Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:30"]Vitsi että Kasmasiini on hyvä ohjelma! Se Kasma-koira on tosi ihana, saman rotuinen kuin Osuuspankin mainoksien koirat. Pikkuveli on ihan vauva, se tykkää vaan Puoli kuudesta ja Pikkukakkosesta
[/quote]
Onksul tili KOPissa vai Postipankissa? Mullon Kopissa niin kuulun siihen jeans-klubiin ja saan Hakki Hamsteri -lehden. Ja aina semmosia tarroja, kun vien rahaa pankkiin. Se pankin täti on tosi hieno ja kirjottaa aina siihen farkkukankaiseen pankkikirjaan ne tapahtumat. Paitsi että joissain pankeissa ne laittaa sen pankkikirjan semmoseen laitteeseen, joka kirjoittaa ne tiedot siihen.
Käytiin tänään Jartsan kanssa Abu fuadissa, siinä uudessa turkkilaisessa ruokapaikassa. Syötiin ne jotkut kebakot ja oli kyllä sairaan tulista. Jotain hiton tulista pippuria siellä oli välissä ja oli pakko vetää litra kokista sen kanssa. Ei tuu kyllä menestyyn se paikka tollasilla tuotteilla, se on saletti. Tuskin on enää ens vuonna pystyssä se ravintola.
Vitsi kun joka vuosi kaikki kallistuu, enää ei melkein viisi markkaa riittänyt lippuihin kun menin yksin linkillä uimahalliin
No mulla oli Sypissä, mut nykyään Osuuspankissa, se on siinä Alkon lähellä niin isi voi käydä tyhjentämässä minun Hipon ja merkkauttamassa ne pankkikirjalle samalla kun käy jonottamassa sen Koskenkorva-pullon sieltä Alkosta. Äiti on muuten ihan tyhmä kun ei anna minun käyttää Skopin hattua jonka voitin rusettiluisteluiden arvonnasta, me ei kuulemma kannateta sellaista pankkia. Minusta se valkoinen pipo jossa on yksi roikkuva tupsu ja se punainen kolmio, olisi tosi hieno! Toivottavasti muuten isi ei vain osta sitä Alkon keltasenruskeaa muovipussia, kuolen häpeästä jos se kulkee sen kanssa. Samoin kuin aamulla kun se kävelee päiväkodissa niillä kengillään joista kuuluu sama ääni kuin naisten korkokengistä, vähän noloa!
Minkävärisen kamman varsi teillä näkyy takataskusta?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:45"]Toivottavasti muuten isi ei vain osta sitä Alkon keltasenruskeaa muovipussia, kuolen häpeästä jos se kulkee sen kanssa. [/quote]
Osta??? Mistä lähtien Alkossa on tarvinut maksaa muovipussista?
Olisko vähän outoa jos Pirkka-tuotteissa ei olisi hinnat valmiiksi painettuna? Silloinhan ne voisi periaatteessa maksaa eri kaupoissa eri verran
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:55"]Olisko vähän outoa jos Pirkka-tuotteissa ei olisi hinnat valmiiksi painettuna? Silloinhan ne voisi periaatteessa maksaa eri kaupoissa eri verran
[/quote]
Onko T-kaupan Sinivalkoisissa sitten hinta painettuna? Toisaalta ihan sama kun käyn yleensä E-kaupassa.
Onko kukaan käynyt lähiaikoina Hasse-matkojen reissulla Kanariansaarilla? Kannattaako mennä? Vai olisko helpompaa mennä Apu- tai Seura-lehden ryhmämatkalle esim. Visbyhyn? Vai kannattaisiko sittenkin jäädä matkailemaan koti-Suomeen, kun noiden yllämainittujen lehtien kuponkeja keräämällähän pääsisi esim. koko perhe ilmaiseksi sisään Linnanmäelle? Kupongeista puheenollen, mitkä oli Citymarketin ja Anttilan viime mainosten tarjouskupongit? Oliko ne kolmionmuotoiset viinimarja-mehutetrat viimeinkin tarjouksessa? Olen luvannut lapsille että saavat yhdet kesälomalla kun ovat niin kauan odottaneet saavansa ne
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:45"]Minkävärisen kamman varsi teillä näkyy takataskusta?
[/quote]
Vuosi 1973?
Mä olin kesälomalla ekaa kertaa Ruotsissa. Lähdettiin Hesasta Viking Sagalla sellaselle risteilylle mun serkun kanssa. Laivalla oli tosi halpoja drinkkejä ja ostin taxfreestä hitsisti karkkia ja ostin nä vähän juomiakin. Jokainen sai ostaa 6 tölkkiä olutta, litran viiniä ja litran väkeviä. Niitä juomia ei heti saanut mukaan, vaan ne pantiin pussiin ja vastanumerolla sai sitten aamulla lunastaa sellaiselta luukulta.
Ai niin, siel Tukholmassa oli mageeta mut aika outo tyyli, tytöillä oli vaaleanpunaisia trikoohousuja, niin kuin jotain pitkiä kalsareita! Taatusti ei tule Suomeen sellainen muoti. Kävin ihanissa kaupoissa: Hennes&Mauritzilla, Gul&Blåssa ja KappAhlissa. Miksköhän niin monilla ruotsalaismiehillä on pitkä tukka ja puukengät jalassa? Ajettiin muuten metrollakin ja on aikas monta asemaa verratuna Suomen Rautatientori-Hakaniemi-Herttoniemi-Itäkekeskus-reittiin.
Siitä tuli mieleen, että on aika mahtipontinen nimi toi Itäkeskus, keskellä peltoa on metron odottajille lasikoppi ja R-kioski. Ehkä sinne joskus vielä tulee joku kauppa, ostaria nyt ei ainakaan tarvita, kun Puhos on ihan vieressä. Ai juu, Tukholmassa oli tosi paljon tummaihoisia ihmisiä, ajatella jos Hesassakin niitä tulis vastaan vaikka just Itiksen metroasemalla. Neekeri-sana ei kuulemma ole enää sopiva, mutta mun vanhasss Satuaapisessakin lukee: Neekeri pesee kasvojaan, vaalene ei ollenkaan. Höh.
Ollut niin huono kesä että ostettiin kotiin alppilamppu. Mikähän vois olla hyvä aloitussäätö? Ei varmaan kovimmalla höngällä uskalla..?
Ihania makkarakuppeja tehtiin tänään iltapalaksi, perheen nuorimmat söi lämpimiä leipiä ja jälkkäriksi pumppernikkelit.
Huomenna lähdetään yhden tutun juppiperheen veneellä heidän mökilleen. Ajattelin että jos paistaa, niin talven Suomun reissulta jäi neonvärisiiä kasvojen suojavärejä, joita ajattelin laittaa lapsille ainakin nenään ja poskiin. Itse käytän porkkanaöljyä, että vähän tarttuu väri. Evääksi on meillä makaroni-tonnikalasalaattia ja lapsille juomaksi tripit. Mukaan pakataan elektroniikkapelit. Aikuiset juo muutaman gini long drinkin. Yöksi mennään yhteen paikalliseen motelliin.
Onpa hauska tuo Puoli Kuuden uusi lastenohjelma Hapsiainen! Muksutkin tapittivat silmät pyöreinä, taisivat tykätä.
Auuuuuu-stek-stek-stek-stek! Heiiii, kevyt mopo!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:45"]
Minkävärisen kamman varsi teillä näkyy takataskusta?
[/quote]Mulla on Warrickin sellainen sininen, jonka varsi on pyssyn perän mallinen.
Kumman käyräsarvisen valitsen; valkoisilla pehmeillä pehmusteilla vai mustilla kovilla?
Jaahas, pitää lähteä tyhjentämään pesukone ja työntämään se takaisin paikalleen, tänään ei onneksi liikkunut kuin jotain parikymmentä senttiä
Naapuri sai toisen lapsen, niin sen ei tarvinnut enää olla kuin neljä päivää laitoksella, voitteko kuvitella? Ja niiden perhe sai käydä katsomassa sitä vauvaa ihan ilman sitä ikkunaa välissä
Perkele. Nauhoitin vahingossa Reinikaista meidän hääkasetille. Huomaakohan vaimo?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:24"]Onko kuukautissiteiden pakko olla noin paksuja? On varmaan, ne rapisee vaan niin kovaa, tuntuu et kaikki huomaa. [/quote] Mieti jos niissä olis vaikka siivekkeet tai jotain, että pysyisivät paremmin paikallaa.
[/quote]
Joo, mutta kun mun TeippiMonellassa ei ollut edes sitä muovikerrosta. Siis aina sai jännittää, milloin tulee kaikki läpi. Että kiitti vaan sulle, äiti.
Mun kaverilla oli sentään Nainen-siteitä. Niissä oli sentään se muovikerros.
Autuas tuli aika kun kaupasta löytyi "lipes" (Libresse). Ainut vaan, että mun viikkorahat ei riittänyt ostaa sitä. Oli niin kallis.