Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni katsoi tämmöistä koulutanssivideota. Miten suhtautua?

Vierailija
02.08.2015 |

Itse en ollut kotona, oli jäänyt koneelle auki välilehdet. Kun klikkasin niin mies tunnisti videossa soivan kappaleen toisesta huoneesta, ilmeisen monta kertaa katsonut. Onhan nuoret nättejä, mutta eikö tämä ole aika pedaria? Nuohan useimmat näyttää noin 11-13 v. 

Meillä on 2 pientä tytärtä...kiva kun isi on noin lojaali tyttölasten kunniaa kohtaan, ei varmaan tunnu kivalta jos muutaman vuoden päästä omia tyttöjä kuolataan aikuisten miesten toimesta. 

Pitäiskö mun erota vai onko tuollainen aikuisen miehen käytös tosiaan täysin normaalia nykyisessä yliseksuaalisessa maailmassa? Niin ja kotona ei todellakaan tarvitse kärsiä puutteesta miehen, siitä ei ole kyse, olen todella aktiivinen sillä saralla. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein videota katsoi. Kauheeta.

Vierailija
2/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku karhupukuinen pällistelee lavalla -> Miehesi on siis furry? turri tai mikä hitto se suomeksi olikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä venakkomeinikiä. Siellä kasvaa uusi sukupolvi postimyyntivaimoja sovinistisioille.

Vierailija
5/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tanssihommahan oli uutisissakin jokin aika sitte... oli noussut kohu kun teinitytöt tanssi tuohon malliin jossain juhlissa. Ehkä ja toivottavasti miehesi on vaan linkannut tohon videoon jonku uutisen kautta?

Vierailija
6/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:47"]

Tyypillistä venakkomeinikiä. Siellä kasvaa uusi sukupolvi postimyyntivaimoja sovinistisioille.

[/quote]

Kakkoseksi jäät. Vituttaako? :)

Vierailija
7/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hän ei katsonut sellaista videota, jossa esitellään amerikkalaisten yläasteen tyttöjen  kehonrakennuskisoja. Se on nimittäin USA:ssa yleinen tapa, yläasteikäiset harrastavat bodausta ja kouluissa sitten järjestetään kisoja, joissa pullistelevat lihaksiaan. Se vasta perverssiä olisi ollutkin, jos olisi katsonut.

Vierailija
9/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEH, nyt meistäkin on aika moni sen katsonut.

Toivottavasti ei jäädä kiinni :D

Vierailija
10/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikkien mielestä on normaalia, tosi surullista. Muistan kyllä oikein hyvin kun itse olin noin 11 ja aikuiset miehet alkoivat ehdottelemaan, lapsuus ja ruusuisen elämän harhakuvat loppuivat siihen. 

-Ap

Vierailija
11/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelit noiden tanssijoiden iän? 

Vierailija
12/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:55"]

Mistä tiedät että se on ihan innoissaan katsellut? Minä katsoin nyt videon. Olin niin huvittuneen järkyttynyt - pedobear siellä tyttöjen keskellä kruunaa kokonaisuuden - että näytin miehelleni. Hänkin nauroi, ja voisi ehkä joskus linkata kaverilleen huumorimielessä. 

Ehkä mies on katsonut tällaisissa fiiliksissä.

[/quote]

1. Mieheni ei ole huumorimiehiä.

2. Mukava kun teillä oli hauskaa. Minua ei saa huvittuneeksi lasten esittäminen seksiobjekteina. 

3. Pointti tässä ei ole että olisin esim. mustasukkainen lapsista, vaan se että mielestäni on väärin että lapsiraukkoja laitetaan tuollaiseen ja aikuiset heitä sitten kuolaavat ja myös hyväksikäyttävät. 

-Ap

[/quote]

En sanonut että sinä olisit mustasukkainen näistä lapsista, eli taisi nyt vähän kalikka kalahtaa ennen kuin se edes lähti kädestä.

Olit pahoillasi aloituksessa siitä että isi ei kunnioita tyttölasten "kunniaa", sekä pohdit "Pitäiskö mun erota vai onko tuollainen aikuisen miehen käytös tosiaan täysin normaalia nykyisessä yliseksuaalisessa maailmassa". Ei varsinaisesti kommentaaria itse ilmiöön, siis, vaan pohdit miehesi motiiveja. Yritin tähän sanoa, että ehkä mies ei ole kuolannut näitä lapsia kuten heti oletat, vaan ollut järkyttyneen huvittunut ja siksi katsonut videon.

Mutta hyvä että olet kuitenkin parempi ihminen kun et reagoi järkytykseen huvittuneisuudella.

Vierailija
13/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että se on ihan innoissaan katsellut? Minä katsoin nyt videon. Olin niin huvittuneen järkyttynyt - pedobear siellä tyttöjen keskellä kruunaa kokonaisuuden - että näytin miehelleni. Hänkin nauroi, ja voisi ehkä joskus linkata kaverilleen huumorimielessä. 

Vierailija
14/14 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 12:55"]

[/quote]

1. Mieheni ei ole huumorimiehiä.

2. Mukava kun teillä oli hauskaa. Minua ei saa huvittuneeksi lasten esittäminen seksiobjekteina. 

3. Pointti tässä ei ole että olisin esim. mustasukkainen lapsista, vaan se että mielestäni on väärin että lapsiraukkoja laitetaan tuollaiseen ja aikuiset heitä sitten kuolaavat ja myös hyväksikäyttävät. 

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan