Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekevätkö naiset baarissa aloitteita vain itseään korkeampitasoisille miehille?

Vierailija
02.03.2022 |

On sanottu, että silloin, kun naiset tekevät aloitteita, niin ne tekevät niitä itseään korkeampitasoisille miehille, tyypillisesti 2 pykälää korkeampitasoisille: tason 5 nainen yrittää iskeä taso 7 miestä, tason 6 nainen tason 8 miestä jne.

Tuo pätee varmaan ainakin baareissa, joissa naiset ylipäätään tekevät harvoin aloitteita. Mutta silloin, kun tekevät, niin miksi itseään korkeampitasoisille? Siksi, että ne samaa tasoa olevat miehet tulevat iskemään niitä naisia eikä niiden tarvitse siksi tehdä aloitteita. Aloitteella ei nyt tässä tarkoiteta katsetta miehen suuntaan, vaan sitä, että nainen lähestyy miestä ja avaa itse keskustelun.

Muussa elämässä tuo ei välttämättä päde ihan samalla tavalla. Ja jos, joku nyt kysyy, että onko kaikki miehet suhteessa itseään alempitasoisen naisen kanssa, niin ei tietenkään. Syyt on lähinnä nämä: a) miehet ylipäätään tekevät useammin aloitteen kuin naiset, b) usein suhde syntyy esim. työpaikalla tai kaveripiirissä, jossa tavallaan vain ajaudutaan vähitellen tutustumisen kautta yhteen ilman, että kumpikaan teki ihan suoraa aloitetta c) tavataan nettideitin kautta, jossa ensimmäisen viestin lähettää yleensä mies, koska miehistä on ylitarjontaa ja ne ovat siksi "naisten markkinat".

Kysymys:

Jos joku palstan nainen on tehnyt aloitteita baarissa, niin minkälaisille miehille? Ovatko pitkiä vai lyhyitä? Ylipainoisia vai hoikkia? Komeita, tavallisen näköisiä vai suorastaan rumia? Ekstrovertteja vai introvertteja? Kaveriporukkansa kingejä, niiden siipimiehiä vai seinäruusuja? Itsevarman vai epävarman oloisia?

Kommentit (246)

Vierailija
221/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nämä topat menee aina tähän. Aletaan lällättelemään tyhmille naisille 😅

Kertoo täällä vierailevien miesten henkisestä iästä...

Vierailija
222/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijottelin, vilkuilin ja hymyilin hetken sillä tavalla, että varmasti tajusi, ja pian hän nousikin pöydästä ja tuli luokseni juttelemaan.

Mä en tee tuota enää miehenä, koska baareissa ja yökerhoissa on niin paljon näitä vedättäjänaisia. Tehdään ensin tuota, eli katsellaan muka kiinnostuneena useaan otteeseen ja joskus nykäistään jopa hihasta ohi mennessä, ja sitten kun itse menee tekemään sen aloitteen niin ei saa kuin suoran torjunnan tai pahimmassa tapauksessa solvauksen. 

Nuo on niitä naisia jotka käyvät kokeilemassa arvoansa baarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten maailmassa menee niin, että jos nainen alkaa tekemään aloitetta, kohde on hyvin tasokas mies. Muille ei aloitteita tehdä, koska ne heikommat miehet tekevät niitä ihan itse ihan riittämiin. Jos heikko mies ei ole aloitteellinen, nainen ei edes näe häntä.

miehen tasokkuuden määrää; huoliteltu ulkonäkö joka huokuu vaurautta, treenattu kroppa joka viestii taloudellisesti riippumattomasta elämäntavasta...

Sitten pitää varmaan kehittää itsensä tuollaiseksi, jos on mies ja haluaa saada aloitteita.

jeph laitan eurojackpotin vetämään joka perjantai. mutta jos voitan miksi tuhlaisin aikaa suomalaiseen naiseen?

No tämä,minä ainakin otan eron sillä sekunnilla kun huomaan voittaneeni reilusti 😆

Vierailija
224/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten maailmassa menee niin, että jos nainen alkaa tekemään aloitetta, kohde on hyvin tasokas mies. Muille ei aloitteita tehdä, koska ne heikommat miehet tekevät niitä ihan itse ihan riittämiin. Jos heikko mies ei ole aloitteellinen, nainen ei edes näe häntä.

miehen tasokkuuden määrää; huoliteltu ulkonäkö joka huokuu vaurautta, treenattu kroppa joka viestii taloudellisesti riippumattomasta elämäntavasta...

Sitten pitää varmaan kehittää itsensä tuollaiseksi, jos on mies ja haluaa saada aloitteita.

jeph laitan eurojackpotin vetämään joka perjantai. mutta jos voitan miksi tuhlaisin aikaa suomalaiseen naiseen?

No tämä,minä ainakin otan eron sillä sekunnilla kun huomaan voittaneeni reilusti 😆

Naisen helpotus.

Miksi miehet kuvittelee naisten jäävän kyynelehtimään 💩 perään?

Vierailija
225/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et koskaan. Miksi ihmeessä roikut liitossa, joka ei merkitse sinulle mitään? Pelottaako sinua vai etkö osaa laittaa eroa vireille?

Vierailija
226/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koetko sinä tyytyneesi omantasoiseesi naiseen vaiko itseäsi matalammalla tasolla olevaan?

Varmaan olen saanut sellaisen, jonka ansaitsen. Täyspäisen, töissä käyvän naisen. Ulkonäöllisesti olen varmaan jossain mielessä ylempänä kuin hän, koska olen kuitenkin normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa. Mutta on tämäkin on enemmän kuin koskaan uskoin tulevani saamaan, nimenomaan sen jatkuvan elämän varrella saamani palautteen perusteella.

Eli olet siis mielestäsi joutunut "tyytymään" itseäsi alemman tasoiseen, kun oot "normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa"?

Jossain mielessä olen tyytynyt, mutta kokonaisuutena en välttämättä koe näin. Tuonhan on kyllä huomattu olevan naisille kirosana tuo tyytyminen, tai ainakaan naisella sitä ei ole helppoa myöntää. Eli tässäkin ollaan taas valheellisia lähinnä itselle, sillä en usko että läheskään kaikki naisetkaan ovat sitä unelmien prinssiään löytäneet, vaan pikkuisen on jouduttu ehkä tyytymään siihen "minulle hyvä ja sopiva" -vaihtoehtoon. 

Minun elämässä on ollut vain yksi mies, jonka kanssa olen edes kuvitellut voivani hankkia parisuhteen ja perustaa perheen. En missään nimessä olisi ruvennut mihinkään vakavaan, jos olisin ajatellut "no ollaan nyt yhdessä, hankitaan koti ja lapsia, mutta etsin koko ajan parempaa". Elämä kyllä lyö usein ja kovaa, joten niistä ei selviä ellei suhteen perusta ole vankka. Mekin oltaisiin erottu, jos kyseessä olisi ollut tyytymissuhde.

Vierailija
227/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koetko sinä tyytyneesi omantasoiseesi naiseen vaiko itseäsi matalammalla tasolla olevaan?

Varmaan olen saanut sellaisen, jonka ansaitsen. Täyspäisen, töissä käyvän naisen. Ulkonäöllisesti olen varmaan jossain mielessä ylempänä kuin hän, koska olen kuitenkin normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa. Mutta on tämäkin on enemmän kuin koskaan uskoin tulevani saamaan, nimenomaan sen jatkuvan elämän varrella saamani palautteen perusteella.

Eli olet siis mielestäsi joutunut "tyytymään" itseäsi alemman tasoiseen, kun oot "normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa"?

Jossain mielessä olen tyytynyt, mutta kokonaisuutena en välttämättä koe näin. Tuonhan on kyllä huomattu olevan naisille kirosana tuo tyytyminen, tai ainakaan naisella sitä ei ole helppoa myöntää. Eli tässäkin ollaan taas valheellisia lähinnä itselle, sillä en usko että läheskään kaikki naisetkaan ovat sitä unelmien prinssiään löytäneet, vaan pikkuisen on jouduttu ehkä tyytymään siihen "minulle hyvä ja sopiva" -vaihtoehtoon. 

Jätin miesystäväni huomatessani, että hän oli mielestään tyytynyt minuun. Olin koulutetumpi, sosiaalisempi, hoikka, elämäntavat ja mielenterveys kunnossa, ei riippuvuuksi jne., mutta tällä miehellä oli ollut joskus vakavista mielenterveysongelmista kärsinyt "uskomattoman kaunis" nainen, niin samanlainen oli ilmeisesti haaveissa. En jäänyt tuottamaan hänelle jokapäiväistä pettymystä olemassaolollani ja siitä pitäen hän onkin ollut yksin.

Vierailija
228/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh mulle kelpaa vain komeat miehet ja mielellään akateemiset.

Mutta kelpaatko sinä komeille, akateemisille miehille...

Vierailija
229/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh mulle kelpaa vain komeat miehet ja mielellään akateemiset.

Mutta kelpaatko sinä komeille, akateemisille miehille...

Akateemisia voivat olla taiteilijat (esim. tanssija, viulisti, kuvataiteilija) tai humanisti (etnologi, historian opettaja) tai vaikka tähtiteteilijä ja dippainssi. Niputatteko kaikki nämä yhteen?

Itselläni on maisterin paperit sekä 4 ammatillista tutkintoa vähän laidasta laitaan. Kiva aina kuunnella, miten asenteellisesti jotkut ihmiset puhuvat juuri siitä toisesta porukasta. Vaikka totuushan on se, että hyviä tyyppejä löytyy kaikista rymistä kuten huonojakin. Vain ihmisen luonteella on väliä, jos etsii parisuhdetta. Jos puolestaan etsii koristetta tai hyödykettä, niin silloin ulkonäkö tai raha saattaa olla valintaperuste.

Vierailija
230/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yhteys näillä asioilla on keskenään?

Vierailija
231/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa viihtyvät tyypit eivät kiinnosta. Joten en tee. Baari on viimeinen paikka missä kenenkään kannattaa tehdä aloitteita. Tiedän monia ,jotka ei viitsi edes lähteä kavereiden kanssa baariin koska ääliö miehet tunkee jauhamaan paskaa ja tekemään aloitteita.

No höh, minä en varmaan olisi koskaan päässyt seurustelemaan jos en baareissa olisi pyörinyt. Nykyäänkin sinne on pakko mennä joskus näyttäytymään, jos meinaa naisten kanssa päästä tekemisiin. Muualla en niitä tapaa tai ei ole sellaista tilannetta jossa lähestyminen olisi sosiaalisesti hyväksyttyä, eikä noista Tindereistä ja muistakaan näytä apua olevan.

Sori nyt vaan, jos joillakin on ongelmana että saadaan liikaa kiinnostusta. Voi teitä raukkoja.

Vierailija
232/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut tätä tasokeskustelua lukea, mutta olen tehnyt aloitteita sellaisille miehille, jotka minua miellyttävät. Ulkonäöllisesti ei ole tiukkoja kriteereitä, vaan ihan fiiliksen mukaan. En tiedä mitä tasoa he ovat olleet, enkä myöskään ole miettinyt omaa tasoani

Ei sitä tarvitse miettimällä miettiä, se on jokaisella takaraivossa.

Vierailija
233/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tässä on se, että miehet eivät tunnu ymmärtävän naisia lainkaan. Ensinnäkään, maiset eivät tee yleensä irtosuhteilla yhtään mitään, joten naisilla ei ole mitään syytä tehdä baareissa minkäänlaisia aloitteita. Naiset haluavat romanttista rakkautta, ja seksiä, missä nainenkin saa orgasmin, ja sitä ei humalaiselta baarimieheltä saa. Joten jos nainen tekee aloitteen, siihen täytyy olla jokin erityinen syy. Ei riitä, että joku nyt vaan on tarjolla oleva mies.

Mistäs nainen tietää onko tarjolla irtoseksiä vai parisuhde, kun baarissa tapaa miehen? Minulla on useampi parisuhde alkanut baarista, vaikka ehkä seksi on alunperin ollut se lyhyen tähtäimen tavoite.

Vierailija
234/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille baari= naiset ovat tulleet jakamaan bimberoaan. Varsinkin yökerhot ja menomestat.

Vierailija
235/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt päästään ensinkin siihen että jokainen lähestyminen ei ole aloite. Voitteko miehet kuvitella että voin puhua ihan muuten vaan?

Ette. Niinpä. Joten en lähesty miehiä baarissa koska en tee aloitteita. Jutella voisin kyllä mutta se ymmärretään lähtökohtaisesti väärin joten antaapa olla. Jätän suosiolla puheet niille räväköille naisille jotka ovat iloisia ilahduttajia.

Jokainen lähestyminen naiselta on katsottava aloitteeksi, koska se on niin harvinaislaatuinen tapahtuma. Nainen ei tyypillisesti lähesty edes niitä miehiä, joista kiinnostuvat romanttisesti, puhumattakaan niistä miehistä jotka eivät ole kiinnostavia. Joten jos nainen lähestyy, siinä on 99 kertaa sadasta oltava jotain erityistä takana.

Vierailija
236/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain söpöä kundia tanssimaan joka oli "liian laiha" ollakseen mun tasoa, kun itse en ole kovinkaan laiha, mutta hän oli riittävän selvinpäin ja kuten sanottu söpö. Tanssittiin pari hidasta ja loppuillasta hän puolestaan haki mua tanssiin ja siitä jatkoille. Niin öö, oltiinko me siis samaa tasoa vai ei? Ja kumpi oli parempitasoinen?

Johtivatko jatkot johonkin pidempiaikaiseen, vai oliko vain kännistä ilonpitoa? Sellaiseen miehet kelpuuttavat myös alempitasoisia naisia. Varsinkin jos on seksiä tarjolla, emme kovasti nirsoile sen kanssa.

Toisaalta voi olla että olitte suunnilleen samantasoisia, pelkkä laihuus ei vielä tee miehestä mitään supertavoiteltua hottista.

Vierailija
237/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä aloittaja on saanut sen kirkkaan käsityksen, että miehet olisivat korkeatasoisempia kuin naiset?

Koska palstalla kaikki miehet on aina kasin tasoisia ja naiset kutosia.

Koska palstan miehet eivät ymmärrä naisia, ja luulevat, että matalasti koulutettu mies voisi olla kasin mies, vain siksi, että harrastaa jotain liikuntaa. Naiset määrittelevät sen, mikä on haluttu mies, ja ne ominaisuudet, joita jotkut miehet naisissa arvostavat, eivät välttämättä herätä naisissa mitään tunteita.

Kouluttamaton rikollinenkin voi olla naisten silmissä kasin mies, jos miehellä on ulkonäköä ja kuninkaan elkeet.

Vierailija
238/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn miehiä, jotka miellyttävät omaa silmääni. Siinä se.

Ja yleensä ihmisten silmää miellyttää oma ulkonäkötaso ja siitä ylöspäin.

Vierailija
239/246 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan nainen ottaisi miestä, johon ei ole oikeasti rakastunut? Mitä ihmettä siitä kukaan saisi? Joten joo, en ole tyytynyt, tietenkään. Enkä ikinä kirjoittaisi miehestäni halventavasti edes nimettömänä.

rakkaus on tunne. tunne pohjautuu sen hetkisiin mielikuviin. mielikuvat vaihtuu kun saa lisää tietoa sitä myöten myös tunteen muuttuu. toisin sanoen tunteiden varassa ei kannata tehdä mitään tärkeitä päätöksiä varsinkaan parisuhdetta jossa luodaan viattomia sivullisia eli lapsia.

mikään ei ole niin ailahteleva kuin nainen tunteineen.

Newsflash: lasten hankkiminen edellyttää yleensä seksiä. Seksi edellyttää, että se toinen osapuoli koetaan haluttavaksi, puoleensavetäväksi, seksikkääksi. Useimmiten se edellyttää tunteita, jopa sitä rakkautta. Toki intohimokin riittää.

Olisi aika outo ajatus kiehnätä intohimoisesti sellaisen miehen kyljessä seksiä haluten, jolle on laskenut jonkun tasonumeron ja sen perusteella arvioinut, että tähän minun nyt kannattaa tyytyä.

Newsflash sinnekin: seksuaalinen himo/ lisääntymisvietti ja rakkaus on kaksi eri asiaa. 

Vastasin kommenttiin "tunteiden varassa ei kannata tehdä mitään tärkeitä päätöksiä varsinkaan parisuhdetta jossa luodaan viattomia sivullisia eli lapsia".

Mitä tarkoitat tuolla, että seksuaalinen himo/lisääntymisvietti ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa? Minusta kun ne molemmat nimenomaan ovat tunteita. Ja minkä varassa niitä päätöksiä siis pitäisi tehdä?

alkukantainen vietti tai vaisto ei ole tunne.
"Vietti on käyttäytymismalli, joka yksilöllä on ilman ennakkokokemusta. Esimerkiksi pennun imemisreaktio, kun se pääsee emän nisälle on viettitoiminto."

"Tunne tai emootio on jonkin tuntemuksen kuten mielihyvän tai mielipahan sävyttämä tietoinen elämys"

päätökset tehdään järkipohjalta.

Päätökset mihin? Että tuon ihmisen kanssa haluan parisuhteen ja lapsia, vaikka minulla ei ole tunteita häntä kohtaan? Koska

a) En tunne minkäänlaista intohimoa häntä kohtaan

b) Tunnen häntä kohtaan vain intohimoa?

Minusta a on aika mahdoton, koska sellaisessa suhteessa ei ole seksiä, ja b on väärä peruste suhteelle, jossa halutaan lapsia.

mikään ei ole niin ailahteleva kuin nainen tunteineen

Vierailija
240/246 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenelle tekevät, mutta itse olen satoja kertoja käynyt pubeissa ja yökerhoissa eikä kertaakaan ole nainen tullut iskemään tai edes juttelemaan. Kerran eräs nainen tuli tiskillä viereen ja kertoi, että jos ostan hänelle drinkin niin hän voi jutella minulle. En ostanut. Ostin vain itselleni kaljan.