Tunnusta jotain
Tunnustakaa syntinne, tunnustakaa pienet asiat jotka painavat sydäntänne!
Aloitan;
Tykkään omista kommenteistani keskusteluissa.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:15"]Mä salaa toivon että naapurin kyyläävä akka muuttaa pois
[/quote]
Sielä joku kyylä alapeukuttaa
Mä en kestä ihmisiä. Mua vituttaa lähes jokanen. Ja kaveritkin nykyään, ne on niin idiootteja nekin. Tekis mieli erakoitua.
Masturboin aina ajatellen tuntemiani ihmisiä: kavereiden äitejä, kaupankassoja, kavereiden tyttöystäviä/vaimoja, entisiä opettajia, hammaslääkäreitä.
Vihaan käydä töissä. Työpaikka on tosi jees, mutta ajatus siitä että joka päivä 8h menee siihen että teen toisten hyväks jotain. Miks en voi voittaa lotossa, lähtisin maailman ääriin ja en liikauttais evääni viikkokausiin turhaan muiden hyväks
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:26"]Mä en kestä ihmisiä. Mua vituttaa lähes jokanen. Ja kaveritkin nykyään, ne on niin idiootteja nekin. Tekis mieli erakoitua.
[/quote]
Tervetuloa ihmisvihaajien joukkoon.
Keksin Saarioisten lihaperunasoselaatikon reseptin. Vaitiolovelvollisuus asiasta
Fantasioissani haluaisin karkoittaa 95% muslimeista Suomesta. Ne joilla on täällä menestyvät bisnes saisivat jäädä. Muut karkoitettaisiin tarkoituksellisen töykeästi ja vihervasemmistolaiset puolustajat heitettäisiin Rovaniemelle perustettavalle pakkotyöleirille, johon ne kuskattaisiin karjankuljetusvaunuissa :)
Nauraisin aamusta iltaan kotonani uutisia katsellessa kun muslimit ja vihervassut ulisisivat ennennäkemättömällä volyymilla.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:21"]Mä tein just 270euron tilauksen kaalimatoon :D
[/quote]
Kaalimadon työntekijä täällä hei, huomenna siis sun tilauksen kimppuu!;)
Katson American Idolia ja haaveilen Harry Connick Juniorista.