Olen 18. Onko kiire?
Kun tuntuu siltä, että lähes kaikki ystäväni seurustelevat, menevät kihloihin, asuu miehiensä kanssa ja tekevät lapsiakin.
Tuntuu siltä että erottuu porukasta ihan kokonaan.
Olen vasta eronnut ja ajattelin nyt nauttia nuoreuudestani ihan kunnolla! Onko se väärin? Vai pitäisikö heti etsiä uutta matoa koukkuun ja alkaa suunnittelemaan häitä ja lapsia?
Kommentit (17)
Lapset tulee hommata nuorena.,yritä ehtiä raskaaksi vuoden sisällä. Töitä ehdit tehdä sitten päälle kolmekymppisenä.
Lapset tulee tehdä kun on itsekin lapsi, tulee juttuun niiden kanssa paremmin.
Matkustele, opiskele, nauti elämästä, tapaa kiehtovia uusia tuttavuuksia, käy treffeillä! Kotia ehdit leikkiä myöhemminkin jos siltä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:49"]Matkustele, opiskele, nauti elämästä, tapaa kiehtovia uusia tuttavuuksia, käy treffeillä! Kotia ehdit leikkiä myöhemminkin jos siltä tuntuu.
[/quote]
Kiitos :) näitä sanoja juuri kaipasinkin.
Ap
Sun elämä. Ei ole mitää mitä "pitää". Muuta kuin elää ja kuolla.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:53"]Sun elämä. Ei ole mitää mitä "pitää". Muuta kuin elää ja kuolla.
[/quote]
Tämä
Mä oon 24, eikä olla poikaystävän kanssa muutettu vieläkään yhteen, vaikka on seurusteltu 3 vuotta. Ei mitään kiirettä vielä. Lapsiakin aikaisintaan 30 vuotiaina.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:41"]Lapset tulee tehdä kun on itsekin lapsi, tulee juttuun niiden kanssa paremmin.
[/quote]
Ja jaksaa leikkiä. On enemmän samalla tasolla
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:41"]Lapset tulee tehdä kun on itsekin lapsi, tulee juttuun niiden kanssa paremmin.
[/quote]
[/quote]
Ei itsekään vielä ihan osaa käydä potalla, helpompi samaistua.
No on kiire! Jos et nyt ala lapsentekoon, voit olla kohta jo liian vanha! Nyt pikku paniikki päälle!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:41"]Lapset tulee tehdä kun on itsekin lapsi, tulee juttuun niiden kanssa paremmin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi porukalla hyppiä sängyssä ja kaivaa nenää, on vähän rennompaa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:41"]Lapset tulee tehdä kun on itsekin lapsi, tulee juttuun niiden kanssa paremmin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Joo
Ei ole mikään kiire, siis oikeasti. Omista 18-vuotispäivistä on kulunut neljä vuotta, mutta noiden vuosien aikana olen muun muassa muuttanut ulkomaille, matkustellut monissa uusissa maissa, ollut vapaaehtoistöissä, työskennellyt monelle kiinnostavalle yrityksille (ravintola, kirppari, markkinatutkimus, suunnittelutoimisto, nousujohteisesti siis...), aloittanut pitkään unelmoimiani harrastuksia ja opiskellut ammatinpuolikkaan, vielä pitäisi maisterin paperit raapia kasaan. En usko että olisin tehnyt puoliakaan luettelimistani asioista jos olisin laittanut munasarjat tulille heti kirjoitusten jälkeen. Kukakohan olisi valikoitunut isäksi! Ystävä- ja tuttavapiirit ovat laajentuneet moninkertaisiksi sitten kouluaikojen. Avomies löytyi yliopiston luentosalista.
Anna kavereiden mennä naimisiin, elä sinä täysillä ja sitoudu vasta kun siltä tuntuu :)