Lue keskustelun säännöt.
Jenni-Sorella.. Kumpi ulos?
Kommentit (24)
Jenni on ilkeä ja Kaarlo pelottava. Oisko parempi etten katsoisi koko ohjelmaa, kun niistä jokainen alkaa käymään pikkuhiljaa hermoille. Joka päivä vannon etten varmasti enää katso ja silti illalla en voi olla katsomatta, huoh!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt on mahdollisuus äänestää Jenni pois määräilemästä niin tilaisuus on käytettävä hyväksi.
Sorella varmaankin luovuttaa itse jossain vaiheessa, taitaa olla aika kovat henkiset paineet.
kyllä siinä olis vahvempikin ihminen alkanut itkeä!
Ei siinä ole mitään kateltavaa, ite yrittää viimeseen asti rakentaa ja ylläpitää pientä kuppikuntaansa, sitten kehtaa syyttää muita vastaavasta.
Aivan uskomaton tyyppi, seurasitteko tämän aamun tappelunujakkaa 24/7:lta, pikkusen pisti se Jenni vihaksi, Kaarlo on toinen hullu joka joutais pois.