Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä pilaan kaikki alkavat miesjutut???Viestitän liikaa,

Vierailija
26.07.2015 |

vaadin huomiota, tapaamisia, en säätele tuntemuksiani vaan annan tulla avoimesti kaikki, ylianalysoin ääneen... Hermostutan, ärsytän, uuvutan vaikka tykkään miehestä paljon ja aidosti. Ja jestas se mun känniviestittely. Ihan tolkutonta. Hyvässä ja pahassa. Miten oppisin toisenlaiseksi? Sellaiseksi kuin tunnen sisältä olevani oikeasti. 

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"]

Epävarmuus ja huono itsetunto voi aiheuttaa tuota. Niihin puuttuminen siis voisi auttaa.

[/quote]

Tunnistan kyllä vaikka toisaalta pidän itseäni ihan tavoittelemisen arvoisena naisena. Ja niinhän ne miehet tavoitteleekin ja minä sitten pilaan jutut.

ap

Vierailija
42/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika rasittavalta kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaako kukaan muu samoja piirteitä itsessään?

ap

Vierailija
44/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI en tunnista, mutta tuntuu, että tunnistan sinut. Oletko se sama, joka on tänne tehtaillut niitä aloituksia kuinka raivostuu, kun miehet ei vastaa tarpeeksi viesteihin ja ylianalysoi kaikki miehen viestit ja samalla lietsoo itsensä raivokohtaukseen?

Vierailija
45/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:02"]

vaadin huomiota, tapaamisia, en säätele tuntemuksiani vaan annan tulla avoimesti kaikki, ylianalysoin ääneen... Hermostutan, ärsytän, uuvutan vaikka tykkään miehestä paljon ja aidosti. Ja jestas se mun känniviestittely. Ihan tolkutonta. Hyvässä ja pahassa. Miten oppisin toisenlaiseksi? Sellaiseksi kuin tunnen sisältä olevani oikeasti. 

[/quote]

Kai sinulla nyt edes jonkinlainen kontrolli on omiin tekemisiisi? Älä vaadi huomioita, älä ota viinaa niin paljon että menee känniviestittelyksi jne.

Vierailija
46/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:03"]

Ikä ei sitten auta mitään, ihan aikuinen nainen olen. 

ap

[/quote]

Kuinka aikuinen?

Vierailija
47/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä bingo! Olin juuri tuollainen, välillä aivan kamala. Homma ratkesi kun löysin lopulta maailman ihanimman miehen joka ei säikähtänyt innokkuuttani. Hän toimi tehokkaana jarruna suhteessamme, päädyimme tapailemaan pitkään (reilun vuoden) ennen seurustelun virallistamista. Tässä ajassa oma räiskyvyyteni oli ehtinyt tasoittua.

Aikaisemmin olen seurustellut toisen itseni kaltaisen "salamarakastujan" kanssa ja siitä ei tullut mitään, mielenkiinto loppui molemmilta hyvin pian.

En tiedä oliko tästä nyt mitään apua, itsellä homma oli lopulta kiinni sen oikean, kärsivällisen, minut omana itsenäni hyväksyvän miehen löytämisestä :)

Vierailija
48/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on samanlainen... Harmittaa hänen puolestaan kun ei kuuntele selkeitä neuvoja vaikka niitä pyytää... Kertoo heti miehelle kuinka paljon tästä tykkää oikeasti ja kuinka haluaa nähdä ja odottaa joka päivä ja joka hetki mieheltä viestiä... Vähemmästäkin ahdistuu, ainakin minä jos mies olisin...

Vierailija
49/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, kuulostaa vähän maaniselta.. Tuleeko sekaan myös masennusjaksoja? Miten miehet ovat sinua kuvailleet? Tai ystävät ja perhe? Käytkö töissä ja minkälainen olet siellä? Pystytkö keskittymään mihinkään? Kuinka iso ongelma viina sinulle on? Kuinka vanha olet?

Vierailija
50/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa vaivaa kuin ap:lla, mutta kärsinkin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä.
N38

Vierailija
51/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitse itsesi niiden viestien kanssa. Ei siinä oikein muu auta.

Vierailija
52/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on se, että jos kiinnostaa, niin silloin kiinnostaa. Silloin ei kukaan osapuoli ahdistu niin pahasti, että juttu lopahtaisi, jos ahdistuu, niin ei silloin sitä kannata edes jatkaa....

Kun kohtaa itselleen sopivan, loksahtavat asiat kohdilleen!

Vierailija
53/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti jo aikuinen, etkä esim. parikymppinen enää, niin sinun pitäisi kyllä pystyä hillitsemään tekojasi ja impulssejasi, kun noin hyvin kuitenkin tiedostat mitä teet väärin. Jos itsekontrolli ei vaan toimi, voi se olla merkki mielenterveyden häiriöstä. Oletko psykologilla tai terapiassa käynyt? Pystytkö muilla elämän alueilla hallitsemaan tekojasi paremmin?

Vierailija
54/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:36"]

EI en tunnista, mutta tuntuu, että tunnistan sinut. Oletko se sama, joka on tänne tehtaillut niitä aloituksia kuinka raivostuu, kun miehet ei vastaa tarpeeksi viesteihin ja ylianalysoi kaikki miehen viestit ja samalla lietsoo itsensä raivokohtaukseen?

[/quote]

En:D 

ap

Vierailija
55/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:22"]

Et ole päässyt erosta vielä omille jaloillesi. Kaipaat läheisyyttä ja rakkautta niin paljon, että se menee jo yli. Miehiä ei hätistä pois innokkuus, vaan se, että ne aistii, että olet tasapainottomassa tilassa ja epävarma ja etsit toista ihmistä, jotta sinun ei tarvitsisi yksin kannatella itseäsi. Koita vahvistaa itseäsi ja tulla toimeen yksin. Kun seisot tukevasti kahdella jalalla, näyttäytyy se viehättävänä myös kaksilahkeisille. Silloin saat olla myös innokas, kun innokkuus ei ole epätoivon sävyttämää vaan aitoa kiinnostusta toisesta sen toisen takia. Sinusta kiinnostunut mies ei silloin kavahda innostustasi vaan innostuu mukana. T. Keittiöpsykologi

[/quote]

Uskon että osut oikeaan. Kertoohan siitä sekin, että puhun miehillekin erosta ja siitä, miten exmies minua on kohdellut. Surullista on se, että olen tämän väärän ajoituksen takia menettänyt jotain, mistä jää ehkä ikuinen suru. Sitten sählään miesten kanssa ja jätän itsestäni vähän sekopäisen kuvan. Olen haluttu ja tavoiteltu mutta en ollenkaan niin viileä ja vahva, miltä näytän ulospäin. 

ap

Vierailija
56/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:36"]

Ne on nämä pelkän seksinsuhteen haluajat näitä, jotka säikähtää toisen tunteita. Niillä kun ei itsellä ole kiinnostusta itse ihmiseen, vaan siihen seksiin. Toki röyhkeimmät pelurit käyttää tätä hyväkseen ja luovat illuusion molemminpuolisesta kiinnostuksesta, silloinhan se mitä "suhteelta" haetaan eli seksi on helpommin saatavissa.

[/quote]

Väärin.

Ihmiset ovat erilaisia siinä miten nopeasti itsellä syttyy tunteet - varmasti hyvin monelle liiallinen innokkuus juuri alussa on suuri turn off, vaikka naisessa itsessään ei vikaa olisi. Mies voi etsiä vakavaa suhdetta, mutta torjuu yli-innokkaan naisen, koska se nyt indikoi epävarmaa, tunne-elämältään epävakaata ja epäluotettavaa naista, joka etsii ketä tahansa miestä pönkittämään omaa arvoaan. 

Vierailija
57/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:24"]

Opettele ensin lähettämään viestejä miehen sijaan ystävällesi. Jaa innostusta läheisesi kanssa, mutta peilaa miehen tahtia. Jos mies vastaa sinulle 2 tunnissa, oma vastaus aikaisintaan 2 tunnissa. Jos mies vastaa kahdessa päivässä, voit sinäkin pitää ainakin päivän taukoa. Ja tämä siis toki vain suhteen alussa, eli alkuun hillitset, sitten täytyyhän sinun olla jollakin aikavälillä oma itsesi.

[/quote]

Naiset hei, ihan paska ohje oikeasti. :D Ei mitään helvetin sääntöjä koska voi viestittää ja koska ei. Pelaamalla pilaa vain kaiken, jos toinen kiinnostaa niin kiinnostaa. :)

[/quote]

Juuri näin!

[/quote]

Sanoo hän joka ei ole koskaaan pilannut suhdetta liialla viestittelyllä. Ja kuitenkin alkuperäinen kysymys oli "pilaan suhteeni liialla viestittelyllä"

[/quote]

Eihän ole pilannut. Ei alunperinkään ole ap:lla hyvän suhteen aineksia kasassa jos toinen on ahdistunut. Tajuttava jo. Ei se mies olis ahdistunut jos olisi ollut kiinnostunut. 

Kuinka moni teistä ei tajua ettei suhdetta kannata aloittaa esittämällä jotain muuta kuin mitä ei ole?

Vierailija
58/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:36"]

Ne on nämä pelkän seksinsuhteen haluajat näitä, jotka säikähtää toisen tunteita. Niillä kun ei itsellä ole kiinnostusta itse ihmiseen, vaan siihen seksiin. Toki röyhkeimmät pelurit käyttää tätä hyväkseen ja luovat illuusion molemminpuolisesta kiinnostuksesta, silloinhan se mitä "suhteelta" haetaan eli seksi on helpommin saatavissa.

[/quote]

Väärin.

Ihmiset ovat erilaisia siinä miten nopeasti itsellä syttyy tunteet - varmasti hyvin monelle liiallinen innokkuus juuri alussa on suuri turn off, vaikka naisessa itsessään ei vikaa olisi. Mies voi etsiä vakavaa suhdetta, mutta torjuu yli-innokkaan naisen, koska se nyt indikoi epävarmaa, tunne-elämältään epävakaata ja epäluotettavaa naista, joka etsii ketä tahansa miestä pönkittämään omaa arvoaan. 

[/quote]

Mulla on ollut just toisinpäin. Eli ihastun todella harvoin ja sitten kerran vuosikymmenessä kun vastaan tulee kiinnostava mies, on todella vaikea esittää viileää ja innotonta. Ne pari ihastusta, jotka minulla on ollut, ovat olleet minulle niin erityisiä ja harvinaisia, että on ollut todella vaikeaa hillitä itseään. En todellakaan ole halunnut ketä hyvänsä!

Vierailija
59/74 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/74 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin lähettämään viestejä miehen sijaan ystävällesi. Jaa innostusta läheisesi kanssa, mutta peilaa miehen tahtia. Jos mies vastaa sinulle 2 tunnissa, oma vastaus aikaisintaan 2 tunnissa. Jos mies vastaa kahdessa päivässä, voit sinäkin pitää ainakin päivän taukoa. Ja tämä siis toki vain suhteen alussa, eli alkuun hillitset, sitten täytyyhän sinun olla jollakin aikavälillä oma itsesi.