Tunnusta jotain
Tunnustakaa syntinne, tunnustakaa pienet asiat jotka painavat sydäntänne!
Aloitan;
Tykkään omista kommenteistani keskusteluissa.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:32"]Oon kirjottanu 19 tän ketjun viesteistä :Dd
Terv, AP
[/quote]
NO HÖPÖHÖPÖ
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:21"]Mä tein just 270euron tilauksen kaalimatoon :D [/quote] Kaalimadon työntekijä täällä hei, huomenna siis sun tilauksen kimppuu!;)
[/quote]
Kiitos viime viikolla lähetetystä Big bossista <3
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:14"]Mua suorastaan v**uttaa kun palstamammat eivät ymmärrä mitä feminismi oikeasti tarkoittaa.
[/quote]
Minusta on vaan huvittavaa että joku vieläkin liitää sukupuolien tasa-arvon ja feminismin yhteen, hei 60 luku meni jo 50 vuotta sitten.
En osaa päästää irti exästäni. Tuntuu vaan niin hyvältä nukkua vieressä ja viettää aikaa yhdessä. Aina kun yritän irrottautua, tulee ikävä ja suru. Tätä menoa en tule koskaan löytämään kunnollista parisuhdetta.
Mua suorastaan v**uttaa kun palstamammat eivät ymmärrä mitä feminismi oikeasti tarkoittaa.
Vituttaa kun mammat ja isukit ei osaa pitää jälkikasvuaan aloillaan edes ruokakaupassa!!! Pian alan tomaattisotaan
Mä salaa toivon että naapurin kyyläävä akka muuttaa pois
Odotan että anoppi kupsahtaa - iso perintö tiedossa ja työnteon voisi lopettaa pariksi vuodeksi helposti..
Tunnustan ja ennustan ja pahempaa on luvassa
Mä tein just 270euron tilauksen kaalimatoon :D
Mulla on varakas mies. Loisin sujuvasti lompakolla 2,5 tuhannen euron palkallani. Käyn töissä 8 h/vrk, hoidan lasten harrastuskuljetukset, pidän kodin tiptop, laitan ruuat viimeisen päälle, sekstaillaan aina kun mies haluaa ja erityisesti: rakastan miestäni. Kuka tässä nyt käyttää hyväksi ja ketä?
Vaimo nukkuu vieressä ja itse olen AV:lla.
Toisinaan pidän itseäni ihan typeränä akkana.
Kukaan ei tiedä, että ostan maksullisia naisia.
Terveisin N43
Huomenna olis aborttiaika, ja en oo iha varma haluanko sitä oikeesti.... Huoh
Oon kirjottanu 19 tän ketjun viesteistä :Dd
Terv, AP