Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä pilaan kaikki alkavat miesjutut???Viestitän liikaa,

Vierailija
26.07.2015 |

vaadin huomiota, tapaamisia, en säätele tuntemuksiani vaan annan tulla avoimesti kaikki, ylianalysoin ääneen... Hermostutan, ärsytän, uuvutan vaikka tykkään miehestä paljon ja aidosti. Ja jestas se mun känniviestittely. Ihan tolkutonta. Hyvässä ja pahassa. Miten oppisin toisenlaiseksi? Sellaiseksi kuin tunnen sisältä olevani oikeasti. 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:36"]

Ne on nämä pelkän seksinsuhteen haluajat näitä, jotka säikähtää toisen tunteita. Niillä kun ei itsellä ole kiinnostusta itse ihmiseen, vaan siihen seksiin. Toki röyhkeimmät pelurit käyttää tätä hyväkseen ja luovat illuusion molemminpuolisesta kiinnostuksesta, silloinhan se mitä "suhteelta" haetaan eli seksi on helpommin saatavissa.

[/quote]

Väärin.

Ihmiset ovat erilaisia siinä miten nopeasti itsellä syttyy tunteet - varmasti hyvin monelle liiallinen innokkuus juuri alussa on suuri turn off, vaikka naisessa itsessään ei vikaa olisi. Mies voi etsiä vakavaa suhdetta, mutta torjuu yli-innokkaan naisen, koska se nyt indikoi epävarmaa, tunne-elämältään epävakaata ja epäluotettavaa naista, joka etsii ketä tahansa miestä pönkittämään omaa arvoaan. 

[/quote]

Joku vitun vajakki alapeukuttaa. Sattuuko totuus kun huomaa, että voi pilata alkavat ihmissuhteet OMALLA törppöydellä =D

[/quote]

Ja tässä meillä esimerkki törpön vajakin käytöksestä ja viestittelystä.

[/quote]

Itsereflektio on aika vahva jos haluaa hyvän suhteen.

ps. itse naimissa, onnellisessa parisuhteessa. Katsokaas kun av:lla suurin osa ei omaa käyttäytymistään osaa havainnoida analyyttisesti ja oikealla tavalla, niin "vitun vajakki" -argumentit on tehokkaampia teille luusereille :)

Onhan tässäkin ketjussa monta naispuolista ovimattosurkimusta, jotka takertuu yli-innokkaasti kaikkiin vähääkään huomiota osoittaviin miehiin. Käy teitä tosi paljon sääliksi :(

Vierailija
22/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan samanlainen eron jälkeen. Mulla oli hirveitä säätöjä ja seksitreffejä, ihan kuin olisin ollut jotenkin hullu! Vaikka mulla oli kiva duuni ja harrastuksia, niin yksinäisyys sai toimimaan ihan järjettömästi. Ehkä se vaihe tulee vaan elää?! Ole oma itsesi ja anna tunteiden myllertää. Kyllä se siitä rauhoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sen takia pitää antaa toiselle aikaa, että ei suhteen aloitus ole mikään yksinkertainen juttu - päästää toinen ihminen lähelle, omaan elämäänsä. Siksi on jo pelkästään kohteliasta antaa toisen rauhassa tottua siihen asiaan, että on olemassa se toinen, ihastunut nainen/mies, joka haluaa olla lähellä. Siksi voi kannattaa vähän hillitä yhteydenottoja ALUSSA (vaikka jonkun mielestä hillitseminen on esittämistä, minusta se on vain kohteliasta). En kuitenkaan kehota olemaan muuta kuin oma itsensä, eli kun tutustutaan, totutaan läheisyyteen, opitaan mikä on kenellekin hyvä määrä viestejä, niin sitten voidaan olla "vapaasti". Nämä onneliset, ketkä löytävät HETI sellaisen joka viestittelee täsmälleen oikealla tavalla ja määrällä, good for you. Mutta kaikilla ei käy niin hyvä tuuri, ja minut ainakin saa perääntymään jos on alkuun liian innokas, eikä anna minun kuulostella tunteitani.

Vierailija
24/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:09"]

En ymmärrä miten innostuminen ja ihastuminen toisesta kertoo mitään epävakaudesta, eri asia jos ihastuu joka toiseen vastaantulijaan, mutta se tilanne on varmaan aika harvinainen. Mitä vikaa on näyttää avoimesti ihastumisensa? On tosiaan suomalainen piirre kyräillä suhteissa ettei vahingossakaan osoittaisi olevansa "liian" kiinnostunut toisesta, huoh. 

[/quote]

Tai ylipäänsä kiinnostunut toisesta. Sitten sitä ihmiset käyttää hirveän määrän aikaa ja energiaa sen pohtimiseen, että onkohan se toinen nyt kiinnostunut ja kuinka paljon ja mikä tämä juttu nyt on vai onko tämä mitään. Ja voinko mä textaa tai ottaa yhteyttä vai pitääkö mun odottaa toisen aloitetta. Mikä piru siinä on niin pahaa, jos kertoo toiselle suoraan olevansa kiinnostunut? Siitä se homma sitten lähtee etenemään ilman turhanpäiväistä jossitellua ja arpomista toisen tunteista. Ja jos ei lähde, niin eipähän tarvitse ainakaan itsekseen veivata ja vatkata koko asiaa. Miksi se omien tunteiden paljastaminen sille toiselle osa puolelle on niin noloa? Harvemmin kai sitä kukaan oikeasti kiinnostuu ihmisestä, johon ihastuminen olisi jotenkin häpeällistä.

Vierailija
25/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikkiin vähänkään huomiota osoittaviin miehiin"... Mutta kun se innostuminen voi kohdistua vain niihin harvoihin ja valittuihin. En minä jaksa ainakaan tuhlata aikaani johonkin flegmaattiseen lahnaan, joka kuvittelee ottavansa jonkin valta-aseman suhteessa olemalla vastaamatta viesteihin, tai pitämällä jotain teennäistä etäisyyttä kun "niin vain kuuluu tehdä alussa", vaikka olisikin kiinnostunut suhteesta. Tuo nyt on vain käsittämätöntä ja lapsellista toimintaa. Kyllä sen ihastumisen voi näyttää ja olla kiinnostunut viestimään ja puhumaan toisen kanssa ihan vapaasti ilman mitään pelailuja. 

Vierailija
26/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:24"]

Opettele ensin lähettämään viestejä miehen sijaan ystävällesi. Jaa innostusta läheisesi kanssa, mutta peilaa miehen tahtia. Jos mies vastaa sinulle 2 tunnissa, oma vastaus aikaisintaan 2 tunnissa. Jos mies vastaa kahdessa päivässä, voit sinäkin pitää ainakin päivän taukoa. Ja tämä siis toki vain suhteen alussa, eli alkuun hillitset, sitten täytyyhän sinun olla jollakin aikavälillä oma itsesi.

[/quote]

Naiset hei, ihan paska ohje oikeasti. :D Ei mitään helvetin sääntöjä koska voi viestittää ja koska ei. Pelaamalla pilaa vain kaiken, jos toinen kiinnostaa niin kiinnostaa. :)

Vierailija
27/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:28"]

Opettele ensin lähettämään viestejä miehen sijaan ystävällesi. Jaa innostusta läheisesi kanssa, mutta peilaa miehen tahtia. Jos mies vastaa sinulle 2 tunnissa, oma vastaus aikaisintaan 2 tunnissa. Jos mies vastaa kahdessa päivässä, voit sinäkin pitää ainakin päivän taukoa. Ja tämä siis toki vain suhteen alussa, eli alkuun hillitset, sitten täytyyhän sinun olla jollakin aikavälillä oma itsesi.

[/quote]

Naiset hei, ihan paska ohje oikeasti. :D Ei mitään helvetin sääntöjä koska voi viestittää ja koska ei. Pelaamalla pilaa vain kaiken, jos toinen kiinnostaa niin kiinnostaa. :)

[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
28/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:04"]

Ne on nämä pelkän seksinsuhteen haluajat näitä, jotka säikähtää toisen tunteita. Niillä kun ei itsellä ole kiinnostusta itse ihmiseen, vaan siihen seksiin. Toki röyhkeimmät pelurit käyttää tätä hyväkseen ja luovat illuusion molemminpuolisesta kiinnostuksesta, silloinhan se mitä "suhteelta" haetaan eli seksi on helpommin saatavissa.

[/quote]

Väärin.

Ihmiset ovat erilaisia siinä miten nopeasti itsellä syttyy tunteet - varmasti hyvin monelle liiallinen innokkuus juuri alussa on suuri turn off, vaikka naisessa itsessään ei vikaa olisi. Mies voi etsiä vakavaa suhdetta, mutta torjuu yli-innokkaan naisen, koska se nyt indikoi epävarmaa, tunne-elämältään epävakaata ja epäluotettavaa naista, joka etsii ketä tahansa miestä pönkittämään omaa arvoaan. 

[/quote]

Eikä voisi moisessa päätelmässä syvemmälle metsään mennä. Toisaalta tämä kyllä selittää hyvin sinkkujen suuren määrän.. Miten se, että nainen on kiinnostunut siitä nimenomaisesta miehestä tarkoittaa sitä, että naiselle kelpaisi kuka hyvänsä? Ei kai se naisen vika ole, jos mies on omasta mielestään arvoton "joku vaan", jolle itselleen kelpaa "kuka vaan". Tai että nainen on tunne-elämältään epävakaa jos ja kun ihastuu mieheen? Eikö se vika ole silloin miehessä, jos ei pidä itseään normaalin naisen kiinnostuksen arvoisena? Ja miten ihmeessä naisen kiinnostus voi olla merkki epäluotettavuudesta??? Ilmeisesti jossain toisessa todellisuudessa.

[/quote]

Nämä "kuka vain" puheet ovat aina naisten puheita. Ilmeisesti tässä kuka vain puheissa täytyy ensin korottaa itsensä muiden yläpuolelle, että tuntee olevansa jotain? Niinkö?

[/quote]

Minä olen parempi kuin nuo muut. En ole kuten nuo tavikset. Pyh!

Vierailija
29/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:04"]

[/quote]

Väärin.

[/quote]

Eikä voisi moisessa päätelmässä syvemmälle metsään mennä. Toisaalta tämä kyllä selittää hyvin sinkkujen suuren määrän.. Miten se, että nainen on kiinnostunut siitä nimenomaisesta miehestä tarkoittaa sitä, että naiselle kelpaisi kuka hyvänsä? Ei kai se naisen vika ole, jos mies on omasta mielestään arvoton "joku vaan", jolle itselleen kelpaa "kuka vaan". Tai että nainen on tunne-elämältään epävakaa jos ja kun ihastuu mieheen? Eikö se vika ole silloin miehessä, jos ei pidä itseään normaalin naisen kiinnostuksen arvoisena? Ja miten ihmeessä naisen kiinnostus voi olla merkki epäluotettavuudesta??? Ilmeisesti jossain toisessa todellisuudessa.

[/quote]

Nämä "kuka vain" puheet ovat aina naisten puheita. Ilmeisesti tässä kuka vain puheissa täytyy ensin korottaa itsensä muiden yläpuolelle, että tuntee olevansa jotain? Niinkö?

[/quote]

Miehethän ne kuulemma pitää kiinnostunutta naista epätoivoisena, tunne-elämältään epävakaana yksilönä, jolle kelpaa ihan kuka vaan. Ja tämän takia kiinnostunut nainen on miehelle turn-off.

Vierailija
30/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:28"]

[/quote]

[/quote]

Juuri näin!

[/quote]

Sanoo hän joka ei ole koskaaan pilannut suhdetta liialla viestittelyllä. Ja kuitenkin alkuperäinen kysymys oli "pilaan suhteeni liialla viestittelyllä"

Vierailija
31/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:09"]

En ymmärrä miten innostuminen ja ihastuminen toisesta kertoo mitään epävakaudesta, eri asia jos ihastuu joka toiseen vastaantulijaan, mutta se tilanne on varmaan aika harvinainen. Mitä vikaa on näyttää avoimesti ihastumisensa? On tosiaan suomalainen piirre kyräillä suhteissa ettei vahingossakaan osoittaisi olevansa "liian" kiinnostunut toisesta, huoh. 

[/quote]

Tästähän pelkästään ei ollut mun tapauksessani kyse vaan liiasta henkilökohtaisesta avoimuudesta, kaikkien tunteiden ja asioiden suodattamattomuudesta ja huomion tarpeesta.

ap

Vierailija
32/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:20"]

Olin ihan samanlainen eron jälkeen. Mulla oli hirveitä säätöjä ja seksitreffejä, ihan kuin olisin ollut jotenkin hullu! Vaikka mulla oli kiva duuni ja harrastuksia, niin yksinäisyys sai toimimaan ihan järjettömästi. Ehkä se vaihe tulee vaan elää?! Ole oma itsesi ja anna tunteiden myllertää. Kyllä se siitä rauhoittuu.

[/quote]

Kyllä, tällaista juuri. Ja yksi ihana, jonka menetin oman kipuiluni takia. Kuinka kauan sitä vaihetta sinulla kesti? 

ap

Vierailija
33/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Väärin.

[/quote]

Joku vitun vajakki alapeukuttaa. Sattuuko totuus kun huomaa, että voi pilata alkavat ihmissuhteet OMALLA törppöydellä =D

[/quote]

[/quote]

ps. itse naimissa, onnellisessa parisuhteessa. Katsokaas kun av:lla suurin osa ei omaa käyttäytymistään osaa havainnoida analyyttisesti ja oikealla tavalla, niin "vitun vajakki" -argumentit on tehokkaampia teille luusereille :)

Onhan tässäkin ketjussa monta naispuolista ovimattosurkimusta, jotka takertuu yli-innokkaasti kaikkiin vähääkään huomiota osoittaviin miehiin. Käy teitä tosi paljon sääliksi :(

[/quote]

Täällä sä anonyyminä pääset "pätemään" ja esittämään sellaista millainen haluaisit ihan oikeassa elämässäkin olla. Katkeruus ja kauna muita naisia kohtaan paistaa sun jutuista läpi, kun oikeasti sä ihan itse taidat maata lähikapakan kynnymattona.

Vierailija
34/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:19"]

[/quote]

Väärin.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mistä ihmeestä sä tempaisit tuon kaikkiin vähääkään huomiota osoittaviin miehiin? Kysehän on niistä miehistä joista on itse kiinnostunut. Ilmeisesti se on sun kohdalla yksi ja sama asia.

Vierailija
35/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron laukaisema bipo

36/74 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kännykkä kun olet kännissä. Se on jo iso askel.

Vierailija
37/74 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt kuuluu ap? Oletko päässyt yli jo viestisi tilanteesta?

Vierailija
38/74 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kertonut ikäänsä, mutta taitaa biologinen kello tikittää siellä niin lujaa, että sen tikitys jättää alleen jo normaalin harkintakyvyn. Ikää tulee, kauneus ja nuoruus on katoavaista ja ei saa edes miestä jonka kanssa saisi pusattua vauvan ja ihanan onnellisen perhe-elämän! Nyt ap se viina pois kuvioista ensimmäisenä ettei tule mitään turhia ylilyöntejä ainakaan sen asian takia. Ehkä sinulla ei omasta mielestä ole ongelmia alkoholin kanssa, mutta jos jo aloituksessa siitä mainitsit, niin kyllähän se ongelmalta näyttää muiden silmissä ainakin.

Vierailija
39/74 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap? Mitä nyt kuuluu?

Vierailija
40/74 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 10:29"]

Mitä nyt kuuluu ap? Oletko päässyt yli jo viestisi tilanteesta?

[/quote]

No hei! Parempaa kuuluu. Pari tilannetta on korjaantunut itsestään. Eivät miehet olekaan ottaneet niin vakavasti mun touhujani tai sitten eivät ole itsekään halunneet päästää irti. Kahdenlaisia tapauksia. Pari juhlayön Mitä kuuluu -viestiä on tullut lähetettyä, mutta muuten olen ollut tyyni :) Aion nyt kiinnittää tähän huomiota erityisesti. Olen tullut tulokseen, että minun pitäisi keskityyä itseeni ja antaa muiden ihmisten tulla perässä. Pieni etäisyys ei varmaan tee pahaa ihmissuhteissa. Säilyy mielenkiinto? Olen saanut omaa elämäntilannettani paremmin hallintaani, käytännön asioita siis, mikä rauhoittaa kovasti. En hae tukea, apua, lohdutusta, pakoa toisista ihmisistä samalla tavalla. Yritän pitää tämän ja kasvaa edelleen :) Kyllä minä silti hassu, haastava ja outo olen varmaan edelleen. Sellaiseksi syntynyt. 

ap