Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömät eivät tee linnunpönttöjä?

Vierailija
26.07.2015 |

Miettikääs nyt. Suomessa on satojatuhansia työttömiä ja valtava määrä uhanalaisia tai muuten vaan kivoja lintuja jotka tarvitsisivat pesän. Työttömät voisivat ratkaista ongelman niin, että heikommassa kunnossa olevat rakentaisivat pöntöt ja alle 25-vuotiaat nuoret ja terveet voisivat kiipeillä metsissä ripustamassa niitä! Nuoret saisivat raitista ilmaa ja liikuntaa ja pikkulinnut saisivat kodin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:53"]MINUN MIELESTÄ VOITAISIIN LAITTAA KAIKKI TYÖTÄ TEKEMÄTTÖMÄT VETELÄT LAISKIMUKSET RAKENTAMAAN 10 METRIÄ KORKEAA KIVIAITAA 19 TUNTIA PÄIVÄSSÄ HELSINGISTÄ UTSJOELLE JA PALKAKSI VETTÄ JA HOMEISTA NÄKKILEIPÄÄ!!!! SAADAAN VETELYKSET TÖIHIN JA NUHTEESEEN!!!
[/quote]
Ihan pullamössöä tollanen, mieluummin kaivaisivat tunnellin Tallinnasta Jäämeren rannalle ja rakentaisivat sinne moottoritien ja rautatien. Ja rakentaisivat linnunpönttöjä luppoajallaan.

Vierailija
22/23 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:53"]MINUN MIELESTÄ VOITAISIIN LAITTAA KAIKKI TYÖTÄ TEKEMÄTTÖMÄT VETELÄT LAISKIMUKSET RAKENTAMAAN 10 METRIÄ KORKEAA KIVIAITAA 19 TUNTIA PÄIVÄSSÄ HELSINGISTÄ UTSJOELLE JA PALKAKSI VETTÄ JA HOMEISTA NÄKKILEIPÄÄ!!!! SAADAAN VETELYKSET TÖIHIN JA NUHTEESEEN!!! [/quote] Ihan pullamössöä tollanen, mieluummin kaivaisivat tunnellin Tallinnasta Jäämeren rannalle ja rakentaisivat sinne moottoritien ja rautatien. Ja rakentaisivat linnunpönttöjä luppoajallaan.

[/quote]

1950-luvulla koululaiset tekivät tuonkaltaisia projekteja välitunneilla. Ja oli 30 astetta pakkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:53"]MINUN MIELESTÄ VOITAISIIN LAITTAA KAIKKI TYÖTÄ TEKEMÄTTÖMÄT VETELÄT LAISKIMUKSET RAKENTAMAAN 10 METRIÄ KORKEAA KIVIAITAA 19 TUNTIA PÄIVÄSSÄ HELSINGISTÄ UTSJOELLE JA PALKAKSI VETTÄ JA HOMEISTA NÄKKILEIPÄÄ!!!! SAADAAN VETELYKSET TÖIHIN JA NUHTEESEEN!!! [/quote] Ihan pullamössöä tollanen, mieluummin kaivaisivat tunnellin Tallinnasta Jäämeren rannalle ja rakentaisivat sinne moottoritien ja rautatien. Ja rakentaisivat linnunpönttöjä luppoajallaan.

[/quote]

1950-luvulla koululaiset tekivät tuonkaltaisia projekteja välitunneilla. Ja oli 30 astetta pakkasta.
[/quote]
Ja silloin kun minä niin nuori niin jo sikiöt hakkasivat halkoja ja viimeistään rv35 mennessä oli koko vajallinen niitä käyttövalmiina. Voi näitä nykyajan nuoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan