Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri odottaa neljättä lasta ja tupakka maistuu

Vierailija
27.09.2006 |

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen periaatteessa samaa mieltä siitä, että kohtuus kaikessa, mutta ihan kaikkeen tätä ei voi soveltaa. Raskaudenaikaiseen tupakointiin ei ole mitään muuta kohtuullista rajaa kuin täysi savuttomuus. Piste.

Vierailija
22/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikainen tupakointi olisi minusta ihan hyvä peruste lapsen huostaanotolle sen synnyttyä. Jos ihminen on niin typerä, vastuuton ja itsekäs, että polttaa odottaessaan, hän ei ole kelvollinen äidiksi ja lapsen on parempi jossain muualla.

27=32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäänsä tekee mitään mikä pahoittaa lapsen mielen yms. on huono äiti.

Vierailija
24/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olisin enemmän huolestunut viinaa juovista kuin tupakoivista mammoista. Olen kuitenkin sitä mieltä että pari tupakkaa sallittua ja esim. pullo siideriä.

Enkä ole itse polttanut tai juonut raskausaikana.

Samaa mieltä, kohtuus kaikessa on hyvä ohje

Vierailija
25/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole lapsesi..

Vierailija
26/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 26, oikea lääketieteen asiantuntija puhuu..

Juu, voihan sitä tehdä kaikenlaista eikä silti välttämättä satu mitään, mutta kyllä minä ihmettelen, millainen ihminen voi oman nautintonsa takia saattaa syntymättömän lapsensa tuntikausiksi tuskaiseen tilaan, jossa tämä ei saa kunnolla happea ja pyörii tuskissaan pienen sydämen hakatessa tuhatta ja sataa. Tämänhän tupakka tekee."

Olen itse aina halveksinut raskauden aikana tupaikoivia naisia, vaikka nuorempana poltinkin itsekin 10 vuotta. Ja nyt halveksin entistä enemmän.

Vierailija
27/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

Vierailija
28/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettomuutta aiheuttaa niille vatsavauvoille...lista on oikeasti aika mahdottoman pitkä.

Vierailija:

Vierailija
29/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden savustettu sperma aiheuttaa samat ongelmat, pienempä syntymäpainoa myöden.

Vierailija
30/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi edes koskea ihmiseen, joka polttaa tupakkaa, saati että tekisin lapsen sellaisen kanssa.

Vierailija
31/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En voisi edes koskea ihmiseen, joka polttaa tupakkaa, saati että tekisin lapsen sellaisen kanssa.

Vierailija
32/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti. meillä ei kumpikaan polta ja se on itsestäänselvyys. jos jostain käsittämättömästä syystä mieheni alkaisi polttaa niin saisi hankkia oman kämpän ja oman elämän. silloin hän olisi varmaan jo muutenkin muuttunut minulle vieraaksi ihmiseksi.

en kyllä käsitä, miten kukaan voi nykyaikana puolustella raskaana polttamista???

Vierailija
33/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan oikeasti. meillä ei kumpikaan polta ja se on itsestäänselvyys. jos jostain käsittämättömästä syystä mieheni alkaisi polttaa niin saisi hankkia oman kämpän ja oman elämän. silloin hän olisi varmaan jo muutenkin muuttunut minulle vieraaksi ihmiseksi.

en kyllä käsitä, miten kukaan voi nykyaikana puolustella raskaana polttamista???

Vierailija
34/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D, repeän suorastaan. olen aina säälinyt ihmisiä, jotka polttavat, koska se jos jokin on säälittävän huonon itsekurin merkki.

Vierailija
35/53 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mieheni alkaisi polttamaan tupakkaa, on aivan mahdotonta. Sama toisinpäin. Mieheni vihaa tupakoijien löyhkää, joten hänkään ei pystyisi tupakoijan kanssa elämään. Miksi tahtoisin ihmisen, joka haluaa vetää myrkkyjä henkeensä huvikseen, saadaanhan me myrkkyjä normaalielämässäkin vähäsen? Sellainen ihminen ei minua rakasta, joka ei tahdo pitää huolta minunkin terveydestäni. terveisin 46, astmaatikko.

Vierailija
36/53 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä odotti vauvaa ja veti röökiä koko odotusajan. Teini oli jo sen ikäinen, että varmasti tiesi, että tupakka on haitallista sikiölle. Uskon, että kun hän näki, miten vähän äiti välitti vauvasta, teini veti johtopäätökset, ettei hänestäkään välitetä ja käyttäytyi kuin 5-vuotias. Toisaalta, en ihmettelisi jotain hapenpuutoksen aiheuttamaa häiriötä, niin erikoinen tapaus on.

Vierailija
37/53 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkosyöpäosastolle ja ottakoon opikseen!!!!! Ei ole mitään niin typerää kuin aivan tietoisesti ottaa riskiä sairastua ja sitten vielä sanoa muille että tupakoinnin vaaroja liioitellaan... Lasteni isä kuoli keuhkosyöpään 3v sitten, sen jälkeen on tehnyt mieli sylkäistä jokaista tupakoijaa päin jotta oma paha olo helpottuisi edes vähän.

Vierailija
38/53 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltatko julkisilla paikoilla? Eikö yhtään pistoa tunnu sydämessä syntymättömän lapsen vuoksi?

Vierailija
39/53 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan oma asia vois vähän kattoo missä polttaa! täälläkin yks urpo menee rappukäytävässä tupakki suussa!!!

Vierailija
40/53 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen antanut sen anteeksi serkulleni ja ystävälleni, kun he polttivat ja katsoin heidän lastensa perään, kun tupakalla kävivät. Näihin syynä, etä heidän elämä oli yhtä helvettiä tuolloin ja se lopetus ylivoimaista. Uskon tosin, että olisivat siihen kyenneet, mutta en alkanut painostaa.

Se mikä minua YÖKÖTTÄÄ ovat nämä taliaivot, jotka ilmoittavat polttaneensa raskausaikanaan ja seuraavassa kärisevässä hengenvedossa vakuuttavat, kuinka lapset on terveitä ja vaikka mitä, ikäänkuin he yksin olisivat nyt todistaneet koko tupakan haitat myytiksi.

Jos on pakko polttaa, niin hävetkää edes, älkääkä täällä muille taliaivoille mainostako, ettei siitä ole mitään haittaa.

Siitä ON haittaa, tajuatteko te millaista myrkkyä se teidän sisuksiinne kerää ja samaten lapseenne?

Itse poltin aikanaan 6 vuotta ja nykyään en tiedä mitään vastenmielisempää näkyä kuin tupakointi, teki sitä äiti tai kuka muu tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän