Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni-Sorella.. Kumpi ulos?

Vierailija
27.09.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään kateltavaa, ite yrittää viimeseen asti rakentaa ja ylläpitää pientä kuppikuntaansa, sitten kehtaa syyttää muita vastaavasta.



Aivan uskomaton tyyppi, seurasitteko tämän aamun tappelunujakkaa 24/7:lta, pikkusen pisti se Jenni vihaksi, Kaarlo on toinen hullu joka joutais pois.

Vierailija
22/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on ilkeä ja Kaarlo pelottava. Oisko parempi etten katsoisi koko ohjelmaa, kun niistä jokainen alkaa käymään pikkuhiljaa hermoille. Joka päivä vannon etten varmasti enää katso ja silti illalla en voi olla katsomatta, huoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mahdollisuus äänestää Jenni pois määräilemästä niin tilaisuus on käytettävä hyväksi.

Sorella varmaankin luovuttaa itse jossain vaiheessa, taitaa olla aika kovat henkiset paineet.

Vierailija
24/24 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä olis vahvempikin ihminen alkanut itkeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan