestä ja tästä pahasta olosta. Terapiaan pääsen vasta ensi kuun puolella. En tiedä miten jaksan sinne asti. Olen vasta parikymppinen, mutta tuntuu että elämä on jo ohitse.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 06:46"]

voin rukoilla mutta tuskin siitä on mitään apua

[/quote]Oletko uskossa oleva kristitty?

[/quote]

Sillä ei ole väliä, sillä rukoilu on turhaa hommaa kuitenkin. Se on vain toivomista ankarasti. Kukaan ei ole kuuntelemassa.

[/quote]Rukoilen sinunkin puolestasi. Herra kuulee :)

Vierailija
22/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:33"]

Rukoileminen osoittaa epäluottamusta Kaikkivaltiaan suunnitelmaa kohtaan.

"Tapahtukoon Sinun tahtosi" opetti Jeesus rukoilemaan.

[/quote]Höpöhöpö. Jumala/Jeesus tahtoo että rukoilemme, turvaudumme häneen ja olemme vuorovaikutuksessa kanssaan.

Aina kannattaa ja voi rukoilla.

[/quote]

Eli vaatii nöyristelyä ja anelua. Ei, se ei ole vuorovaikutusta, että ensin isketään vitsauksella ja pakotetaan polvistumaan ja odotetaan kiitosta, kun ei enää kiusata.

[/quote]Sinä et taida kuulua ap:n tarkoittamaan kohderyhmään koska tuosta ei ole kyse elävässä suhteessa Jumalaan, vaan kuulostat ihmiseltä joka ei ole uskossa ja kaikenlisäksi vihamielinen olentoa johon ei edes usko kohtaan.

Aito kristitty tietää ja ymmärtää mistä uskossa ja rukouksessa on kyse. Tai ainakin ymmärtää miksi se kannattaa.

[/quote]

"Moon oikias, soot vääräs" ja näin on taas Aidosti Uskova Kristitty väistänyt vaikean aiheen, kuin Muhammad Ali oikean suoran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin.

Suosittelen ap sinulle luettavaksi kirjaa Sarah Young: Jeesus kutsuu. Itse sain ahdistuneimmillani siitä tosi paljon lohtua, ja koin Jumalayhteyttä. Mulle Raamattu on aina ollut vähän vaikea lukea.

Vierailija
24/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoillaan.

Vierailija
25/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä miten sana kristitty vetää ei-uskovia puoleensa kuin hunaja karhuja..

Ei kannata reagoida niihin kommentteihin joissa selkeästi halutaan vain vängätä ja kuvitellaan olevan voitokkaita.

Ap minäkin rukoilen sinun ja muiden tässä ketjussa vastanneiden uskovien puolesta.

Vierailija
26/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestäsi. Siunausta sinulle, Elämän kääntymistä valoon.

Vierailija
27/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten  apu kelpaa? Noh et ole valmis, eikä siis enenpää helmiä sioille. t. nro 5

Vierailija
28/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:38"]

On se jännä miten sana kristitty vetää ei-uskovia puoleensa kuin hunaja karhuja..

Ei kannata reagoida niihin kommentteihin joissa selkeästi halutaan vain vängätä ja kuvitellaan olevan voitokkaita.

Ap minäkin rukoilen sinun ja muiden tässä ketjussa vastanneiden uskovien puolesta.

[/quote]Olemme sodassa pahan henkivaltoja vastaan. Liha ja veri ei ole vihollisemme. Siunausta myös sinulle! Rukoilkaa myös minunkin puolestani, minulla on koko vuosi ollut sairautta ja koetusta, valmistaako Herra mua johonkin? Vähän jännittää. Minäkin tarvitsen muita uskovia, tarvitsen myös toimeentulon: jotta voisin jatkaa evankeliointia/taidetta.

Vierailija
29/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on keskustelupalsta, jossa saa varmaankin olla myös eri mieltä asioista? Vai oliko tämä selkääntaputtelupalsta, jossa kaikki myötäilevät toisiaan ja nyökyttävät tahdissa päätään?

Vierailija
30/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:47"]

[/quote]

Tämä on keskustelupalsta, jossa saa varmaankin olla myös eri mieltä asioista? Vai oliko tämä selkääntaputtelupalsta, jossa kaikki myötäilevät toisiaan ja nyökyttävät tahdissa päätään?

[/quote]

Oletpas harvinaisen yksinkertainen, vai esitätkö vain? Jos jo otsikossa ap pyytää PALSTAKRISTITTYJÄ RUKOILEMAAN PUOLESTAAN, miten ihmeessä voisit kuvitella että tämä ketju olisi sinun paikkasi? Tulla irvailemaan ahdistuneelle ihmiselle? Mene sinä keskustelemaan vaikka niistä pinppikarvoista.

Vierailija
31/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32: on eri asia aloittaa keskusteluketju jostain aiheesta kuin esittää (rukous)pyyntö nimenomaan tietynlaisille ihmisille eli tässä tapauksessa uskoville. Aiheessa voi aina pysyä, nyt ei haettu keskustelua eikä väittelyä, ei myöskään selkääntaputtelua vaan rukoustukea ja rohkaisua (muilta) kristityiltä.

AP:lla on selkeästi hätä ja huoli, minusta on rumaa ja julmaa tulla lannistamaan häntä.

Hyvät tavat ja toisten kunnioitus olisi ihan miellyttävä ja arvostettava ominaisuus myös ateisteilla.

Aloita oma ketju jossa keskustellaan ja esitetään väitteitä/vastaväitteitä.

Vierailija
32/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PSALMIT 25

1. Daavidin virsi. Sinun tykösi, Herra, minä ylennän sieluni,

2. Jumalani, sinuun minä turvaan; älä salli minun joutua häpeään, älkööt viholliseni saako riemuita minusta.
3. Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.
4. Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.
5. Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet minun pelastukseni Jumala. Sinua minä odotan kaiken päivää.
6. Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.
7. Älä muista minun nuoruuteni syntejä, älä minun rikoksiani; muista minua armosi mukaan, hyvyytesi tähden, Herra.
8. Hyvä ja vakaa on Herra; sentähden hän neuvoo syntiset tielle.
9. Hän johdattaa nöyriä oikein, hän opettaa nöyrille tiensä.
10. Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
11. Nimesi tähden, Herra, anna anteeksi minun syntivelkani, sillä se on suuri.
12. Kuka on se mies, joka Herraa pelkää - sen hän neuvoo tielle, joka hänen on valittava.
13. Hänen sielunsa saa nauttia hyvää, ja hänen jälkeläisensä perivät maan.
14. Herran neuvo on tunnettu niille, jotka häntä pelkäävät, ja hän ilmoittaa heille liittonsa.
15. Minun silmäni katsovat alati Herraan, sillä hän päästää minun jalkani verkosta.
16. Käänny minun puoleeni, armahda minua, sillä minä olen yksinäinen ja kurja.
17. Minun sydämeni pakahtuu tuskasta; päästä minut ahdistuksistani.
18. Katso minun kurjuuttani ja vaivaani, anna kaikki minun syntini anteeksi.
19. Katso minun vihollisiani, kuinka heitä on paljon, ja he vihaavat minua väkivaltaisella vihalla.
20. Varjele minun sieluni ja pelasta minut. Älä salli minun tulla häpeään, sillä sinuun minä turvaan.
21. Nuhteettomuus ja oikeamielisyys varjelkoon minua, sillä sinua minä odotan.
22. Jumala, vapahda Israel kaikista ahdistuksistansa.

Vierailija
33/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voin! Rukoilen sinulla voimaa ja apua! Jaksaisitko käydä lähikirkossasi, jätä sinne rukouspyyntö, ihan vain hiljaisuudessa istuminenkin saattaa parantaa oloasi. Voisit myös kysyä, pääsisitkö diakonin kanssa lähiaikoina juttelemaan :) siunausta sinulle!

Vierailija
34/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan ylösotto lähellä mutta kukaan ei tiedä tarkkaa aikaa. Valvokaa!

Vierailija
35/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille rukoilijoille, olo on jo hieman parempi.

Istuin viime yönä pitkään ulkona yhden hylätyn talon luona, kun tuntui että seinät kaatuu päälle. Itkin ja ihmettelin miksi mun täytyy tälläinen polku käydä läpi. Voimat on aivan loppu, eikä menneisyys jätä rauhaan. Ne ihmiset jotka mut tähän pisteeseen vuosia sitten ajoivat, vaikuttavat muistoissa edelleen. Tuntuu että henkisesti mut on kuihdutettu ja nyhdetty aivan loppuun. Itkettää se miten elämä on mennyt. Lapsena olin se kulmakunnan aurinko ja aina iloinen ja positiivinen, nykyään pelkään ihmisiä enkä luota kehenkään. Halveksun ja haukun itseäni. Välillä oon rukoillu Isää ottamaan mut takaisin kotiin yön aikana, vaikka tiedän ettei Hän sellaista tee. Jeesus on ainoa pelastusrengas ja tukipilari, jossa mä roikun kiinni henkeni hädässä. Ei mulla ole mitään muuta.

Terapiaa odotellessa.

Herra siunatkoon teitä jokaista, myös teitä ivaajia vaikkei ketju teille ja uskontoväittelyyn ollutkaan tarkoitettu.

AP

Vierailija
36/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:47"]

[/quote]

[/quote]

Oletpas harvinaisen yksinkertainen, vai esitätkö vain? Jos jo otsikossa ap pyytää PALSTAKRISTITTYJÄ RUKOILEMAAN PUOLESTAAN, miten ihmeessä voisit kuvitella että tämä ketju olisi sinun paikkasi? Tulla irvailemaan ahdistuneelle ihmiselle? Mene sinä keskustelemaan vaikka niistä pinppikarvoista.

[/quote]

Mitä irvailua on siinä, että varoittaa rukoilun olevan Jumalanpilkkaa? Jumala ei ole mikään joulupukki, jolle esitetään toiveita.

Vierailija
37/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!!!! :)

Vierailija
38/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.-- Ilm.21

Niin ihanaa tulee olemaan taivaassa!

Vierailija
39/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:32"]

1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.-- Ilm.21

Niin ihanaa tulee olemaan taivaassa!

[/quote]

Jos lapsesi on ateisti tai muuten mielestäsi harhaoppinen ja joutuu kuoltuaan helvetin ikuiseen kidutukseen, niin onko sinulla silti siellä taivaassa ihanaa kun tiedät lapsesi kärsivän?

Vierailija
40/55 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Tilanteesi kuulostaa hyvin samankaltaiselta kuin minunkin ja elämänarvot myös joten haluaisitko jakaa joskus ajatuksia ja ahdistusta kirjoittelemalla sähköpostia? Voisi luoda jonkun anonyymin osoitteen. Siunausta ja voimia paljon sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi